mashet Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, W końcu zamieniłem swojego ALTa B6 w sedanie na B7 Avant 1.8T FWD z przebiegiem 202000 km . Auto kupione w Radomiu od handlarza, sprowadzone dopiero ze Szwajcarii. Pojechałem z myślą obejrzenia co jest w komisach. Po ogłoszeniach z Otomoto rozplanowałem sobie trasę i ruszyłem z ojcem w drogę z Wawy Ogólnie jeśli chodzi o komisy to pełno tam wszelakiej maści Audi. W jednym komisie stały same S-Line (szkoda, że tylko na naklejkach ). Podczas oględzin trafiliśmy na 3 ciekawe auta, 2 * B7 2.0 tfsi. Jedno lakier cały w oryginale, srodek delikatnie zjechany, silnik pracował za to ładnie. Druga niestety walona z każdej strony. W kolejnym komisie 1.8T w dobrym stanie lakierniczym, też nigdzie nie walona. Ogólnie biorąc kluczyki do 3 samochodów trafiliśmy na 2 w idealnym lakierze. Jednak coś mi nie pasowało, auta mimo wszystko nie zrobiły na mnie wrażenia. Pojechaliśmy do ostatniego komisu w zaplanowanej trasie, przy Wolanowskiej. I co zastałem na miejscu? To cudo! lakier perfect, nigdzie nie bita, jedynie na prawym błotniku druga warstwa lakieru(bez szpachli), śruby w stanie fabrycznym. Środek idealny, wersja praktycznie full, jedyne czego brakuje to podgrzewanych siedzeń. Jazda próbna z handlarzem i szybka decyzja, jedziemy na stację diagnostyczną. Obejrzałem auto z każdej strony, zero wycieków, stan bardzo ładny. Przegląd podbity Następnie zaliczka i pozostało po nią wrócić w tygodniu Auto posiada książki serwisowe, oraz książkę ABT Sportsline, przy pierwszych oględzinach nie znalazłem co było tam robione. Sprzedał mi auto jako 163 konne, natomiast przy odbiorze w papierach znalazłem, że robiony był chip 163ps -> 193ps, 225 Nm -> 265Nm. Tak więc otrzymałem jeszcze gratisa Autem wróciłem normalnie do domu, pozostało mi tylko jeszcze zrobić to co zwykle robi się po zakupie dla świętego spokoju (oleje, rozrząd, filtry) i pojadę na hamownię, zobaczyć co rzeczywiście siedzi Nie ma co porównywać do ALTa bo przepaść jest ogromna Myślę, że posłuży mi długi czas. P.S. oczywiście po VINie też sprawdzona. P.S2. Jak widać można rzeczywiście kupić auto z komisu w dobrym stanie. Stwierdziłem, że nie będę jeździł jak co niektórzy(na forum naczytałem się absurdalnych historii o przejechanych 500km i kłamstwie sprzedającego) i pojadę do zagłebią rozbitków jakim jest Radom. Rzeczywiście większość auto to strucle, ale i między nimi trafi się perełka, trzeba tylko oglądać. Ja stwierdziłem, że nie będę robił kilkuset km do jednej niepewnej sztuki, tylko pojadę tam gdzie jest tego pełno.Sprawy mechaniczne: Cały rozrząd + pompa wody Łańcuch rozrządu Czujnik ciśnienia klimatyzacji Czyszczenie miski olejowej Przód: tarcze i klocki Ferodo Tył: tarcze Zimmermann i klocki Ferodo Kilka słów o tym co posiada auto: Kolorowy FIS Aktywny układ kierowniczy Servotronic Bixenon Spryski reflektorów Oświetlanie 'drogi do domu' Automatyczne poziomowanie świateł Czujnik zmierzchu Czujnik deszczu Schowki pod fotelami kierowcy i pasażera [emoji16] Światła do jazdy dziennej DRL Pakiet S-line wewnątrz i na zewnątrz Elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy i pasażera Wszystkie szyby opuszczane elektrycznie Blokada opuszczania tylnych szyb Child lock Lusterko tylne fotochrom Tempomat Otwieranie klapy bagażnika z kluczyka Rolety na szyby boczne na tylnych siedzeniach Roleta bagażnika Jak coś mi do głowy więcej wpadnie to dopiszę. Co planuję zrobić: LPG 1.07.2016 DONE Zamiana hamulców z przodu z 312mm na 320/345mm 22.08.2016 DONE Zamiana hamulców z tyłu z 255mm na 288/300mm 26.09.2016 DONE Malowanie zacisków z przodu 22.08.2016 DONE Malowanie zacisków z tyłu 26.09.2016 DONE Felgi 19" RS6/S5 Opony 19" 235/35 Dunlop Sport Maxx RT 91Y Wymiana gumowych przewodów hamulcowych na przewody w oplocie Downpipe 2,75" 2.05.2017 DONE Intercooler Stage I 2.05.2017 DONE Stage II Quattro Ledy wewnątrz 25.08.2016 DONE Podświetlenie LED rejestracji 30.08.2016 DONE Led w DRL 25.10.2016 DONE Przyciemnianie szyb Montaż ogrzewania do foteli z przodu Detailing lakieru Nawigacja duża(7'') 1024x600 z androidem 6.0 DONE Rejestrator jazdy FHD + cinch 7.05.2017 DONE Tylna wycieraczka od Q5 DONE Siłowniki klapy bagażnika do automatycznego otwierania 18.10.2016 DONE Płyny/oleje: Płyn hamulcowy Motul RBF 660 Olej silnikowy Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10w-60 było Millers 5w40 jest Kosmetyki: Colourlock Strong do skór Foty: EDIT: Nowe foty Środek Edytowane 8 Maja 2017 przez mashet
mashet Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Poprawione, dzięki. Później dorzucę wnętrze Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Czerwca 2016 przez mashet
muunv Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Z zewnątrz wygląda super! Bezawaryjności
MAT1000 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Gratulacje świetnego koloru Wpadaj na Warszawskie spoty.
scq Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Graty zakupy, niech służy latami :-) Poka środek, co w nim siedzi. Kolor LY7G? Też taki mam.
