Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 1.8 na 1.8t


aricc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jutro robie swap na 1.8t . Czce sie upewnic ze wszystko dobrze zrobie. Przekladam silnik AEB w miejsce ADR . w budzie z AEB mialem quattro a w mojej nie . Zostawiam skrzynie z ADR i z tego co slyszalem to mi spasuje. Cala wiazka elektryczna z komory silnika i komputer tez przezucam . Mam nadzieje ze jak ja podepne z kompem na podszybiu to mi podejdzie. Caly osprzet silnika tez z AEB . Pompe paliwa zostawiam narazie. Dodatkowo przezucam wydech no i robie adaptacje licznika . W liczniku niby nie mam immo. No i to chyba wszystko . Co sadzicie ? Czy gdzies nie mam racji ? bf77619885e7d818c3a7bb57f70d2ebe.jpga88ff277a2b0f8a1cd8bf3d2604bb56c.jpg

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem świeżo po swapie. Tylko ze ja zmieniałem ADR na APU. co mnie zaskoczyło to fakt ze musiałem zmieniać pompę wspomagania w APU na swojego ADR bo miała inaczej podejście i przewód był za krótki, a szybciej było zmienić pompę niż. Przewód odkręcić z magla.

Pompa paliwa została stara.polosie stare.skrzynie zmieniłem bo inaczej przełożenie mają niby aczkolwiek pasują p&p , wiadomo wiązka ,komp, filtr powietrza, coler.wydech tylko pierwsza część.

Kompa adaptujesz i cyka

Mam nadzieje ze skoro masz dojście na spokojnie to wyczyściles miche?!

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia z ADRa ma krótkie biegi, auto będzie dobrze przyspieszać ale wysokie obroty przy relatywnie niskiej predkosci będą Cie wkurzac. Szukaj skrzyni od AJLa.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jak miałem w moim ADR na 3k obrotów miałem okolice 110 a teraz na APU mam okolice 120.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz po swapie ;) dzis czyli w dzien bozy hehe od 6 rano do 20.30 ;) autko zasowa jak glupie ;) K03s ;) mialem problem z immo czyli adaptacja kluczyka ;) ale jest ok ;) dodatkowo za keotkie weze z maglownicy do pompy ktora mialem w 1.8t . Ale mialem latwiej bo kupilem calego dawce ;) a teraz pozostawalo mi czesci na sprzedaz ;) tylko turbo chyba mi przeladowuje ;)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Miska wyczyszczona ;) oczywiscie ;)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Tylko ze jak ciagne na 1 do wysokich obrotow, wbije dwojke to chwile ciagnie i go zdlawi. Ale to chyba wina paluszkow pod cewkami bo jeszcze nie zmienialem. Albo to przeladowanie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci kolego ze ladnie go zrobiles:) masz jakies foto serduszka pod maska:p?

Edytowane przez a4b5 Mariusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie ;) jutro wrzuce jak poczyszcze komore silnika ;) po 2 dniach jazdy wysiadly przeguby hehe ;) ale zbiera sie bardzo dobrze ;) na tej krotkiej skrzyni ;) sprawdzone przez stoper na tel. przez pasazera wynioslo ok 6.2 s ale nawet znajomy co stroi auta jest zdziwiony przyspieszeniem. Tylko turbo b6 190 konnej i dawka paliwa troszke wieksza , sportowy wklad filtra ;) to turbo ciagnie bardzo dobrze ;) a to dopiero poczatek ;) teraz wtryski, downpipe, wydech kwas, baranek wydech., coller, potem wieksze turbo i strojenie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Tylko to przyspieszenie moze przeklamywac bo niewiem czy licznik mi dobrze predkosc pokazuje po swapie hehe blad czujnika predkosci na vagu

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez robilem z 1.8 na 1.8t ostatnio u sb i tez skrzynie zostawilem swoja adr to też fajnie przyspiesza i turbo tez dobrze pompuje:) 18 felgi na 2 biegu jeszcze obraca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi na 17" jeszcze na 3 mieli heheh ;)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche wyczyszczory ale dopiero bedzie dopieszczanie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

ab8e53a9b7a5aad5155bdde5499638c1.jpg

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie się to prezentuje.ja na chwile obecną mam jeszcze serie ,muszę pierwsze uporać się z kilkoma błędami z vaga a później dopiero soft..ale już sama seria robi ogromną różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie bledy ? Ja mam problem z czujnikiem predkosci w skrzyni

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam kilka i musze je zgasić.

17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal

P1523 - 35-00 - -

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-00 - -

18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction

P1676 - 35-00 - -

17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

P1548 - 35-10 - - - Intermittent

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu grubo ;) trzeba pomyslec o tych bledach jak je zgasic

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa uroki tego ze zachciało sie elektronicznej przepustnicy żeby za jednym machem miec tez tempomat.bo powiem szczerze że gdyby nie ta chęć posiadania tempomatu to założyłbym jakie starszy tym motoru tupu AEB właśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersjach na linkach też jest tempomat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to wtedy gruszka na podciśnienie czy coś tam.ogólnie dużo zabawy.ja juz wolałem się pobawić kabelkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja aktualnie robie swapa , ale kurde audto nie odpala mruga immo na liczniku ;/ ktos by pomogł ? widze ze kolega Michal jest z Piły ja jestem z okolic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo IMO nie powinno blokowac auta tak ze w ogóle nie odpali.powinien odpalić i zasnąć. Skręcić trzeba vaga podpiąć się i zobacz jakie błędy. Ja teraz nie podjadę. Bo jutro stawiam auto na wymianę tarcz klocków i coś tam w zawieszeniu jeszcze. Jak nie ogarniesz sprawy to odezwij się pod koniec tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...