Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 Avant 1.8T STAGE I, DP, 373cc, Full S-Line, 1BV, Cupra, Radio Android 6.0 7" à la RNS-E :), LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,
W końcu zamieniłem swojego ALTa B6 w sedanie na B7 Avant 1.8T FWD z przebiegiem 202000 km :). Auto kupione w Radomiu od handlarza, sprowadzone dopiero ze Szwajcarii. Pojechałem z myślą obejrzenia co jest w komisach. Po ogłoszeniach z Otomoto rozplanowałem sobie trasę i ruszyłem z ojcem w drogę z Wawy :) Ogólnie jeśli chodzi o komisy to pełno tam wszelakiej maści Audi. W jednym komisie stały same S-Line (szkoda, że tylko na naklejkach :D). Podczas oględzin trafiliśmy na 3 ciekawe auta, 2 * B7 2.0 tfsi. Jedno lakier cały w oryginale, srodek delikatnie zjechany, silnik pracował za to ładnie. Druga niestety walona z każdej strony. W kolejnym komisie 1.8T w dobrym stanie lakierniczym, też nigdzie nie walona. Ogólnie biorąc kluczyki do 3 samochodów trafiliśmy na 2 w idealnym lakierze. Jednak coś mi nie pasowało, auta mimo wszystko nie zrobiły na mnie wrażenia. Pojechaliśmy do ostatniego komisu w zaplanowanej trasie, przy Wolanowskiej. I co zastałem na miejscu? To cudo! lakier perfect, nigdzie nie bita, jedynie na prawym błotniku druga warstwa lakieru(bez szpachli), śruby w stanie fabrycznym. Środek idealny, wersja praktycznie full, jedyne czego brakuje to podgrzewanych siedzeń. Jazda próbna z handlarzem i szybka decyzja, jedziemy na stację diagnostyczną. Obejrzałem auto z każdej strony, zero wycieków, stan bardzo ładny. Przegląd podbity :) Następnie zaliczka i pozostało po nią wrócić w tygodniu :)
Auto posiada książki serwisowe, oraz książkę ABT Sportsline, przy pierwszych oględzinach nie znalazłem co było tam robione. Sprzedał mi auto jako 163 konne, natomiast przy odbiorze w papierach znalazłem, że robiony był chip 163ps -> 193ps, 225 Nm -> 265Nm. Tak więc otrzymałem jeszcze gratisa ;) Autem wróciłem normalnie do domu, pozostało mi tylko jeszcze zrobić to co zwykle robi się po zakupie dla świętego spokoju (oleje, rozrząd, filtry) i pojadę na hamownię, zobaczyć co rzeczywiście siedzi :)
Nie ma co porównywać do ALTa bo przepaść jest ogromna :) Myślę, że posłuży mi długi czas.

P.S. oczywiście po VINie też sprawdzona.
P.S2. Jak widać można rzeczywiście kupić auto z komisu w dobrym stanie. Stwierdziłem, że nie będę jeździł jak co niektórzy(na forum naczytałem się absurdalnych historii o przejechanych 500km i kłamstwie sprzedającego) i pojadę do zagłebią rozbitków jakim jest Radom. Rzeczywiście większość auto to strucle, ale i między nimi trafi się perełka, trzeba tylko oglądać. Ja stwierdziłem, że nie będę robił kilkuset km do jednej niepewnej sztuki, tylko pojadę tam gdzie jest tego pełno.

Sprawy mechaniczne:

  • Cały rozrząd + pompa wody
  • Łańcuch rozrządu
  • Czujnik ciśnienia klimatyzacji
  • Czyszczenie miski olejowej
  • Przód: tarcze i klocki Ferodo
  • Tył: tarcze Zimmermann i klocki Ferodo

Kilka słów o tym co posiada auto:

  • Kolorowy FIS
  • Aktywny układ kierowniczy Servotronic
  • Bixenon
  • Spryski reflektorów
  • Oświetlanie 'drogi do domu'
  • Automatyczne poziomowanie świateł
  • Czujnik zmierzchu
  • Czujnik deszczu
  • Schowki pod fotelami kierowcy i pasażera [emoji16]
  • Światła do jazdy dziennej DRL
  • Pakiet S-line wewnątrz i na zewnątrz
  • Elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy i pasażera
  • Wszystkie szyby opuszczane elektrycznie
  • Blokada opuszczania tylnych szyb
  • Child lock
  • Lusterko tylne fotochrom
  • Tempomat
  • Otwieranie klapy bagażnika z kluczyka
  • Rolety na szyby boczne na tylnych siedzeniach
  • Roleta bagażnika

Jak coś mi do głowy więcej wpadnie to dopiszę.

