Tadam Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Witam. W mojej A4 B5 sedan, quattro, co w tej sprawie istotne, mam założone oryginalne 1BE. Tył wygląda bardzo ładnie i jeździ się komfortowo, ale przód jest znacznie zbyt nisko i tutaj pytanie. Nie chcę mieć kozy jak w serii, ale przód jest dla mnie zbyt nisko. Co proponujecie? Kupić nowy zestaw gwintów i ustawić jak chcę? Kupić używany gwint na przód i ustawić jak chcę, a tył zostawić 1BE? Nie będzie to miało wpływu na stabilność jazdy? Kombinować inny zestaw amortyzatorów + sprężyn obniżających? Nie będę miał problemu z wyłożeniem na gwint, ale nie ukrywam, że wolałbym na zawieszeniu oszczędzić i zainwestować w mechanikę, mam uszczelki pokryw zaworów do wymiany. Niestety tak jak jest teraz jeździć się nie da (każdy próg szoruje), więc coś zrobić muszę. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
Gość Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) każdy próg szorujesz na 1BE? nie ma takiej opcji... napewno masz tam 1BE? a nie gwint juz wsadzony? na tym ustawieniu nie tre a ty na 1be trzesz? tak +/- wyglada 1BE Edytowane 18 Maja 2016 przez uszolek
dziii Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 1be od jakiej wersji masz ? sprawdzałeś oznaczenia wagowe ?może masz sprężyny od wersji gdzie była lżejsza waga auta dlatego usiadł Ci teraz samochód za mocno ! sprawdż oznaczenia sprężyn w etce i wszystko będzie jasne ! pozdro !
Tadam Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Przed chwilą zrobiłem na szybko kilka zdjęć. Nie wiem czy zdjęcia to do końca oddają, ale lewy przód jest 2-3cm niżej niż prawy. Nie mam zielonego pojęcia od jakiej wersji, poprzedni właściciel kupował na szybko żeby tylko mi nie oddać KW. Co więcej, badanie na stacji diagnostycznej wykazało, że amortyzatory mają 45-55%. Po pracy zdejmę koło i zobaczę oznaczenia. Bardzo możliwe, że faktycznie usiadł przez inną wagę, mam V6. https://zapodaj.net/d040fc6d5244c.jpg.htmlprawy przód https://zapodaj.net/d8fe966106b8e.jpg.htmlprawy tył https://zapodaj.net/0f383d1e14776.jpg.htmllewy przód https://zapodaj.net/cd141525ed177.jpg.htmllewy tył Zdjąłem koła i takie numery znalazłem. Amortyzatory czerwone Sachs/Audi (jak maja logo to ori?), 8D0 413 031 BH sprężyny żółte Apex 80 40511 VA 59/99 domyśliłem się, że to są sprężyny obniżające. Ktoś poda jakie to jest obniżenie?
stoprocent16 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Panowie pytanie czy mogę obniżyć mojego avanta wymieniając tylko same sprezyny ? Chodzi o to żeby samochód nie był aż tak strasznie twardy jak to bywa na gwincie doradztwo mi co zrobić
Trewor87 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Sprężynami do -40mm możesz działać na seryjnych amortyzatorach.
scania1213 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 A idzie zmierzyć sprężyny bez wyciągania jej z auta?
Tadam Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Z tego, co mi wiadomo to nie. Nawet jeśli tak to to na pewno nie będzie precyzyjny pomiar. Weź pod uwagę, że oprócz samej "wysokości" sprężyny ważna jest jej klasa wagowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się