ircek 0 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) Witam serdeczniePisze do Was z prośbą o pomoc dla kuzyna. Auto po przekroczeniu 130/h wpada w tryb awaryjny. Podejrzewam, że mógł mu paść zawór N75.Na szybkiego zrobiliśmy mu 3 logi i prosiłbym, aby ktoś to ogarnął i powiedział, co może być przyczyną. jeśli będzie potrzeba zrobienia więcej logów, to proszę o info jakie mamy zrobić.Z góry dzięki za pomocTakie błędy wyskakuja17996 Zawór regulacji ciśnienia turbiny- przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem17965 Ciśnienie doładowania-przekroczona granica regulacji brak osprzętu/nie związany ze sprzętem logihttp://vaglog.pl/log_260737.htmlhttp://vaglog.pl/log_260738.htmlhttp://vaglog.pl/log_260739.html Edytowane 6 Maja 2016 przez ircek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolti2 2 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Sprawdź wszystkie gumowe węże, szczególnie ten od IC. Może być gdzieś nieszczelność(szczególnie na cybantach). U mnie było to samo, juz chciałem turbo regenerować. Przy okazji wymiany czujnika w misce ,okazało się że opaska na wężu była poluzowana i stąd efekt wpadania w tryb. Tyle że u mnie odcinało przy 140km/h. Po dokręceniu problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Geometria nie w turbo nie otwiera się do końca i jest duże przeładowanie. Do czyszczenia turbosprężarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircek 0 Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Geometria nie w turbo nie otwiera się do końca i jest duże przeładowanie. Do czyszczenia turbosprężarka. Czyli to nie będzie wina N75? tylko zapycha się turbina! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Podmień n75 jak chcesz i zobacz co wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolti2 2 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Ja proponuję zacząć od podstaw zanim niepotrzebnie wydasz kasę. Bo w większości przypadków wina leży w gumie. Temat wałkowany na forum 100 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhosik 10 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 możesz podmienić n75 z zaworem od egr są takie same, ja tak w a3 w asz robiłem, awx to to samo, jak masz vcds to włącz test i podnosić ci się będzie sztanga obserwuj jak ona chodzi, może być też gruszka dziurawa, trzeba krok po kroku wszystko sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbarney_Szcz 0 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Przerabiałem to samo. U mnie pomogło czyszczenie geometrii turbiny. Po czyszczeniu już nie przeładowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhosik 10 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 A turbo ori siedzi czy regenerowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircek 0 Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Witam po pewnym czasie. Kuzyn sprawdził wszystkie przewody i są ok, wyjął turbine i wyczyścił. Mówił, że była czysta, nie zapieczona, wiec powód jest jednak inny. Kazałęm mu jeszcze podmienić zawór N75 , aby wykluczyć jego awarię. Mam jeszcze pytanie. kuzyniak w trakcie czyszczenia turbiny zauważył, że jest duży luz na ośce. Jest on taki, że jak się ją dociśnie na bok, to wirnik potrafi dotykać do ścianek. Czy tak duży luz może powodować to, że turbo przeładowuje? Czy to jest inna bajka i dodatkowa robota? Inhosik - nie wiem czy turnbo ori czy regenerowane Edytowane 15 Lipca 2016 przez ircek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się