Toskańczyk 2 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Cześć, jestem po wymianie tarcz i klocków na przodzie, przejechałem na spokojnie jakieś 200 km w mieście i zauważyłem, że klocek ustawiony do tarczy jest pod kątem Czy to jest normalne i z czasem klocek ułoży się równolegle do tarczy? Edytowane 29 Maja 2016 przez Toskańczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Jesli wymiany dokonałeś zgodnie ze sztuką i prowadnice dobrze wyczyszczone itd to sądzę że kwestia czasu na ułożenie tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toskańczyk 2 Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Osobiście nie wymieniałem ale wierze, że osoba, która to robiła zna się na rzeczy w tygodniu nowy zacisk wpadnie i płyn to się jeszcze zobaczy co i jak i wyczyści klocki bo widać, że pozostałości farby z tarczy na 1 klocku przyległy mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Popraw to ! Przesmaruj trochę prowadnice bo tam leży wina, chyba że maja już duży luz to niewiele zdziałasz. U mnie tak było jak zregenerowałem zaciski to nie dałem smaru do środka prowadnic pomiędzy te "lamele" tam zaczęły się przycierać i klocki brały tylko połowę tarczy (czyli to samo co u Ciebie zaczęły się kosić) po ponownym na smarowaniu wszystko gra i buczy jak powinno. Pozdr Edytowane 29 Maja 2016 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Prowadnic gumowych nie smaruje się. Kolega ma rozjechany zacisk, stąd problem. Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Witam.nie bede zakładał nowego tematu tyljo zapytam krótko tutaj. Czy klocki hamulcowe w przodzie.powinny miec jakieś blaszki/sprężynki trzymające klocek wlasnie? Nie pytam tu o to co do tloczka sie wciska co we wewnetrznym klocku jest tylko czy jeszcze coś pozatym powinno być? Witam.nie bede zakładał nowego tematu tyljo zapytam krótko tutaj. Czy klocki hamulcowe w przodzie.powinny miec jakieś blaszki/sprężynki trzymające klocek wlasnie? Nie pytam tu o to co do tloczka sie wciska co we wewnetrznym klocku jest tylko czy jeszcze coś pozatym powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Ja musiałem troszkę dać do środka pomiędzy lamele tych tulejek smaru syntetycznego bo bez tego jak złożyłem na sucho na prowadnicach zaczęła zostawać guma z tulejek i zacisk nie chcial odpuszczać i kosił klocek. Nawet w ręce te metalowe prowadnice ciężko chodziły w tulejkach. Wszystko zakladalem ori autofrena. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Ostatnio rozbierałem oryginalnie jeszcze zamontowane zaciski tzn klocki z tarczami od vw golfa plusa i pod osłonami prowadnic był smar. To jak to jest? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Czerwca 2016 przez MemberA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toskańczyk 2 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Ja już mam nowe zaciski po regeneracji właśnie od Dev'a czekają tylko na montaż bo w trakcie wysypał się napinacz więc dodatkowe koszta były Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Toskańczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MemberA4 68 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Bravo Ty :-D Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak2005 1 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Wiela taka usluga kosztuje? Co do smarowania prowadnic tez mialem z tym problem hamulce nie odbijaly rozkrecilem wyczyscilem posmaroealem i wszystko gra ps na prowadnicy przed smarowaniem byl duzy opor Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toskańczyk 2 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Koszt regeneracji to jakieś 200 zł z malowaniem proszkowym chyba, że coś jest walniętego w zaciskach np. tłoczki to wtedy dodatkowy koszt Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Toskańczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się