mcemsi 5 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) W piątek zdechła na czwartym cylindrze , wymieniona i przez weekend było OK. Dzis w poniedziałek padła na 1 cylindrze ..... Podobno TFSI miewa z tym problemy ale tak szybko jedna po drugiej ? No ki tzw czort .... ? Oczekiwac padu dwóch pozostałych ? Przebieg ok. 124000 km Edytowane 6 Czerwca 2016 przez mcemsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt 2 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Wszystkie cewki sa takie same i w takich samych warunkach pracuja więc to, ze padaja jedna za drugą to normalka. W dodatku zjawisko nasila się bardzo czesto po programie. U mojej zony w polo tez padly trzy pod rzad w odstepie 2 dni każda ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcemsi 5 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Hmm , no to swietna perspektywa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Norma z reguły jak padnie 1 to kolejne mogą w niedługim czasie , najlepiej wymienić wszystkie i spokój jest na spory czas tak samo ze świecami. Koszt cewek nie jest jakiś mega duży a nie zmienia się tego co 2 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek1.8T 2 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 We VcDs możesz sprawdzić wartości cewek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiker19 0 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 We VcDs możesz sprawdzić wartości cewek W jakim bloku pomiarowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek1.8T 2 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Bloki wartości kanał 15 i 16. Jeśli któraś z cewek odbiega wartością od pozostałych tzn ze kaput.. Tzn jeśli ma za duże napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcemsi 5 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 A bedzie to na pomiarze widać zanim pojawią się fizyczne objawy pracy silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek1.8T 2 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 mam inny silnik, ale mnie padła jedna cewka a za 3 dni kolejna , po czym zmieniłem na nowe wszystkie i od 20 tyś spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Bloki wartości kanał 15 i 16. Jeśli któraś z cewek odbiega wartością od pozostałych tzn ze kaput.. Tzn jeśli ma za duże napięcie. A jeszcze jedno pytanie jaka jest wartość dla nowych/sprawnych cewek skoro już o tym napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcemsi 5 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 No wlasnie , a jakie wartosci przy padających ? Bo zakladam że juz padnieta to sie objawi brakiem palenia na cylindrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się