Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dawki paliwa 1.9tdi AFN


pdk

Rekomendowane odpowiedzi

czesc,

Po uszczelnieniu pompy moje A4 gorzej pali na ciepłym, na zimnym od kopa na ciepłym dłużej kręci. Poza tym wydaje się że bardziej kopci na biało przy przyspieszaniu.

Dzwonilem do pompiarza który mi to robił, powiedział zebym podjechał to popuści dekielek i lekko przesunie nastawnik i będzie ok. Wydaje mi się to trochę ustawianie na oko, pytam czy może sprawdzić vagiem dawki, mowi ze nigdy tak nie robil, zawsze na dekielku pompy, może ma gość precyzje??? :huh:

Myślicie że dawka rozruchowa na cieplym jest za niska? mogę to jakoś sam ogarnąć?

mam dostęp do kabla KKL i vcds tylko trial i ta wersja chyba nie pozwala na zmiane dawek przez vag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vagiem można zwykle obniżyć dawkę, rzadko można ją podnieść.

Pierwsza grupa, drugie okienko na vagu, luzujesz pokrywę nastawnika i delikatnie małym młoteczkiem pukasz, nie pamiętam teraz w którą stronę. Dawkę najlepiej ustawić na 4-5mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być też coś z kątem wtrysku również sprawdź na vagu, dawkę zwiększasz przesuwając nastawnik w stronę ściany grodziowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem dzisiaj logi i dawki paliwa oscyluje między 3,8 a 4,0, w momencie rozruchu nawet 16 ale nie wiem czy tak ma być...

te wartości są ok? czy trzeba brać sie za przesuwanie nastawnika?

http://vaglog.pl/log_265330.html

Edytowane przez pdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na ciepłym Ci dużo gorzej pali to zazwyczaj pompa ma już słabe ciśnienie wewnętrzne, można to trochę poprawić ściskając zawór od ciśnienia w pompie ( nie wbijać go broń Boże na pałę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi 001 BS

http://vaglog.pl/log_265687.html

i jak kąt wtrysku? wyczytalem ze powinien byc 45- 54?

Edytowane przez pdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mała wartość tego kąta, ale to na bank nie rzutuje na odpalanie.Jakbyś miał poniżej 20 no to może, ale teraz to nie on jest przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, więc nie biore się za regulacje kąta, skoro to raczej nie wpływa na moje odpalanie, zwłaszcza że nigdy tego nie robiłem :wink:

w najbliższym czasie będę zmieniał akumulator bo już nie jest najlepszy i popatrze na rozrusznik, ponoć też to czasem ma wpływ, póki co temat zawieszam.

Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...