DarePB Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Witam, panowie, zaworek dv wsadzić taki jak jest czy jest jakiś "lepszy"? Coś słyszałem, że w 1.8T wkładają DV'ki z s3..? Ktoś ogarnia temat ? A4 b6 1.8T avj 150km.
stachu86 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 W silnikach AMK, BAM, BEX były montowane DV z końcówką 710N. Były one deko lepsze. Obecnie na rynku dostępne są tylko te z końcówką 710P. Podchodzą do każdego 1.8T. Jeśli chcesz 710N to albo szrot albo jakiś łud szczęścia że komuś został leżak na magazynie.
DarePB Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 No dobra, a możesz mi powiedzieć w czym ten 710N jest lepszy ?
stachu86 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Bodaj wzmocnioną sprężynę miał i szybszą reakcję. Ale jak to się przekłada na realne odczucia na drodze to ci nie powiem ;-) jeszcze nie miałem potrzeby zeby przejsc z N na P.
DarePB Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 Aa, oki, bo w moim dv tłoczek sie nie trzyma po wciśnięciu i zatkaniu palcem króćca od podciśnienia. Jakie ogólnie mogą być przez to objawy ? Po prostu nie upuszcza nadmiaru ciśnienia, tak ? A jakieś ubytki w doładowaniu ?
Galetto Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Nie upuszcza nadmiaru ciśnienia, a rozpedzony wirnik dostaje nim w nos i turbo może w takich warunkach krócej po żyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się