Zygi031 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Witam mam problem z moim 1.9 tdi 101km AVB. Auto szarpie przy przyśpieszaniu na 3,4 i 5 biegu w okolicach 1600- 2000 obrotów już zaczyna trzęść autem,po rozgrzaniu silnika. turbo bez luzów, kierowniczki wyczyszczone, kupiłem nowy n75, nowe filtry- paliwa ,powietrza....egr i kolektor wyczyszczony....listwa zasilającą pd. wymieniona, nowy map sensor i czujnik temp. płynu chłodniczego. komputer pokazuje błąd stały J538 . Nic więcej..... proszę o pomoc. BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259728.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259729.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259730.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259731.html DYNAMICZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259727.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_259726.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259725.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_259724.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_259723.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259722.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259721.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259720.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259719.html STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_259714.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259713.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259718.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259717.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259716.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259715.html Edytowane 13 Maja 2016 przez Zygi031
inhosik Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Przy przyspieszaniu strasznie duże bipy masz na minusie. Zazwyczaj są one na plusie jaknpd sie zużywają. Do sprawdzenia cisnienie paliwa na pompie vacum. Bipy minusowe to zazwyczaj mało paliwa niskie ciśnienie lub gdzieś uszczelki na wtryskach puszczają gubi cisnienie i ropa idzie do oleju.
Zygi031 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Przy przyspieszaniu strasznie duże bipy masz na minusie. Zazwyczaj są one na plusie jaknpd sie zużywają. Do sprawdzenia cisnienie paliwa na pompie vacum. Bipy minusowe to zazwyczaj mało paliwa niskie ciśnienie lub gdzieś uszczelki na wtryskach puszczają gubi cisnienie i ropa idzie do oleju. Olej sprawdzałem jest czysty bez ropy, sprawdze vacum, a ten błąd? On właśnie jest od pompy w zbiorniku...może to jej wina.. Dziękuje za sugestię Przy przyspieszaniu strasznie duże bipy masz na minusie. Zazwyczaj są one na plusie jaknpd sie zużywają. Do sprawdzenia cisnienie paliwa na pompie vacum. Bipy minusowe to zazwyczaj mało paliwa niskie ciśnienie lub gdzieś uszczelki na wtryskach puszczają gubi cisnienie i ropa idzie do oleju. Olej sprawdzałem jest czysty bez ropy, sprawdze vacum, a ten błąd? On właśnie jest od pompy w zbiorniku...może to jej wina.. Dziękuje za sugestię Zastanawia mnie tylko dlaczego gdy auto jest zimne jedzie aż miło. A gdy osiągnie temperaturę 80-90st.zaczyna już go dławic ,trząść przy przyśpieszeniu. Czemu temperatura mu szkodzi....?
inhosik Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Niskie ciśnienie z pompy z bakubtez moze byc powodem dlawienia. Mozesz podmienić od kigos i zobaczyc. Trzeba krok po kroku eliminować podejrzane podzespoly tym bardziej że masz błąd zwiazany z pompa z baku
Zygi031 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Pompę z baku wyciągnąłem, przedmuchałem ,niby czysta...zrobiłem test z butelką.pompa paliwa napełniła butelkę błyskawicznie.... Tylko jakie ma ciśnienie? Muszę to jakoś sprawdzić... Mój mechanik upiera się że jeśli chce się pozbyć problemu muszę wymienić pompowtryski. A że nie wiadomo który to chyba wszystkie... Mówi że jak pompowtryski nie nabija błędu, to ma uszkodzenie mechaniczne i nie ma innej opcji... Ja liczę jednak że znajdę przyczynę gdzie indziej... Edytowane 13 Maja 2016 przez Zygi031
inhosik Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 W jakim stanie jest walek na wtryskach? Niech mechanik zmierzy sufmiarka oraz wyreguluje wtryski.
Zygi031 Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) W jakim stanie jest walek na wtryskach? Niech mechanik zmierzy sufmiarka oraz wyreguluje wtryski. Jak wymieniałem listwe od pd. Widziałem że był już trochę podtarty...jutro wyreguluje pd. Mam pytanie czy pompa w zbiorniku ma wytwarzać ciśnienie? Czy jej zadaniem jest tylko podanie paliwa? Zdjołem przewód paliwowy z filtra i okazało się że podaje paliwo bardzo szybko. Czy to już vacum pompa wysiada? A wszystko zaczło się od tego gdy przy wyprzedzaniu auto przestało jechać... Straciło moc. Gaz w podłogę a tu prędkościomierz ani drgnie... Zjechałem z drogi ponownie uruchomiłem auto i wszystko było jak dawniej... Potem znowu to samo... Vcds pokazał błąd (575 chyba) związany z zapieczonymi kierowniczkami Turbo lub n75. Wymieniłem n75 i wyczyścilem kierowniczki.... Przy tym wyczyściłem kolektor dolotowy i egr... Problem raptownego braku mocy juz nie wrocil ale zaczęło się szarpanie.... I tak już może że dwa miesiące.... robiłem test na zaślepienie wężyka egr...nic nie pomogło... efektów brak.... może to być pompa tandemowa? za słabe ciśnienie paliwa daje i auto szarpie? Paliwo zimne działa ok a jak temp. złapie paliwo zmienia gęstość i juz nie pompuje jak trzeba??? Edytuj post Odpowiedz Odpowiedz z cytatem efektów brak.... może to być pompa tandemowa? za słabe ciśnienie paliwa daje i auto szarpie? Paliwo zimne działa ok a jak temp. złapie paliwo zmienia gęstość i juz nie pompuje jak trzeba??? Edytuj post Odpowiedz Odpowiedz z cytatem Jaką temperaturę powinno mieć paliwo przy 90st. Na zegarze? Edytowane 14 Maja 2016 przez Zygi031
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się