kamtob Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 dokładnie tak, wystarczy poluzować i powinny wyjść bez problemu -- ale uważaj na zaczepy od strony chłodnicy są z kruche i jak jest zapieczona śruba to mogą pęknąć. Ja miałem zapieczone i co prawda nie pękły mi zaczepy przy odkręcaniu lampy - ale głupi chciałem przy wyciągniętej lampie wykręcić do końca torxa i przeczyścić szczotką i zaczep się rozsypał (nie miał oporu lampy) . ale na pozostałych też śmiga bez problemu :> [br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 07:59_________________________________________________Nie polecam żarówek Philipsa Ala Ksenon właśnie takie zakupiłem gdy powstawał wątek i teraz mi siadły od mijania -- LIPA !!![br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 14:54_________________________________________________Rok pracy to troszkę mało
slawek123 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 witam,dziś właśnie walczyłem z wymiana żarników i pocieszam kolegów że wcale nie trzeba wiele demontowac a już napewno nie zderzak,wystarczy tylko odkręcić filtr powietrza i wspomniane wcześniej torxy (ja polecam dopasowany do torxa długi śrubokręt do śrub tych z tyłu poniżej,wystarczy je poluzować odrobinę) i lampy wychodza bardzo łatwo. powodzenia pzdr
Pasztet999 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 musiałem się podpiąć pod temat ostatnio wymieniłem sobie żarówki od świateł mijania bo jedna z nich mi padła więc zmieniłem od razu na białe ale za nim dokonałem tej wymiany trochę pojeździłem bez tej działającej żarówki no i teraz cały czas mi świeci że żarówka nie działa a jednak działa ;-) czy muszę podjechać i podpiąć pod vag? czy po kilku uruchomieniach się to zresetuje jakoś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się