pdk Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 czesc, Po uszczelnieniu pompy moje A4 gorzej pali na ciepłym, na zimnym od kopa na ciepłym dłużej kręci. Poza tym wydaje się że bardziej kopci na biało przy przyspieszaniu. Dzwonilem do pompiarza który mi to robił, powiedział zebym podjechał to popuści dekielek i lekko przesunie nastawnik i będzie ok. Wydaje mi się to trochę ustawianie na oko, pytam czy może sprawdzić vagiem dawki, mowi ze nigdy tak nie robil, zawsze na dekielku pompy, może ma gość precyzje??? Myślicie że dawka rozruchowa na cieplym jest za niska? mogę to jakoś sam ogarnąć? mam dostęp do kabla KKL i vcds tylko trial i ta wersja chyba nie pozwala na zmiane dawek przez vag.
lukasz51237 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Vagiem można zwykle obniżyć dawkę, rzadko można ją podnieść. Pierwsza grupa, drugie okienko na vagu, luzujesz pokrywę nastawnika i delikatnie małym młoteczkiem pukasz, nie pamiętam teraz w którą stronę. Dawkę najlepiej ustawić na 4-5mg.
Lechux33 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 może być też coś z kątem wtrysku również sprawdź na vagu, dawkę zwiększasz przesuwając nastawnik w stronę ściany grodziowej.
pdk Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) zrobiłem dzisiaj logi i dawki paliwa oscyluje między 3,8 a 4,0, w momencie rozruchu nawet 16 ale nie wiem czy tak ma być... te wartości są ok? czy trzeba brać sie za przesuwanie nastawnika? http://vaglog.pl/log_265330.html Edytowane 5 Czerwca 2016 przez pdk
Lechux33 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Dawka jest ok, zrób jeszcze loga grupy 000 BS
mantix Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Jeżeli na ciepłym Ci dużo gorzej pali to zazwyczaj pompa ma już słabe ciśnienie wewnętrzne, można to trochę poprawić ściskając zawór od ciśnienia w pompie ( nie wbijać go broń Boże na pałę).
pdk Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) logi 001 BS http://vaglog.pl/log_265687.html i jak kąt wtrysku? wyczytalem ze powinien byc 45- 54? Edytowane 8 Czerwca 2016 przez pdk
mantix Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Trochę mała wartość tego kąta, ale to na bank nie rzutuje na odpalanie.Jakbyś miał poniżej 20 no to może, ale teraz to nie on jest przyczyną
pdk Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 OK, więc nie biore się za regulacje kąta, skoro to raczej nie wpływa na moje odpalanie, zwłaszcza że nigdy tego nie robiłem w najbliższym czasie będę zmieniał akumulator bo już nie jest najlepszy i popatrze na rozrusznik, ponoć też to czasem ma wpływ, póki co temat zawieszam. Dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się