rafal1435 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Witam, mam problem z samochodem, przerywa mi silnik podczas jazdy, cos jak by byla w benzynowym silniku uszkodzona cewka, kable, swiece... podejrzewam pompe bądź wtryski i sam nie wiem co o tym myśleć. VAG wykazał jeden błąd: 1 Fault Found:01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent Poniżej wklejam logi. BASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260667.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_260671.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_260672.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_260673.htmlSTATYCZNE:Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_260668.htmlGrupa 014, 018: http://vaglog.pl/log_260669.htmlGrupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_260670.html Bardzo proszę o pomoc
slawinio Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Witam, mam problem z samochodem, przerywa mi silnik podczas jazdy, cos jak by byla w benzynowym silniku uszkodzona cewka, kable, swiece... podejrzewam pompe bądź wtryski i sam nie wiem co o tym myśleć. VAG wykazał jeden błąd: 1 Fault Found:[/size]01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 [/size] 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent[/size] Poniżej wklejam logi. BASIC SETTINGS:[/size]Grupa 000: [/size]http://vaglog.pl/log_260667.htmlGrupa 003: [/size]http://vaglog.pl/log_260671.htmlGrupa 004: [/size]http://vaglog.pl/log_260672.htmlGrupa 011: [/size]http://vaglog.pl/log_260673.htmlSTATYCZNE:[/size]Grupa 004, 007, 013: [/size]http://vaglog.pl/log_260668.htmlGrupa 014, 018: [/size]http://vaglog.pl/log_260669.htmlGrupa 000, 001, 003: [/size]http://vaglog.pl/log_260670.html Bardzo proszę o pomoc Blad który się pojawił , to błąd poduszki silnika i nie ma wpływu na przerywanie.Z logow nic raczej złego nie widać. Pompa działa, przestawia kat wtrysku, wtryskiwacze wyglądają na ok. z logow. (Choć to tylko cyferki) Kup na Orlenie mixol, wlej na cały zbiornik ze 3 setki i wyjezdzij. Może to pomoże. No chyba ze ktoś z kolegów coś znajdzie w logach. Edytowane 8 Maja 2016 przez slawinio
rafal1435 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 A opornosc wtrysku 131Ohm jest w porzadku? Może dynamiczne logi trzeba bylo by zrobic?
slawinio Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 A opornosc wtrysku 131Ohm jest w porzadku? Może dynamiczne logi trzeba bylo by zrobic? Trochę duża. Powinna chyba zawierać się w przedziale 90-120 ohm. Zrób dynamiczne. I ewentualnie mógłbyś podmienić sterujący i byś widział co i jak.
rafal1435 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.html dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg) Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie Edytowane 8 Maja 2016 przez rafal1435
slawinio Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.html dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie Tylko jak będziesz kupował to kup nowy. Tez to niedawno przerabiałem do swojego. Kupiłem używki które były uszkodzone. Zamówiłem oryginał i silniczek cyka aż miło. Pzdr
rafal1435 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 G W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply.DYNAMICZNE:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.htmldodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie Tylko jak będziesz kupował to kup nowy. Tez to niedawno przerabiałem do swojego. Kupiłem używki które były uszkodzone. Zamówiłem oryginał i silniczek cyka aż miło.Pzdr Gdzie i ile dawales?
slawinio Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 G W ogole czuje ze on za duzo pali, jezdze glownie trasa powiedzmy szybkiego ruchu no powiedzmy 60/40% 120-140km/h / jak to w miescie za bardzo sie nie poszaleje i srednie spalanie mam 10.5l/100km do tego silnik czasami slabo odpala(moze nie musze krecic 5sekund ale jednak mam wrazenie ze za dlugo mimo wszystko), czasami bardzo dobrze, nie ma reguly czy zimny czy cieply. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261744.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261745.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261746.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_261747.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261748.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261749.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_261750.html dodaje logi dynamiczne, nie wiem na ile dobrze sa zrobione gdyz automat troche w tym przeszkadza(nie da sie odrazu dodac 100% gazu bo zrzuca bieg)Jeszcze jedno, jak trzymam go na wolnych obrotach na np 2tys to czuje jak buda trzepie co jakis czas Nie ma odpowiedzi wiec kontynuowałem swoja diagnostyke, pierw odpiąłem przepływke - bez zmian, doszedlem do wtrysku sterującego który ma za dużą oporność po 130Ohm... odpiąłem go i... jak ręką odjął, auto co prawda jakos tak słabiej jedzie ale nic nie szarpie... takze kupuje wtrysk sterujacy i zobaczymy po wymianie co bedzie Tylko jak będziesz kupował to kup nowy. Tez to niedawno przerabiałem do swojego. Kupiłem używki które były uszkodzone. Zamówiłem oryginał i silniczek cyka aż miło. Pzdr Gdzie i ile dawales? Na alle... Po około 1100 zł. I masz gwarancje i spokojna głowę.
rafal1435 Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Jeszcze jedno, czy to normalne ze temp cieczy wzrosla ponad 90stopni? Czy przy 90 bezwzgledu na warunki jazdy powinna sie zatrzymac?
szczuraz Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 przerywa mi silnik podczas jazdy, Na desce w czasie szarpnięcia nie pojawia na desce nic dziwnego np nagły spadek temp silnika, błyśnięcie kontrolki świec żarowych lub kontroli trakcji ?
rafal1435 Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 To nie jest jako takie szarpanie tylko cos na styl wypadania zaplonu, druga sprawa na biegu jałowym co kilka sekund(cyklicznie) czuc jak wibruje silnik, czuc to w srodku samochodu. przerywa mi silnik podczas jazdy, Na desce w czasie szarpnięcia nie pojawia na desce nic dziwnego np nagły spadek temp silnika, błyśnięcie kontrolki świec żarowych lub kontroli trakcji ?
szczuraz Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 czuc jak wibruje silnik, czuc to w srodku samochodu. To akurat może być spowodowane wywaloną poduszką.
rafal1435 Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Rozrzad byl robiony miesiac temu, przed bylo tak samo, synchronizacja wtryskow? Czyli? Jakis czujnik czy wtryski kupowac nowe?
slawinio Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Rozrzad byl robiony miesiac temu, przed bylo tak samo, synchronizacja wtryskow? Czyli? Jakis czujnik czy wtryski kupowac nowe? Oddaj wtryski do serwisu Boscha , celem ich weryfikacji. Jesteś z Chorzowa i bardzo dobry serwis masz w Kobiorze , BOsch Śmietana.
rafal1435 Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Opublikowano 10 Maja 2016 Musze je wymontowac czy jade autem i na miejscu zajma sie tym?
slawinio Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Musze je wymontowac czy jade autem i na miejscu zajma sie tym? Zadzwoń i zapytaj, ale wydaje mi się ze na miejscu Ci to zrobią.
rafal1435 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 Robia i tak i tak, demontaz z montazem wtryskow kolo 200zł, a sprawdzenie za sztuke to 12,3zł brutto, to jest aż tyle roboty ze tak sobie to cenią?
szczuraz Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Jest sporo roboty przy wyjęciu. Szczególnie lewa głowica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się