djsinger997 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Wklejam poniżej wydruk z błędów, które dziś wyskoczyły mi po podłączeniu urządzenia skanującego do mojej A4. Dodam, że mam problemy z: 1. Klimą nie działa pół wyświetlacza czynnik bardzo szybko się kończy dlatego nie nabijam ale w końcu trzeba będzie jak przyjdą upały. Aktualnie jakbym nabił to po 2 miesiącach nie ma czynnika. Zawsze jak stacja nabija (a nabijałem dotychczas w dwóch) to mówi gość, że nie ma nieszczelności i można nabijać. A po jakimś czasie kończy się tak jak napisałem... nie ma regulacji góra - dół nawiewu (nieważne który nawiew włącze i tak dmucha góra + dół) 2. Odpalaniem silnika, czasem miga mi ta żółta kontrolka i po odpaleniu zaraz gaśnie. Musze wyciągnąć kluczyk i próbować jeszcze raz, aż do skutku. Czasem nawet po 5-6-7 razy. Nie wiem co jest tego przyczyną? Dodam również, że mam samochód na gaz i z tym w sumie nie ma problemów. Spalanie na gazie 8-9 l/100 km. Proszę o pomoc zwłaszcza z tym kluczykiem i klimą :/ BŁĘDY: VCDS-Lite Version: Release 1.0Saturday, 07 May 2016, 12:33:54:0Chassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADP.LBLController: 8D0 907 557 BComponent: 1,6L R4/2V MOTR HS D08Coding: 04001Shop #: WSC 000008 Faults Found:00532 - Supply Voltage B+07-10 - Signal too Low - Intermittent16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No ActivityP0134 - 35-10 - - - Intermittent17978 - Engine Start Blocked by ImmobilizerP1570 - 35-10 - - - Intermittent16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible SignalP0116 - 35-10 - - - Intermittent00561 - Mixture Adaptation12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent00561 - Mixture Adaptation15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit ExceededP1328 - 35-10 - - - Intermittent16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible SignalP0501 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBLController: 4D0 907 379 DComponent: ABS BOSCH 5 7402Coding: 0265108005Shop #: BB 37402No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-907-379-ABS.LBLController: 8D0 820 04 Note: Excessive Comm Errors-------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBLController: 8A0 959 655 CComponent: Airbag V AUDI D00Coding: 01022Shop #: WSC 063192 Faults Found:00532 - Supply Voltage B+07-10 - Signal too Low - Intermittent01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBLController: 8D0 919 033 CComponent: B5_KOMBIINSTRUMENT D07Coding: 00162Shop #: WSC 02819No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 25: Immobilizer Labels: NoneController: 4A0 953 234Component: IMMO AUZ9Z0S4335156 D76Coding: 00000Shop #: WSC 000001 Fault Found:01176 - Key07-10 - Signal too Low - IntermittentEnd --------------------------------------------------------------------------------------------------
scania1213 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Coś nie tak z kluczykiem masz, bo immo blokuje start silnika albo kiedyś zablokował. Masz oryginalne kluczyki?jeśli tak, to rozpolow jeden z nich i jest tam taka jak by kapsułka wielkości tiktaka, poruszaj nią bo to ona daje sygnał do immobilisera że włożony jest prawidłowy kluczyk. Jeśli nie podziała i masz zapasowy kluczyk to spróbuj drugim, jak nie pomoże to coś się stało z immobiliserem. Sonda lambda wynika że odlaczona lub popsuta. Czujnik płynu chłodzącego przerywany sygnał, sprawdź wtyczkę lub kabel czy jest cały, nie przetarty itp. Co do 4 cylindra, sprawdź w bloku 013 jakie są wartości. Najlepiej loguj tą grupę przez minute na odpalonym silniku. Resztę nie będę Ci tłumaczyć bo nie jestem pewien.