Kendi~ Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Kozak, wygląd. Oby służyła długo i bezawaryjnie. Planujesz coś więcej modzic? Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
mashet Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 Słuchajcie wrzucę po weekendzie więcej zdjęć, środka i pod maską. Samochód stoi w serwisie - wymiana rozrządu, łańcuch, pasek, napinacz, zawór zmiennych faz, uszczelniacze itd. Póki co jest 193ps, ale to i tak trzeba wyhamować. Pisałem do gregora i jeśli nie znajdę nic w wawie sensownego to będę musiał jechać do niego. Pójdzie stage I, dzięki czemu będę miał 195-200ps w większym zakresie po wywaleniu kata i zamontowaniu downpipe. Do tego pewnie instalacja LPG z zapasem na 250ps. Jeśli chodzi o jakieś mody wewnątrz to nie ma tam za wiele do modzenia IMO. Jedyne czego brakuje to podgrzewane siedzenia, bo poza tym praktycznie wszystko ma. Tylko pytanie czy do foteli S-Line da się zamontować podgrzewanie? Trzeba pewnie do tego montować drugi klimatronik z podgrzewaniem ? Dodałem nowe zdjęcia w pierwszym poście
shakal Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Tak jak piszesz, klimatronik do zmiany wtedy PS. Gratulacje przesiadki
scq Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 O większych wtryskach nie zapomnij, do downpipe i softu. Chociaz wtryski z BEX'a.
mashet Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) W piątek/sobotę wpadnie LPG Montowane będzie u Gregora10 Edytowane 25 Stycznia 2017 przez mashet
muunv Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Trafila Ci sie piekna sztuka I zarabisty kolorek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
cinkers Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 No fajnie to wygląda S-line w środku i z zewnątrz zawsze dobra opcja. Zastanawia mnie tylko jedno - PDC z przodu nie masz a koło awaryjki jakby przygotowanie pod to było Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim. Jak nie ma PDC to zazwyczaj był tam wizytownik. Wsiadaj w auto, bierz kasę i kierunek Jasło - chłopaki dobrze LPG założą, może kata wytnij, sprawdź jakie masz wtryski bo może od razu jakieś większe przyda się wrzucić żeby to 200 pękło. Hamownia Grzegorza dopiero prawdę Ci powie ile masz koni.
MAT1000 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Jak dobrze widzę ma kontrolkę "air-bag off" zamiast wizytownika.
mashet Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Wczoraj(piątek) byłem z moją partnerką u Gregora i Eryka na montażu blokady i LPG. Byliśmy umówieni na 9, więc po 4 wyjechaliśmy z Warszawy. W sumie byliśmy 5 minut przed czasem, ale że musieliśmy sobie załatwić hotel to tak naprawdę o 11 podstawiliśmy auto. Chwilę poczekaliśmy na warsztacie bo Eryk kończył instalację LPG w innym aucie. Finalnie pewnie po 12 wzięli się za robotę. Gregor bardzo miły podrzucił nas na miasto, bo z warsztatu było 7 km. Miało się zejść do dzisiaj(sobota) po południu. pokręciliśmy się po mieście, później hotel... o 19 dostaję telefon od Gregora. ROBOTA SKOŃCZONA... Nie dowierzałem... Zajęło im 7h, montaż z przetestowaniem wszystkiego Ba... Jeszcze auto mi pod hotel podrzucili Polecam wizytę każdemu niezdecydowanemu! Dodam, że w aucie był program ABT co potwierdził Grzesiek. Te programy mają to do siebie, że czasem niechętnie współpracują z LPG i trzeba mapować jeszcze raz... Gregor uporał się i z tym! Jak zapytali mnie, żebym pokazał gdzie zamontowali LPG to nic pod maską nie zauważyłem, dopiero gdy wskazali, dało się zauważyć. Na pierwszy rzut oka - niewidoczne. Przycisk ukryty też w mało widocznym z zewnątrz miejscu, zbiornik 70l, a wlew oczywiście pod klapką Blokada silnika działa jak ta lala Bardzo cieszę się też z oceny auta przez Grześka - "Wszystko poszło bez komplikacji bo auto było w pełni sprawne" Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez mashet
cinkers Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) A nie mowilem ze będziesz zadowolony? Ja następnym razem chyba biore dziewczyne też i jedziemy na dwa auta bo jak byłem u niego na montazu FMICa to cale Jaslo chyba zwiedzilem teraz trzebaby drugim autem gdzieś po okolicy pojezdzic kiedy Grzegorz będzie robil robote Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 9 Lipca 2016 przez cinkers
kiemon Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 To byś musiał do innego miasta podjechać bo Jasło jest tak małe, że całe można zwiedzić w 2-3h spacerkiem
cinkers Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 No wiem właśnie dlatego na dwa auta trzeba jeździć - jedno zostawiasz a drugim latasz po okolicach
mashet Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Opublikowano 10 Lipca 2016 My zrobiliśmy tak, że piatek w Jaśle, a od wczoraj w Zakopanem, bo to juz całkiem blisko Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się