dresik86 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 witamw lutym miałem wymianę oleju wraz z filtrami.. przejechałem 2.5tys.km i musiałem dolać 0.6l oleju dziś szwagier podczas postoju przed rogatka jak ruszałem zauważył niebieski dym..jak ostygnął silnik sprawdziłem wszędzie suchy, turbina wątpię żeby była zepsuta (przy 2,5tys obrotów czuć kopa) jak jechałem 2tygodnie temu do krakowa na autostradzie zasuwałem 180,160... i nie było czuć żadnego spadku mocy... Chciałem się dowiedzieć gdzie patrzeć mam i koszt części..
lukaszek13ns Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Z objawów wynika ze turbo puszcza olej, jak po krótkim postoju i ruszeniu pojawił się niebieski dym, ale ciężko jednoznacznie stwierdzić na odległość. Zdemontuj rurę z IC od dołu i zobacz czy dużo oleju będzie. To że turbo pracuje poprawnie nie znaczy że nie puszcza oleju, może również puszczać na stronę gorącą. Masz kata Rano po odpaleniu nie ma niebieskiego dymu. Główne przyczyny dolewania oleju w 1.8t to turbo przeważnie puszcza olej, uszczelniacze na zaworach, zapieczone pierścienie i ewentualnie odma.
dresik86 Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Z objawów wynika ze turbo puszcza olej, jak po krótkim postoju i ruszeniu pojawił się niebieski dym, ale ciężko jednoznacznie stwierdzić na odległość. Zdemontuj rurę z IC od dołu i zobacz czy dużo oleju będzie. To że turbo pracuje poprawnie nie znaczy że nie puszcza oleju, może również puszczać na stronę gorącą. Masz kata Rano po odpaleniu nie ma niebieskiego dymu. Główne przyczyny dolewania oleju w 1.8t to turbo przeważnie puszcza olej, uszczelniacze na zaworach, zapieczone pierścienie i ewentualnie odma. na rano nie ma dymu.. a ta rurka od IC gdzie dokładnie się znajduje?? koszty: -regeneracja turbiny -uszczelniacze na zaworach -zapieczone pierscienie ?? znacie jakieś firmy co się tym zajmują z Wielkopolski??nie wiem co jest gorsze chodzi o koszty wymiana turbiny czy grzebanie w silniku Edytowane 29 Maja 2016 przez dresik86
lukaszek13ns Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Najpierw trzeba zdiagnozować usterkę solidnie, a potem można martwic się o koszta. Z wielkopolski nie jestem wiec co do serwisu nie pomogę. Waz gumowy od chłodnicy powietrza na dole po lewej stronie jak zdemontujesz osłonę. Masz trochę lektury możesz poczytać, więcej info jest na forum, ja mogę cie tylko naprowadzić co może być, ale gotowej diagnozy na forum nikt na odległość nie postawi. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/317376-bierze-olej-18-t/page-2 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/347745-18t-bierze-olej/page-2 .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się