djsinger997 Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Coś nie tak z kluczykiem masz, bo immo blokuje start silnika albo kiedyś zablokował. Masz oryginalne kluczyki?jeśli tak, to rozpolow jeden z nich i jest tam taka jak by kapsułka wielkości tiktaka, poruszaj nią bo to ona daje sygnał do immobilisera że włożony jest prawidłowy kluczyk. Jeśli nie podziała i masz zapasowy kluczyk to spróbuj drugim, jak nie pomoże to coś się stało z immobiliserem. Sonda lambda wynika że odlaczona lub popsuta. Czujnik płynu chłodzącego przerywany sygnał, sprawdź wtyczkę lub kabel czy jest cały, nie przetarty itp. Co do 4 cylindra, sprawdź w bloku 013 jakie są wartości. Najlepiej loguj tą grupę przez minute na odpalonym silniku. Resztę nie będę Ci tłumaczyć bo nie jestem pewien. Dziękuję serdecznie, sprawdzę to z kluczykiem zaraz. A co do sondy to wymieniałem równo w maju rok temu, więc chyba niemożliwe żeby się popsuła. No chyba, że taki zamiennik kupiłem. Ale najważniejsza wada zepsutej sondy - wysokie spalanie. U mnie nawet do 8 czasem schodzi na gazie więc chyba jest spoko. Czujnik płynu chyba do wymiany. Dziękuję jeszcze raz
scania1213 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Usuń błąd i zobacz czy pojawi się ponownie ten z sonda
piter-eg Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) No to ja jeszcze widze zasilanie - moze slabe aku. Do tego pastylka w kluczyku raczej nie pada i dlubanie w niej to zabieranie sie od zlej strony - najczesciej problem jest w cewce immo przy stacyjce - temat opisany na forum. Sonda raczej do wymiany. Jezeli masz zamiennik to moze zlej jakosci. No i pozostaje kwestia gazu. Moze tu jest problem. Nie wiem jaka masz instalacje,itd ale moze terownik lpg i ecu sie gryza. Czujnik temp. plynu obstawiam, ze tez do wymiany. Reszte bym pokasowal,pojezdzil i zobaczyl co wroci. Co do klimy to jednak za szybko Ci schodzi - 40g rocznie jest norma.Wiec poszukaj kogos ogarnietego,zeby Ci napelnil klime z czynnikiem ktory swieci w UV. Potem po tych 2miesiacach pojedziesz i sprawdzisz gdzir jest wyciek - o ile nie bedziesz mial czynniki. Wyswietlacz to pytanie czy tylko podswietlenie (zaroweczka do wymiany) czy nie ma cyfr. Jak nie ma cyfr docisnij palcem wyswiwtlacz i zobacz czy cos sie pojawi - u mnie (polift) znikala "polowa" cyfry,podoginalem blaszki ktore dociskaja polaczenie wyswiwtlacza i dziala. No i ten nadmuch - kiepska doagnostyka byla Bo zapewne masz "zaciecie" klapy powietrza,i albo silniczek do czyszczenie (kiedys w audi80 co jakis czas musialem mu 12v zamiast 5v podac i znowu kilka miesiecy spokoju) no albo do wymiany na nowy. P.S. Nie baw sie w zamienniki - kup ori czujnik temp. Edytowane 8 Maja 2016 przez piter-eg
djsinger997 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 No to ja jeszcze widze zasilanie - moze slabe aku. Do tego pastylka w kluczyku raczej nie pada i dlubanie w niej to zabieranie sie od zlej strony - najczesciej problem jest w cewce immo przy stacyjce - temat opisany na forum. Sonda raczej do wymiany. Jezeli masz zamiennik to moze zlej jakosci. No i pozostaje kwestia gazu. Moze tu jest problem. Nie wiem jaka masz instalacje,itd ale moze terownik lpg i ecu sie gryza. Czujnik temp. plynu obstawiam, ze tez do wymiany. Reszte bym pokasowal,pojezdzil i zobaczyl co wroci. Co do klimy to jednak za szybko Ci schodzi - 40g raczonie jest norma.Wiec poszukaj kogos ogarnietego,zeby Ci napelnil klime z czynnikiem ktory swieci w UV. Potem po tych 2miesiacach pojedziesz i sprawdzisz gdzir jest wyciek - o ile nie bedziesz mial czynniki. Wyswietlacz to pytanie czy tylko podswietlenie (zaroweczka do wymiany) czy nie ma cyfr. Jak nie ma cyfr docisnij palcem wyswiwtlacz i zobacz czy cos sie pojawi - u mnie (polift) znikala "polowa" cyfry,podoginalem blaszki ktore dociskaja polaczenie wyswiwtlacza i dziala. No i ten nadmuch - kiepska doagnostyka byla Bo zapewne masz "zaciecie" klapy powietrza,i albo silniczek do czyszczenie (kiedys w audi80 co jakis czas musialem mu 12v zamiast 5v podac i znowu kilka miesiecy spokoju) no albo do wymiany na nowy. P.S. Nie baw sie w zamienniki - kup ori czujnik temp. Dzięki piter-eg, za chwilę pójdę pogrzebać w tym nadmuchu. Co do podświetlenia to widać te cyfry tak w tle. Więc podejrzewam już, że coś nie styka. A akumulator o jakiej mocy dobrze by pasował do tego samochodu? Może faktycznie główny problem w tym akumulatorze. Panowie mam akumulator 60 Ah, czy to może powodować problem w odpalaniu i "łapaniu" tego immo? Przed chwilą podłączyłem VAGA i najpierw sprawdziłem sam IMMO i wyszedł błąd więc go skasowałem. Po tym zrobiłem test całości i wyszło to: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Sunday, 08 May 2016, 12:54:19:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADP.LBL Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL Controller: 8D0 ö8 D Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 06319 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 033 C Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00162 Shop #: WSC 02819 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: None Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S4335156 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------------------------------------
piter-eg Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Kontrolka w liczniku od AIRBAGow do sprawdzenia,moze polozowala sie zaroweczka, a moze jej brak? Auto mialo dzwona? Podlacz inny/lepszy kabelek lub soft - ten nie wchodzi Ci w klime. Albo sprawdz "ukrytymi kodami" bledy klimatronika.
Blanek Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Kolego co do kluczyka to standard w AUDI. Rozbierz kierownicę. Kup jakiś płyn na bazie dużego stężenia alkoholu i psiknij nim w stacyjke a potem powietrzem sprężonym. To powinno pomóc. U mnie bynajmniej pomogło...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się