kwadrat224 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Witam Mam problem z usunięciem błędu 01539 - Headlights Not Adjusted. błąd pojawił się jak usunąłem z komputera dwa inne błędy które są poniżej i aktualnie już się nie pojawiają. Gdy próbuje usunąć ten błąd od razu pojawia się ponownie, zarówno na FIS jak i w sterowniku. Kiedyś auto robiło test xenonów po zapaleniu świateł, teraz po przekręceniu stacyjki widzę że ruszają się soczewki i wyskakuje od razu błąd. Kilka screenów: Kiedyś były takie błędy w sterowniku usunołem je i pokazał się ten błąd 01539 not adjusted Control Module Part Number: 4Z7 907 357 Component and/or Version: dynamische LWR D09 Software Coding: 00060 Work Shop Code: WSC 63251 2 Faults Found: 00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76) 28-00 - Short to B+ 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Jak usunąć ten błąd żeby nie pokazywał się na FIS ?
kt65c453 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) spróbuj wykonać tą procedurę, http://a4-klub.pl/index.php?/topic/279665-poziomowanie-reflektorow-xenonowych/#entry4047084 jak się nie uda obejrzyj czujniki poziomu czy nie są pogięte cięgiełka lub coś z nimi nie tak, masz je pod lewym kołem przód i z tyłu ale nie pamiętam które koło , bo wydaje mi się że system zgłasza sprawność układu ale sygnały są p[o za granicami normy, Edytowane 23 Maja 2016 przez kt65c453
kwadrat224 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 Nie da rady w to wejść pokazuje error group 001 not available. Wyczytałem że coś z tymi czujnikami może być nie tak. Wartości pomiędzy przednim a tylnym czujnikiem powinny być podobne +-0,6v. Czy to przez to pokazuje mi ten błąd ??
kt65c453 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) A wchodziles w bloki pomiarowe czy w nastawy podstawowe? Ta wartość między tyłem a przodem jest jak masz na równym auto i jak się mieści w przedziale to ci zrobi adaptacje, jak masz error to szukał bym przerwy w obwodzie lub uszkodzony czujnik, u mnie kabelek był przetarty przez koło i robił zwarcie ale jak wtedy było w tej grupie to nie wiem Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 23 Maja 2016 przez kt65c453
Robero321 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Z tego co kojarzę masz za dużą wartość między czujnikami jeden musi być walnięty albo jakoś odgiety OBA powinny wskazywać podobna wartość kiedy samochód stoi na równym jeśli różnica między wartościami jest za duża to zapomnij o adaptacji i u Ciebie jest za duza
kt65c453 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 doprowadź do podobnych wskazań przód/tył -+ 0,6 v i wtedy adaptacja przejdzie, bo masz 1,0 i 2,38 v a to za bardzo rozjechane obejrzyj czy jakieś cięgno nie jest pokrzywione od tych czujników lub coś się nie przestawiło,
Robero321 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 powodów może być kilka 1 samochód postawiony krzywo - nie na poziomym 2 skrzywiony lub źle zamontowany czujnik 3 uwalony czujnik 4 problem z sygnałem - przewody wtyczki 5 może tez być problem z zawieszeniem ale to rzadkość jak rozwiążesz problem zbyt dużej różnicy poniżej < 0.6 Volta pomiędzy czujnikami adaptacja powinna przejść bez problemu a błąd zniknąć z FISa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się