Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stawiam dobrą butlę za pomoc w diagnozie:)


Gość radzio33c

Rekomendowane odpowiedzi

tak podmień je miejscami i zobaczysz czy błąd się przeniósł. Wałek ja kupiłem używkę ale dałem 400 zico aż tyle tylko że praktycznie jak nówka wogóle ciężko dostać sam wałek każdy całe głowice tylko chce sprzedawać. na szczęście trafiłem na pewne ogłoszenie (firmę) mają sporo szrotu do 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obowiązkowo sprawdź grupę 93 tylko podkreślam VCDS lub VAG żaden inny program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość radzio33c

obowiązkowo sprawdź grupę 93 tylko podkreślam VCDS lub VAG żaden inny program

Nowe wieści. Komputer wypluł wartości w grupie 93: 6-3-6-14 . Co to oznacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że masz strasznie rozjechany rozrząd ale jeszcze niby mieści się w granicach błędu skrajna granica to 16 obojętnie w którym oknie te wartość które podałeś mają prawo się zmienić +/- 1

ciężko pali ci auto?

czujników nie zamieniałeś by wyeliminować błąd czujnika?

szkoda że ci nie powiedziałem jeszcze byś sprawdzić czy wariatory są sprawne i przechodzą test nastaw podstawowych w grupie 94 i 96 włączasz test ON i gaz podłoga system sam ustawi obroty coś ponad 2 tysię i sprawdza czy jest wszystko jak należy jeśli tak wyskakuje ok jeśli nie to zapewne będzie ciągle w fazie testu jak u mnie było. Ja VCDS mam za darmo ty pewnie musisz bulić i szkoda że nie powiedziałem ci byś od razu to sprawdził ;)


Nowe wieści. Komputer wypluł wartości w grupie 93: 6-3-6-14 . Co to oznacza?

emm te 3 liczby po 6 to są na minusie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość radzio33c

że masz strasznie rozjechany rozrząd ale jeszcze niby mieści się w granicach błędu skrajna granica to 16 obojętnie w którym oknie te wartość które podałeś mają prawo się zmienić +/- 1

ciężko pali ci auto?

czujników nie zamieniałeś by wyeliminować błąd czujnika?

szkoda że ci nie powiedziałem jeszcze byś sprawdzić czy wariatory są sprawne i przechodzą test nastaw podstawowych w grupie 94 i 96 włączasz test ON i gaz podłoga system sam ustawi obroty coś ponad 2 tysię i sprawdza czy jest wszystko jak należy jeśli tak wyskakuje ok jeśli nie to zapewne będzie ciągle w fazie testu jak u mnie było. Ja VCDS mam za darmo ty pewnie musisz bulić i szkoda że nie powiedziałem ci byś od razu to sprawdził ;)

Nowe wieści. Komputer wypluł wartości w grupie 93: 6-3-6-14 . Co to oznacza?

emm te 3 liczby po 6 to są na minusie?

Wszystkie liczby sa na plusie. Rzeczywiście czasami słabo pali. Załatwię jeszcze raz ten program i sprawdzę to wszystko. Czujniki zamieniłem i wartości w grupie 93 wyszły takie same.

że masz strasznie rozjechany rozrząd ale jeszcze niby mieści się w granicach błędu skrajna granica to 16 obojętnie w którym oknie te wartość które podałeś mają prawo się zmienić +/- 1

ciężko pali ci auto?

czujników nie zamieniałeś by wyeliminować błąd czujnika?

szkoda że ci nie powiedziałem jeszcze byś sprawdzić czy wariatory są sprawne i przechodzą test nastaw podstawowych w grupie 94 i 96 włączasz test ON i gaz podłoga system sam ustawi obroty coś ponad 2 tysię i sprawdza czy jest wszystko jak należy jeśli tak wyskakuje ok jeśli nie to zapewne będzie ciągle w fazie testu jak u mnie było. Ja VCDS mam za darmo ty pewnie musisz bulić i szkoda że nie powiedziałem ci byś od razu to sprawdził ;)

Nowe wieści. Komputer wypluł wartości w grupie 93: 6-3-6-14 . Co to oznacza?

emm te 3 liczby po 6 to są na minusie?

