Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa silnik podczas jazdy BFC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z samochodem, przerywa mi silnik podczas jazdy, cos jak by byla w benzynowym silniku uszkodzona cewka, kable, swiece... podejrzewam pompe bądź wtryski i sam nie wiem co o tym myśleć.

VAG wykazał jeden błąd:

1 Fault Found:

01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent

Poniżej wklejam logi.

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260667.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260671.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260672.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260673.html

STATYCZNE:
Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_260668.html
Grupa 014, 018: http://vaglog.pl/log_260669.html
Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_260670.html

Bardzo proszę o pomoc :)

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem z samochodem, przerywa mi silnik podczas jazdy, cos jak by byla w benzynowym silniku uszkodzona cewka, kable, swiece... podejrzewam pompe bądź wtryski i sam nie wiem co o tym myśleć.

VAG wykazał jeden błąd:

1 Fault Found:[/size]01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 [/size] 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent[/size]

Poniżej wklejam logi.

BASIC SETTINGS:[/size]Grupa 000: [/size]http://vaglog.pl/log_260667.htmlGrupa 003: [/size]http://vaglog.pl/log_260671.htmlGrupa 004: [/size]http://vaglog.pl/log_260672.htmlGrupa 011: [/size]http://vaglog.pl/log_260673.htmlSTATYCZNE:[/size]Grupa 004, 007, 013: [/size]http://vaglog.pl/log_260668.htmlGrupa 014, 018: [/size]http://vaglog.pl/log_260669.htmlGrupa 000, 001, 003: [/size]http://vaglog.pl/log_260670.html

Bardzo proszę o pomoc :)

Blad który się pojawił , to błąd poduszki silnika i nie ma wpływu na przerywanie.

Z logow nic raczej złego nie widać.

Pompa działa, przestawia kat wtrysku, wtryskiwacze wyglądają na ok. z logow. (Choć to tylko cyferki)

Kup na Orlenie mixol, wlej na cały zbiornik ze 3 setki i wyjezdzij. Może to pomoże.

No chyba ze ktoś z kolegów coś znajdzie w logach.

Edytowane przez slawinio
Opublikowano

A opornosc wtrysku 131Ohm jest w porzadku?

Może dynamiczne logi trzeba bylo by zrobic?

Opublikowano

A opornosc wtrysku 131Ohm jest w porzadku?

Może dynamiczne logi trzeba bylo by zrobic?

Trochę duża. Powinna chyba zawierać się w przedziale 90-120 ohm.

Zrób dynamiczne. I ewentualnie mógłbyś podmienić sterujący i byś widział co i jak.

Opublikowano (edytowane)

W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply.


DYNAMICZNE:
dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)

Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas

Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie

Edytowane przez rafal1435
Opublikowano

W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply.

DYNAMICZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.html

dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie

Tylko jak będziesz kupował to kup nowy. Tez to niedawno przerabiałem do swojego. Kupiłem używki które były uszkodzone. Zamówiłem oryginał i silniczek cyka aż miło.

Pzdr

Opublikowano

G

W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply.
DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.html
dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie



Tylko jak będziesz kupował to kup nowy. Tez to niedawno przerabiałem do swojego. Kupiłem używki które były uszkodzone. Zamówiłem oryginał i silniczek cyka aż miło.

Pzdr

Gdzie i ile dawales?

Opublikowano

G

W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply.

DYNAMICZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.html

dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie

Tylko jak będziesz kupował to kup nowy. Tez to niedawno przerabiałem do swojego. Kupiłem używki które były uszkodzone. Zamówiłem oryginał i silniczek cyka aż miło.

Pzdr

Gdzie i ile dawales?

Na alle... Po około 1100 zł. I masz gwarancje i spokojna głowę.

Opublikowano

Jeszcze jedno, czy to normalne ze temp cieczy wzrosla ponad 90stopni? Czy przy 90 bezwzgledu na warunki jazdy powinna sie zatrzymac?

Opublikowano

przerywa mi silnik podczas jazdy,

Na desce w czasie szarpnięcia nie pojawia na desce nic dziwnego np nagły spadek temp silnika, błyśnięcie kontrolki świec żarowych lub kontroli trakcji ?

Opublikowano

To nie jest jako takie szarpanie tylko cos na styl wypadania zaplonu, druga sprawa na biegu jałowym co kilka sekund(cyklicznie) czuc jak wibruje silnik, czuc to w srodku samochodu.


przerywa mi silnik podczas jazdy,

Na desce w czasie szarpnięcia nie pojawia na desce nic dziwnego np nagły spadek temp silnika, błyśnięcie kontrolki świec żarowych lub kontroli trakcji ?

Opublikowano

czuc jak wibruje silnik, czuc to w srodku samochodu.

To akurat może być spowodowane wywaloną poduszką.

Opublikowano

synchronizacja wtrysku/ rozrzad

Opublikowano

Rozrzad byl robiony miesiac temu, przed bylo tak samo, synchronizacja wtryskow? Czyli? Jakis czujnik czy wtryski kupowac nowe?

Opublikowano

Rozrzad byl robiony miesiac temu, przed bylo tak samo, synchronizacja wtryskow? Czyli? Jakis czujnik czy wtryski kupowac nowe?

Oddaj wtryski do serwisu Boscha , celem ich weryfikacji. Jesteś z Chorzowa i bardzo dobry serwis masz w Kobiorze , BOsch Śmietana.

Opublikowano

Musze je wymontowac czy jade autem i na miejscu zajma sie tym?

Opublikowano

Musze je wymontowac czy jade autem i na miejscu zajma sie tym?

Zadzwoń i zapytaj, ale wydaje mi się ze na miejscu Ci to zrobią.

Opublikowano

Robia i tak i tak, demontaz z montazem wtryskow kolo 200zł, a sprawdzenie za sztuke to 12,3zł brutto, to jest aż tyle roboty ze tak sobie to cenią?

Opublikowano

Jest sporo roboty przy wyjęciu. Szczególnie lewa głowica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...