Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie zawieszenia (całego) i amortyzatorów - moje auto "skręca" z opóźnieniem


mobopx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam dziwne odczucie, jakby moja A4 z opóźnieniem reagowała na ruchy kierownicą. Najlepiej czuć do na autostradzie przy większej prędkości. Delikatny ruch powoduje to, że auto jedzie prosto a dopiero po chwili skręca. Oczywiście to opóźnienie jest jakieś tam minimalne, ale jednak odczuwalne przy każdym manewrze.

Objawy nastąpiły po wymianie kompletnego zawieszenia (lemforder, razem z drążkami kierowniczymi) + amortyzatory (kyb).

Oczywiście po wszystkim ustawiłem zbieżność.

Opony też są nówki (zakładane w kwietniu).

Cóż to może być?

Edytowane przez mobopx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam dziwne odczucie, jakby moja A4 z opóźnieniem reagowała na ruchy kierownicą. Najlepiej czuć do na autostradzie przy większej prędkości. Delikatny ruch powoduje to, że auto jedzie prosto a dopiero po chwili skręca. Oczywiście to opóźnienie jest jakieś tam minimalne, ale jednak odczuwalne przy każdym manewrze.

Objawy nastąpiły po wymianie kompletnego zawieszenia (lemforder, razem z drążkami kierowniczymi) + amortyzatory (kyb).

Oczywiście po wszystkim ustawiłem zbieżność.

Opony też są nówki (zakładane w kwietniu).

Cóż to może być?

Witam

Ja miałem podobne objawy a przyczyna były zużyte simerbloki na tylnej belce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja miałem podobne objawy a przyczyna były zużyte simerbloki na tylnej belce.

Hm... tuleje też już swoje przeżyły, na ostatnim przeglądzie diagnosta powiedział że można się za jakiś czas nimi zainteresować. U mnie jak wykonam ruch kierownicą to za ułamek sekundy całym przodem "zarzuca" w kierunku skrętu. Myślisz, że to tylko złudzenie iż to właśnie przodem buja i winna może być tylna belka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja miałem podobne objawy a przyczyna były zużyte simerbloki na tylnej belce.

Hm... tuleje też już swoje przeżyły, na ostatnim przeglądzie diagnosta powiedział że można się za jakiś czas nimi zainteresować. U mnie jak wykonam ruch kierownicą to za ułamek sekundy całym przodem "zarzuca" w kierunku skrętu. Myślisz, że to tylko złudzenie iż to właśnie przodem buja i winna może być tylna belka?

Ja jak byłem na przeglądzie to diagnosta nawet nie zwracał uwagi chyba na tuleje po przegląd przeszedł mimo bardzo wnikliwej kontroli(Norwegia),

a tuleje wymieniłem sobie sam bo nie dało się normalnie jeżdzić na krętych drogach.Podnieś tył i przyglądnij się dokładnie tulejką i zobacz czy belka ma luzy

jak złapiesz za koło i ruszasz do przodu i do tyłu.U mnie był widoczny luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej tuleje belki odczuwa sie przy szybkiej zmianie pasa np. przy wyprzedzaniu. Czuć takie bujnięcie na obie strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana tulei załatwiła sprawę. Wszystkich, którzy padną ofiarą złudzenia, iż to przodem buja na boki - przestrzegam. I jednocześnie potwierdzam opinie kolegow wyżej.

Tuleje Lemforder 190 zł plus 10 zł płyn hamulcowy. Powinny pochodzić jakiś czas. Wymieniłem sam w przydomowym garażu, nie jest to skomplikowane.

MT7-TL10 / Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...