Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klepanie 1.8t aeb


krynekk86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)

Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)

Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)

Wrociłem z przejazdzki na pb klepania brak najprawdopodobnie słysze na lpg wtrysk


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)

Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)


Witam od kilku dni zaobserwowałem na zimnym silniku klepniecie po dodaniu gazu(ala zawór) poźniej w miare rozgrzania silnika klepniecie słychac przy ok 3.5 tys. W miare rozgrzania silnika tego klepania nie ma. Silnik po rorzadzie kompletnym, łancuch sprawdzałem przy okazji zmiany uszczelki(napiety jak baranie, lecz nie obracałem wałem w trakcie kontroli). Czeka mnie trasa 1000 km, z tego co opisujecie na forum cisnienie oleju do sprawdzenia, smok oleju, a na koncu obrucone panewki. Według opisów napinacz zmienia się przy 200000. Silniczek rzeczywiście jest głosny od klawiatury. Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. Jestem tu nowy i wybaczcie ze ponawiam temat licze na jakies sugestie. Cisnienie z mierze po polowie trasy i mam nadzieje ze się nie rozczaruje tak jak w m43tu bmw(poobracane panewki)

Narazie dolałem oleju okazało się ze mam ponizej polowy stanu i jest cicho narazie(w zasadzie z tego co pamietam wchodzi do silnika 3.5 l dolałem litr)

Wrociłem z przejazdzki na pb klepania brak najprawdopodobnie słysze na lpg wtrysk

Moze ktoś z was moze cos powiedziec na temat tych silników kupowałem audi bo od b2 zaczałem, b3 mam i teraz a4. Zalezało mi na tym motorze pieknie się spisuje w octavi 1 aum chyba. Obawiam sie tej głowicy duzo zaworków do sklepania......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, czy ja dobrze widzę? Zrobiłeś 25 tys. na oleju i jeszcze tego nie wymieniłeś? Poważnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, czy ja dobrze widzę? Zrobiłeś 25 tys. na oleju i jeszcze tego nie wymieniłeś? Poważnie?

Moj błąd 2500 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie kilka słów o tym "zacnym" oleju napisać.
Sytuacja sprawdzona na :(w nawiasach przebieg)

a4b5 1998 aeb (230tyś)

a4b5 2001 awt (255tyś)
a6c5 1998 aeb (350tyś)
audi TT 2005r (chyba bvr) (165tyś)

Wszystkie silniki zalane były tym magicznym olejem jakim jest MOBIL. Dlaczego tak było w tych 4 autach?? Bo serwisował je ten sam mechanik...
Klekotały jakbym miały się rozpaść.Drgania i stukanie zaworów.
Na VAGu pokazywał missfire w TT i A6
Nastąpił mały przewrót (+zmiana mechanika) a mianowicie zalany został olej MOTUL X-cess 8100 5W40. oraz został dobrany "dłuższy" filtr oleju.
Praca silnika to zupełnie co innego. teraz można nalać szklankę wody do pełna i postawić na obudowie. Zero drżenia i zero stukania od popychaczy.
No i jedna ciekawa opcja.
A6 miało problem z piciem oleju. Jakieś 200ml na 1000km.
Zmiana oleju i filtra i co? I potrzeba jej 100ml na 10.000km
Brak Missfire w A6 i TT.

NIE POLECAM MOBILA DO 1.8T.
Pewnie znajdą się tacy co napiszą, że to nie wina oleju itd.. Ale akcja wymiany oleju zrobiona na 4 autach o podobnych silnikach i efekty widać.


Silnik zalałem 5/40 mobil zrobiłem 25000 z max jest 3/4. i)



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...