cinek88 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Jak w temacie- nie mogę rozgryźć tego mechanizmu, a nie chcę niczego na siłę ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 A czemu chesz wymieniać same póra. Nie łatwiej będzie wymienić całe wycieraczki. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 A czemu chesz wymieniać same póra. Nie łatwiej będzie wymienić całe wycieraczki. ? jak całe ?? po co wymieniać ramiona?? wystarczy pióra wycieraczek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek88 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Pióra już nie zbierają, natomiast ramiona są OK. Nie mogę tylko odczepić od nich tych nieszczęsnych piór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 A czemu chesz wymieniać same póra. Nie łatwiej będzie wymienić całe wycieraczki. ? jak całe ?? po co wymieniać ramiona?? wystarczy pióra wycieraczek... Hmm. Pod pojęciem pióra wyczieraczek rozumię same gumowe elememty. I stąd chyba to nieporozuminie A po za tym tak się zastanawiam czy gdybyś sprzedawcę poprosił o wycieraczki do szyb to zaproponował by Ci je razem z ramionami. ?? ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Koledze raczej chodziło o pióra a nie gumki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jak masz wycieraczki łamane czyli te XTRM (a patrząc po roczniku auta to raczej tak) to masz taki duży plastik mocujący - musisz podnieść ramię i trzymając je drugą ręką bardzo mocno pociągnąć plastik jakbyś chciał go zerwać z ramiona wycieraczki. Zatrzask puści i pióro schodzi w dół z takiego jakby trapezowatego gniazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 To zależy jakie masz systemy czy Bosch czy Valeo. Jesli Bosch to ciężko bo tajm zbrojenie gumy jest w jej środku Jesli Valeo to jak się przyjrzysz to masz na zewnątrz 2 blaszki konstrukcyjny i gumę. Jest kilka takich punktów, gdzie jest podgięta blaszka na wycieraczce i podtrzymuje usztywnioną gumę. Ogólnie te gumy się wyciąga z wycieraczki ciągnąc w kierunku wzdłużnym. Trzeba troszkę więcej siły użyć w momencie jak traficz na te zagięcie. Ale zasada jest taka, że się po prostu ciągnie tą gumę z tymi blaszkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agart 0 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Przerabiałem to miesiąc temu.Zależy jaki masz rocznik autka.Jeśli masz wycieraczki VM-211 to na piórze jest taki przycisk , naciskasz i wycieraczka wychodzi nic nie trzeba ciągnąć bardzo prosty sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi66 0 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Jesli masz wycieraczki typu AERO takie jak ja tzn.po podniesieniu ramienia" wyginaja sie jak luk " :> to na koncu ramienia jest zatrzask ktory trzeba przesunac w bok od ramienia i gotowe,po wymianie robisz odwrotnie.Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek88 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Mam opory przed ciągnięciem ich na siłę. Wygląda to tak: Mam odgiąć ten zatrzask "na chama"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi66 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 nie odginaj tego zatrzasku tylko przesun sama koncowke w lewo stojac przodem do auta,jak ja przesuniesz mozesz wymienic pióro jak to zrobisz przesun z powrotem i gotowe.Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek88 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Dzięki za odpowiedzi. Ta końcówka jednak za cholerę nie chce się przesunąć w żadną ze stron, a szczególnie w lewo; no jak audi kocham, może jest jakoś zablokowana? Będę musiał na spota podjechać, aż wstyd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi66 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 hmmm,no juz nie wiem jak ci to wytłumaczyc to prosta czynnosc moze masz te koncowki zabrudzone i nie chcą sie ruszyc.Sprobuj podniesc ramie spryskaj koncowke WD 40 i po chwili przesuwaj koncowke ku gorze /na podniesionym ramieniu/ lub jesli bedzie na szybie przesun sama koncowke tak jak bys chcial wydluzyc ramie.Juz jasniej nie potrafie ci tego opisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek88 0 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 UDAŁO SIĘ! Miałeś rację kolego, dzięki Wystarczyło tylko "trochę" mocniej pociągnąć. Zatrzask jakby się "zapiekł"; pewnie pióra od nowości Temat można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy83 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Sorki, ze po udanej operacji pisze dopiero, ale tez ostatnio wymienialem u siebie wycieraczki i taka sugestie mam. Oryginalne BOSCH-a kosztuja 80 pln, nieoryginalne, firmy nie pamietam, niebieskie pudeleczko, grafitowe piorka, testowalem w 3 poprzednich autach i dzialaly super, najdluzej mialem je 1,5 roku (bo nigdy dluzej jednego auta nie mialem :wink4:i caly czas dzialaly jak nowe. Problemem jest sposob mocowania, audi wymyslilo sobie, ze tylko boscha pasuje, ale polak potrafi. Po wymontowaniu wycieraczek, odginamy blaszki na jednym z koncow (z jednej strony blaszka w srodku gumy jest bardziej gruba) trzymajace sama gume i ja wyciagamy, to samo z nowa, wymiana gumek, na koniec zaginamy te metalowe malutkie obejmy trzymajace gume z metalowym piorem (dla pewnosci z obu stron sciskamy nieco). Czas pracy jakies 15 min, a 60 peelenow w kieszczeni, a wycieraczki dzialaja tak samo a moze i lepiej niz ori, (bo faktycznie grafitowe sa chyba, rece brudza troche). Generalnie 80 pln to nie sa jakies straszne kwoty, ale mimo wszystko, po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 1 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam, Przepraszam, że odgrzewam temat ale mam takie o to mocowanie piór wycieraczek Samochód z 2002 roku, teraz pytanie czy takie pióra będą pasować? http://allegro.pl/item1081770226_nowe_wycieraczki_bosch_twin_audi_a4_b6_2000_2003.html Jeśli tak to w jaki sposób pióra te wymienić? stary samochód miał coś a'la haczyk a tu czarna magia dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKIBA29 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Ja także, mam takie same mocowanie i szukam, takich wycieraczek z tym mocowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus 0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Mam opory przed ciągnięciem ich na siłę. Wygląda to tak: Mam odgiąć ten zatrzask "na chama"? Panowie, jakie modele np. na allegro będą odpowiednie do tych mocowań typu "aero" jak wyżej w cytacie ? Bo kupiłem Bosch AeroTwin A933S, pasowanie jest okej, ale nie mam do nich jakiegoś podobnego w ori zamykania plastikowego ? Ori znów kosztują prawie 200zł, więc jak tu zaradzić ? Konkretne modele są czy jak ? Jak się nie da to trudno, aso będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matisline11 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Powiedzcie szybko jak zdjac ten zastrzask na zdjeciu wyzej , jak go odzielic od ramienia wycieraczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się