Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX 1.9 tdi proszę o analizę logów


ircek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Pisze do Was z prośbą o pomoc dla kuzyna. Auto po przekroczeniu 130/h wpada w tryb awaryjny. Podejrzewam, że mógł mu paść zawór N75.
Na szybkiego zrobiliśmy mu 3 logi i prosiłbym, aby ktoś to ogarnął i powiedział, co może być przyczyną. jeśli będzie potrzeba zrobienia więcej logów, to proszę o info jakie mamy zrobić.
Z góry dzięki za pomoc

Takie błędy wyskakuja
17996 Zawór regulacji ciśnienia turbiny- przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem

17965 Ciśnienie doładowania-przekroczona granica regulacji brak osprzętu/nie związany ze sprzętem

logi
http://vaglog.pl/log_260737.html

http://vaglog.pl/log_260738.html

http://vaglog.pl/log_260739.html

Edytowane przez ircek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wszystkie gumowe węże, szczególnie ten od IC. Może być gdzieś nieszczelność(szczególnie na cybantach). U mnie było to samo, juz chciałem turbo regenerować. Przy okazji wymiany czujnika w misce ,okazało się że opaska na wężu była poluzowana i stąd efekt wpadania w tryb. Tyle że u mnie odcinało przy 140km/h. Po dokręceniu problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria nie w turbo nie otwiera się do końca i jest duże przeładowanie.

Do czyszczenia turbosprężarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria nie w turbo nie otwiera się do końca i jest duże przeładowanie.

Do czyszczenia turbosprężarka.

Czyli to nie będzie wina N75? tylko zapycha się turbina!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję zacząć od podstaw zanim niepotrzebnie wydasz kasę. Bo w większości przypadków wina leży w gumie. Temat wałkowany na forum 100 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz podmienić n75 z zaworem od egr są takie same, ja tak w a3 w asz robiłem, awx to to samo, jak masz vcds to włącz test i podnosić ci się będzie sztanga obserwuj jak ona chodzi, może być też gruszka dziurawa, trzeba krok po kroku wszystko sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to samo. U mnie pomogło czyszczenie geometrii turbiny. Po czyszczeniu już nie przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po pewnym czasie. Kuzyn sprawdził wszystkie przewody i są ok, wyjął turbine i wyczyścił. Mówił, że była czysta, nie zapieczona, wiec powód jest jednak inny. Kazałęm mu jeszcze podmienić zawór N75 , aby wykluczyć jego awarię.

Mam jeszcze pytanie. kuzyniak w trakcie czyszczenia turbiny zauważył, że jest duży luz na ośce. Jest on taki, że jak się ją dociśnie na bok, to wirnik potrafi dotykać do ścianek. Czy tak duży luz może powodować to, że turbo przeładowuje? Czy to jest inna bajka i dodatkowa robota?

Inhosik - nie wiem czy turnbo ori czy regenerowane

Edytowane przez ircek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...