czucz Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Witajcie, Po raz drugi w przeciągu roku moja A4 weszla w tryb awaryjny - znaczek ESP i świeca, max 1100 obrotów i 20-30km/h. Pierwszym razem ustąpiło po 10-15 minutach, wczoraj po około 3h. Po pierwszym trybie awaryjnym sprawdzona szczelność puszki kompa, odpływy podszybia (w 100% drożne), gródź, pedał gazu(rezystancja ok) - wszystko suche, woda nie dostaje się do auta. Macie może pomysł czego szukać dalej (może to sterownik od ABS)? Jedyny fakt łączący te wydarzenia to dośc ostre hamowanie przy mega ulewie ;-/. Po podłączeniu vcds-a mam następujące błędy (identyczne były za pierwszym razem): Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clbPart No: 8E0 907 401 AFComponent: 2.5l V6 TDI G000SG 0060Coding: 02002Shop #: WSC 28231VCID: 69DFCDE6130E88562C3-4A3AWAUZZZ8E36A130534 AUX6Z0E01248321 Fault Found:00777 - Accelerator Position Sensor (G79)27-10 - Implausible Signal - IntermittentReadiness: 0 0 X X X-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clbPart No SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AKComponent: ESP8 front H05 0120Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000Coding: 0004517Shop #: WSC 06325 000 00000VCID: 285988E29B84715EF3D-807D1 Fault Found:01314 - Engine Control Module013 - Check DTC Memory - IntermittentFreeze Frame:Fault Status: 00101101Fault Priority: 2Fault Frequency: 2Reset counter: 35Time Indication: 0Freeze Frame:Hex Value: 0x0000Hex Value: 0x6222Hex Value: 0x0027Hex Value: 0x01ABHex Value: 0x0001 Dzięki za zerknięcie, pozdrawiam!
inhosik Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Ja miałem taki błąd po umyciu auta. Auto nie reagoealo na gaz. Blad był czujnika polozenia pedalu gazu. Wiązka przy kompie zgnila dostawala sie woda i musialem poczrkac aż wyschnie i wtedy auto hulalo. Może te info ci pomoże
czucz Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 Dzięki za podpowiedź - ta wiązka pobieżnie sprawdzona, wygląda ok, ale jutro jeszcze raz to sprawdzę bo przy okazji znalazłem nowy trop: Accelerator Position Sensor faults can be caused by issues with the Oxygen Sensor(s) and it's wiring. Please verify this BEFORE replacing the ECM or Accelerator Pedal. Accelerator Pedal failure is very rare. Być może woda dostała się do kostki/połączenia/przetarcia izolacji z tylną sondą lambda, a z tego co wyczytałem na jakimś forum tunerskim tylna sonda i pedał przyspieszenia są ze sobą w ECU powiązane wewnętrznymi obwodami i to może powodować tego typu atrakcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się