Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Xenon problem z usunięciem błędu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Mam problem z usunięciem błędu 01539 - Headlights Not Adjusted. błąd pojawił się jak usunąłem z komputera dwa inne błędy które są poniżej i aktualnie już się nie pojawiają. Gdy próbuje usunąć ten błąd od razu pojawia się ponownie, zarówno na FIS jak i w sterowniku. Kiedyś auto robiło test xenonów po zapaleniu świateł, teraz po przekręceniu stacyjki widzę że ruszają się soczewki i wyskakuje od razu błąd.




Kilka screenów:

702816d96ab8.jpg


e50ce691b312.jpg


f74b4c4f2370.jpg




Kiedyś były takie błędy w sterowniku usunołem je i pokazał się ten błąd 01539 not adjusted

Control Module Part Number: 4Z7 907 357

Component and/or Version: dynamische LWR D09

Software Coding: 00060

Work Shop Code: WSC 63251

2 Faults Found:

00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)

28-00 - Short to B+

00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)

28-10 - Short to B+ - Intermittent



Jak usunąć ten błąd żeby nie pokazywał się na FIS ?

Opublikowano (edytowane)

spróbuj wykonać tą procedurę, http://a4-klub.pl/index.php?/topic/279665-poziomowanie-reflektorow-xenonowych/#entry4047084

jak się nie uda obejrzyj czujniki poziomu czy nie są pogięte cięgiełka lub coś z nimi nie tak, masz je pod lewym kołem przód i z tyłu ale nie pamiętam które koło , bo wydaje mi się że system zgłasza sprawność układu ale sygnały są p[o za granicami normy,

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Nie da rady w to wejść pokazuje error group 001 not available. Wyczytałem że coś z tymi czujnikami może być nie tak. Wartości pomiędzy przednim a tylnym czujnikiem powinny być podobne +-0,6v. Czy to przez to pokazuje mi ten błąd ??

Opublikowano (edytowane)

A wchodziles w bloki pomiarowe czy w nastawy podstawowe? Ta wartość między tyłem a przodem jest jak masz na równym auto i jak się mieści w przedziale to ci zrobi adaptacje, jak masz error to szukał bym przerwy w obwodzie lub uszkodzony czujnik, u mnie kabelek był przetarty przez koło i robił zwarcie ale jak wtedy było w tej grupie to nie wiem

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Z tego co kojarzę masz za dużą wartość między czujnikami jeden musi być walnięty albo jakoś odgiety

OBA powinny wskazywać podobna wartość kiedy samochód stoi na równym jeśli różnica między wartościami jest za duża to zapomnij o adaptacji i

u Ciebie jest za duza

Opublikowano

doprowadź do podobnych wskazań przód/tył -+ 0,6 v i wtedy adaptacja przejdzie, bo masz 1,0 i 2,38 v a to za bardzo rozjechane obejrzyj czy jakieś cięgno nie jest pokrzywione od tych czujników lub coś się nie przestawiło,

Opublikowano

powodów może być kilka

1 samochód postawiony krzywo - nie na poziomym

2 skrzywiony lub źle zamontowany czujnik

3 uwalony czujnik

4 problem z sygnałem - przewody wtyczki

5 może tez być problem z zawieszeniem ale to rzadkość

jak rozwiążesz problem zbyt dużej różnicy poniżej < 0.6 Volta pomiędzy czujnikami adaptacja powinna przejść bez problemu a błąd zniknąć z FISa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...