Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne objawy podczas przyspieszania 1.8 T AUM


dawidek10333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie sprawdziłem zawór Dv no wygląda na to, że jest sprawny. Sprawdziłem po kolei wszystkie przewody podciśnieniowe i zaworki jednokierunkowe wyglądają na sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast się zastanawiać nie łatwiej zrobić normalne logi na 3 do odcinki?, kanały te co poprzednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, może i tak, ale wszystkie były robione w taki sam sposób. Postaram się zrobić jak Najszybciej nowe. Z tg co widziałem mam pekniety wężyk od zaworu n249 jutro go wymienię i zobaczę rezultaty.

Wymieniłem wężyk no i niestety nic to nie dało. Przyspiesza lepiej, ale nadal zatrzymuje z przyspieszaniem na 4,5 tysiąca obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 002+033 widać że przepływka szwankuje. Przepływka raz pokazuje względnie, a raz zaniża.

Na tych logach przy 5600 wchodzi Ci w pełny zakres regulacji 25% i wyżej już nie pójdzie, dlatego autko przestaje jechać. Jak wejdzie w 25% niżej, to niżej przestaje jechać.
Tak miałem u siebie w ANB, przepływka zaniżała o 30-40 g/s. Autko do 5300 obr. w miare jechało a powyżej to polonez z 1.6 lepiej szedł. Wymiana przepływki pomogła, tyle że z używki to dopiero 5 trafiłem ok, dobrze że miałem możliwość posprawdzać je i oddawać w razie czego. Kupując w ciemno bez możliwości zwrotu używki się nie opłaca.

Edytowane przez totek94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie przepływka szwankuje tylko brakuje paliwa, dlatego faluje doładowanie i przepływ jest rózny bo ecu obcina doładowanie jak jest maks ubogo i tak sytuacja sie powtarza cyklicznie podczas loga, zmierz cisnienie paliwa, i logi normalne zrób bo może być jeszcze jakiś dodatkowy problem ze sterowaniem doładowania itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, może brakować paliwa, natomiast mówię jak było u mnie, korekta długoterminowa była 8,6 % (a paliwa nie brakowało, nowa pompa, ciśnienie wzorowe) i także wchodziło czasami w 25% korektę chwilową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa raczej do wymiany jest. Robiłem nowe logi z kolegą z naszego forum. Ale na gazie samochód równie nie jedzie tak jak powinien. Sprawdzałem zawor w turbinie i jest ok. Ale nie mam pewności co do n75 ponieważ jak odepne z niego wastgate to samochód nie szarpie, jedzie równo i ma moc. Z tg co zauważyłem pojawiają się co jakiś czas dwa błędy 17705 i 17963.

Edytowane przez dawidek10333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nic nowego w zasadzie nie wnoszą, na pb brakuje paliwa ale to już wczesniej było stwierdzone, do tego jest problem ze sterowaniem doładowania, czyli do sprawdzenia przewody od n75 i jesli to nie da rezultatu sam n75 do podmiany, mogłeś wykonać też jednego loga z odpiętą wtyczką od n75 to też by troche rozjaśniło sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był prowizoryczny test szczelności i wyszło jedno podcisnienie.

N75 był podmieniany, ale jak się okazało był niesprawny więc trzeba podmienić na pewny i sprawny. Węże przy N75 ok. Z odpieta wtyczka turbo wstaje jak należy i trzyma jak należy niecałe 0,3bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem ostatnio zawór n75 na nowy oryginalny, łańcuch oraz napinacz. Uszczelnilem praktycznie każde miejsce gdzie jest jakiś oring, zrobiłem odme i efekty są takie, że samochód troszkę lepiej jezdzi, ale niestety są nadal przerwy w gazie, w mocy. Zauważyłem, że po ostrym depnieciu dobija obrotami. To znaczy obroty dochodzą do 1100 a później 800 dopiero. A nawet raz mi zgasł po ostrym depnieciu. Wydaje mi się, że problem jest w przepływomierzu a wy co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już wcześniej podejrzewałem przepływkę, ale zostawiłem diagnozę bardziej doświadczonym, ponieważ sam jestem dopiero raczkującym i jeden taki przypadek miałem ( u siebie ) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene.

Pozdrawiam

-http://vaglog.pl/log_269475.html

-http://vaglog.pl/log_269474.html

-http://vaglog.pl/log_269472.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene.

Pozdrawiam

-http://vaglog.pl/log_269475.html

-http://vaglog.pl/log_269474.html

-http://vaglog.pl/log_269472.html

Turbina przeładowuje sprawdź ten zawór albo wężyki od N75 bo coś nie teges.

Wtryski zapętlone od 5800. Wgraj serie i wtedy można coś więcej powiedzieć. Może program taki sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene.

Pozdrawiam

-http://vaglog.pl/log_269475.html

-http://vaglog.pl/log_269474.html

-http://vaglog.pl/log_269472.html

Logi były na lpg zgadza się ? jak juz wszystko uszczelniłeś i n75 nowy to znaczy że program do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zawór jest nowy,logi były robione na lpg . Ostatnio nawet ustawiłem klapkę WG ( przy 0,5 bara ma się otwierać 4mm) i efekt jest taki ,że przyspiesza jeszcze lepiej ,ale nadal są przerwy w przyspieszaniu. Chyba już tylko mi pozostaje program i przepływka. Program mam od prawie dwóch lat i zrobiłem na nim 90tys. wiec wg mnie nie tu jest problem. A teraz ogólnie jeżdżę na przepływce na której pół roku temu wogóle nie jechał.


Tak, zawór jest nowy,logi były robione na lpg . Ostatnio nawet ustawiłem klapkę WG ( przy 0,5 bara ma się otwierać 4mm) i efekt jest taki ,że przyspiesza jeszcze lepiej ,ale nadal są przerwy w przyspieszaniu. Chyba już tylko mi pozostaje program i przepływka. Program mam od prawie dwóch lat i zrobiłem na nim 90tys. wiec wg mnie nie tu jest problem. A teraz ogólnie jeżdżę na przepływce na której pół roku temu wogóle nie jechał.

Witam wszystkich, tak jak użytkownicy forum polecili mi zmienić mapę na oryginalną i tak zrobiłem. Została wgrana moja oryginalna mapa, efekty??Żadne. Samochód jedzie dokładnie jak wcześniej. Ma przerwy w przyspieszaniu im wyższy bieg tym gorzej. Nie mam już sam pomysłów. Może jednak przepływka?Katalizator? proszę o pomoc

Edytowane przez dawidek10333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log z 002+115.

Przepływkę jakąś kupowałeś, ale teraz jeździsz na jakiej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...