Wszystkie liczby sa na plusie. Rzeczywiście czasami słabo pali. Załatwię jeszcze raz ten program i sprawdzę to wszystko. Czujniki zamieniłem i wartości w grupie 93 wyszły takie same.

Panowie! Nie odzywałem się jakis czas, bo nie wiedziałem czy to możliwe. Mianowicie usterka sama się naprawiła:) Od 3 tygodni auto pracuje równo, nic nie szarpie ani w korkach, ani na trasie. Aż trudno w to uwierzyć, ale nie pozostaje nic innego jak tylko się cieszyć:) Oby tylko tak zostało... Mam jeszcze tylko jeden problem. Czasem auto nie chce zapalić za pierwszym razem. Nieraz pomaga dłuższe przytrzymanie kluczyka w pozycji zapłonu (jak w dieslu). Może ktoś ma jakiś pomysł?

P.S. Co prawda najważniejsza usterka minęła, ale jak obiecałem kolegom, którzy przynajmniej chcieli mi pomóc (damian92x, kruk_89) odwdzięczę się. Poproszę tylko o przesłanie adresu na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiło sie czyli wartości w 93 grupie sie zmieniły??? Bo u mojego znajomego tylko, ze w a6 było podobnie zle ustawiony rozrząd drganie silnika itp po jakimś czasie ustało a po jeszcze krótszym czasie odkręciła się śrubka od wariatora wpadła gdzieś pomiędzy pasek a koło opierdzieliło zęby na pasku rozrządu i 3 zawory skrzywione.. nie sądził bym, że to przypadek ponieważ kolejne 3 śrubki były już luźne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdz, żeby się nie okazało że już się zluzowały i się delikatnie przestawiło a później wypadnie całkiem. Nie wiem czy jego zdarzenie należy zaliczać do zbiegu okoliczności czy konsekwencji używania samochodu ze źle ustawionym rozrządem. Ale jeśli wartości się zmieniły to lepiej sprawdzić śrubeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same śrubki się nie odkręcą w życiu jeśli nie były wcześniej przez kogoś ruszane a potem dokręcone z nie odpowiednią siło jakiś mechanik spartolił robotę. Kolego mi dobre słowo wystarczy nie potrzebuje żadnych fantów :wink: ogólnie lubię pomagać w miarę własnych możliwość mnie to nic nie kosztowało to czemu by ciebie miało :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość radzio33c

same śrubki się nie odkręcą w życiu jeśli nie były wcześniej przez kogoś ruszane a potem dokręcone z nie odpowiednią siło jakiś mechanik spartolił robotę. Kolego mi dobre słowo wystarczy nie potrzebuje żadnych fantów :wink: ogólnie lubię pomagać w miarę własnych możliwość mnie to nic nie kosztowało to czemu by ciebie miało :P

A ja lubię dotrzymywać słowa i lubię się odwdzięczać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziłbym sprawdzić by wykluczyć przypuszczenia kolegi który pisał o poluzowanych śrubach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to pytanie nie odpowiedzą Ci nawet wróżbita Maciej i Jackowski razem wzięci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypuszczam że BB zmierza do tego iż wartość mogą być zmienne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba sprawdzić czy wartości nie zmieniły się i nie zgodzę się że twierdzeniem, że jeśli nie były ruszane te sruby to nie ma opcji żeby się odkrecily u niego były ruszane to fakt, ale były dokrecone conajmniej z zalecanym momentem mało tego zostały zabezpieczone stop gwintem i zalakowane dodatkowo w miejscu gdzie wychodzą, więc w życiu bym nie pomyślał że mogły by się odkręcić. Moim zdaniem poluzowanie się ich jest konsekwencją długiego użytkowania auta ze źle ustawionym rozrzadem... I było by to też logiczne zbyt duże odchyłki w 93 grupie = wibracje silnika na wolnych i w granicach 2000-2500 obr. W tym momencie najbardziej po d*pie dostaja te koła bo ECU chce to jakoś wywazyc za pomocą ich... Może się mylę ale takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...