Gość Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Witam. Jak w temacie. Czy jest możliwość zamiany skrzyni 5 b na skrznie 6 b ? Jakie moga być koszta i czy jest sens tzn. czy czuć różnicę. Ponadto czy jest ktoś w stanie powiedzieć jaką miałem montowaną fabrycznie ? . Zaczyna mi chyba siadac skrzynia i czas się rozglądnąć za czymś Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez Gość
franekd4 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) ja przekladalem do oski 1.8t aeb skrzynie z s4 b5 quattro 6b(zespawany torsen), koszta sama skrzynia od 1000 w zwyz, potrzene beda zwrotnoce pod wiekszy przegob ,sanki poloski,lewarek zmiany biegow moge ci ogarnac skrzynie z b6-tki 6 biegów ktora podejdzie pod 1,8t do b5 p.s roznice czuc i to spora Edytowane 15 Maja 2016 przez franekd4
Gość Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 ja przekladalem do oski 1.8t aeb skrzynie z s4 b5 quattro 6b(zespawany torsen), koszta sama skrzynia od 1000 w zwyz, potrzene beda zwrotnoce pod wiekszy przegob ,sanki poloski,lewarek zmiany biegow moge ci ogarnac skrzynie z b6-tki 6 biegów ktora podejdzie pod 1,8t do b5 p.s roznice czuc i to spora Jakie mogą być koszta takiej skrzynki z B6 na gotowo w sensie bez robocizny
franekd4 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 skrzynie moge ci ogarnac za 1100zl z wysylką do tego pomoge znalesc wybierak ok 50zł allegro i lapy do skrzyni ok 100 2 sztuki- bo w b6 ich nie ma (jest aluminiowa duza ktorej nie zastosujesz do b5 tki)
Gość Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 skrzynie moge ci ogarnac za 1100zl z wysylką do tego pomoge znalesc wybierak ok 50zł allegro i lapy do skrzyni ok 100 2 sztuki- bo w b6 ich nie ma (jest aluminiowa duza ktorej nie zastosujesz do b5 tki) No to troszkę to wychodzi. Temat narazie odłoże i ogarnę soft u gregora Dzieki za pomoc
majkel_majki Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Przy wzmocnionym (tak od 180 PS można rozmawiać) silniku warto się rozejrzeć za 6'tką od 2.5 tdi, oznaczenie DQS. Te skrzynie niedrogo kosztują i mają fajne, krótkie trzy pierwsze biegi, a pozostałe trzy są w sam raz na trasę. Oczywiście wybierak, łapy pod skrzynią, półosie i przeguby trzeba wymienić, a jeżeli chcesz zostawić swoje sprzęgło i rozrusznik to potrzebny jest jeszcze dystans pomiędzy skrzynię a silnik.
franekd4 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) dqs to np do 1.9tdi,w 1.8t raczej od 300PS w zwyz 1-2bieg taki sam rezta rózni sie przelozeniami -dystans miedzy silnik a skrzynie w przypadku 4 cyl jest zbedny to przy v6 tkach montujemy gdzie mamy sprzeglo 240mm Edytowane 17 Maja 2016 przez franekd4
majkel_majki Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Przy V6 ze sprzęgłem 240 mm nie montujemy dystansu.
franekd4 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Przy V6 ze sprzęgłem 240 mm nie montujemy dystansu. moge se mylic ale obilo mi sie o uszy na tym forum ze dystans montujemy jak sprzeglo ma 240mm a co do montazu dystansu miedzy silnik a skrzynie do 1.8t to jest on niepotrzebny!!! sprzeglo i rozrusznik zostaje ten sam co byl przy 5 biegowej skrzyni wiem,bo robilem 1,5 miesiaca temu przekladke skrzyni z s4 b5 do 1.8t i wszystko dziala jak nalezy
Klejk Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Z ciekawości przeczytałem temat o ni hu hu nic nie kumam... Da się czy nie? I od czego? Jaki koszt +/-
majkel_majki Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Da się, koszt z częściami i robocizną jak się dobrze zakręcisz zamknie się w 2 tysiącach. Skrzynia do ośki pasuje każda wzdłużna z a4, a6, passata i skody superb, ale trzeba uważać na przełożenia. Przy V6 ze sprzęgłem 240 mm nie montujemy dystansu. moge se mylic ale obilo mi sie o uszy na tym forum ze dystans montujemy jak sprzeglo ma 240mm a co do montazu dystansu miedzy silnik a skrzynie do 1.8t to jest on niepotrzebny!!! sprzeglo i rozrusznik zostaje ten sam co byl przy 5 biegowej skrzyni wiem,bo robilem 1,5 miesiaca temu przekladke skrzyni z s4 b5 do 1.8t i wszystko dziala jak nalezy Dystans i inny rozrusznik idzie do silników R4 jeżeli wrzucamy duże sprzęgło 240. Do V6 w żadnym wypadku oraz do sprzęgła 228 w silnikach R4 nie potrzeba dystansu i wymiany rozrusznika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się