Co planuję zrobić:

  • LPG 1.07.2016 DONE
  • Zamiana hamulców z przodu z 312mm na 320/345mm 22.08.2016 DONE
  • Zamiana hamulców z tyłu z 255mm na 288/300mm 26.09.2016 DONE
  • Malowanie zacisków z przodu 22.08.2016 DONE
  • Malowanie zacisków z tyłu 26.09.2016 DONE
  • Felgi 19" RS6/S5
  • Opony 19" 235/35 Dunlop Sport Maxx RT 91Y
  • Wymiana gumowych przewodów hamulcowych na przewody w oplocie
  • Downpipe 2,75" 2.05.2017 DONE
  • Intercooler
  • Stage I 2.05.2017 DONE
  • Stage II
  • Quattro
  • Ledy wewnątrz 25.08.2016 DONE
  • Podświetlenie LED rejestracji 30.08.2016 DONE
  • Led w DRL 25.10.2016 DONE
  • Przyciemnianie szyb
  • Montaż ogrzewania do foteli z przodu
  • Detailing lakieru
  • Nawigacja duża(7'') 1024x600 z androidem 6.0 DONE
  • Rejestrator jazdy FHD + cinch 7.05.2017 DONE
  • Tylna wycieraczka od Q5  DONE
  • Siłowniki klapy bagażnika do automatycznego otwierania 18.10.2016 DONE

Płyny/oleje:

  • Płyn hamulcowy Motul RBF 660
  • Olej silnikowy Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10w-60 było
  • Millers 5w40 jest

Kosmetyki:

  • Colourlock Strong do skór

Foty:

C4DfjSt.jpg

WUr1itY.jpg

k20eU4h.jpg

CINXZId.jpg

BqHm2Ra.jpg

EDIT: Nowe foty


gfZhr8G.jpg

Środek

u9etmQg.jpg

BJGGTEl.jpg

nQnyhx1.jpg

n5KdpXB.jpg

rTisaQ6.jpg

ANcXqDW.jpg

T15QlCT.jpg

WCrZt4f.jpg

Edytowane przez mashet
Opublikowano

Popraw zdjęcia bo nie działają

Opublikowano (edytowane)

Poprawione, dzięki. Później dorzucę wnętrze :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mashet
Opublikowano

Z zewnątrz wygląda super! Bezawaryjności :kox:

Opublikowano

Gratulacje świetnego koloru :decayed:
Wpadaj na Warszawskie spoty.

Opublikowano

Graty zakupy, niech służy latami :-)

Poka środek, co w nim siedzi.

Kolor LY7G? Też taki mam.

Opublikowano

Kozak, wygląd. Oby służyła długo i bezawaryjnie. Planujesz coś więcej modzic?

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Słuchajcie wrzucę po weekendzie więcej zdjęć, środka i pod maską. Samochód stoi w serwisie - wymiana rozrządu, łańcuch, pasek, napinacz, zawór zmiennych faz, uszczelniacze itd.

Póki co jest 193ps, ale to i tak trzeba wyhamować. Pisałem do gregora i jeśli nie znajdę nic w wawie sensownego to będę musiał jechać do niego. Pójdzie stage I, dzięki czemu będę miał 195-200ps w większym zakresie po wywaleniu kata i zamontowaniu downpipe. Do tego pewnie instalacja LPG z zapasem na 250ps.

Jeśli chodzi o jakieś mody wewnątrz to nie ma tam za wiele do modzenia IMO. Jedyne czego brakuje to podgrzewane siedzenia, bo poza tym praktycznie wszystko ma. Tylko pytanie czy do foteli S-Line da się zamontować podgrzewanie? Trzeba pewnie do tego montować drugi klimatronik z podgrzewaniem ?


Dodałem nowe zdjęcia w pierwszym poście

Opublikowano

Tak jak piszesz, klimatronik do zmiany wtedy :wink:

PS. Gratulacje przesiadki :good:

Opublikowano

O większych wtryskach nie zapomnij, do downpipe i softu. Chociaz wtryski z BEX'a.

Opublikowano

Bardzo ladnie się prezentuje :)

Opublikowano (edytowane)

W piątek/sobotę wpadnie LPG :) Montowane będzie u Gregora10

Edytowane przez mashet
Opublikowano

Trafila Ci sie piekna sztuka :) I zarabisty kolorek

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No fajnie to wygląda :thumbup1:

S-line w środku i z zewnątrz zawsze dobra opcja.

Zastanawia mnie tylko jedno - PDC z przodu nie masz a koło awaryjki jakby przygotowanie pod to było :eusathink: Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim. Jak nie ma PDC to zazwyczaj był tam wizytownik.

Wsiadaj w auto, bierz kasę i kierunek Jasło - chłopaki dobrze LPG założą, może kata wytnij, sprawdź jakie masz wtryski bo może od razu jakieś większe przyda się wrzucić żeby to 200 pękło.

Hamownia Grzegorza dopiero prawdę Ci powie ile masz koni.

Opublikowano

Jak dobrze widzę ma kontrolkę "air-bag off" zamiast wizytownika.

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj(piątek) byłem z moją partnerką u Gregora i Eryka na montażu blokady i LPG. Byliśmy umówieni na 9, więc po 4 wyjechaliśmy z Warszawy. W sumie byliśmy 5 minut przed czasem, ale że musieliśmy sobie załatwić hotel to tak naprawdę o 11 podstawiliśmy auto. Chwilę poczekaliśmy na warsztacie bo Eryk kończył instalację LPG w innym aucie. Finalnie pewnie po 12 wzięli się za robotę. Gregor bardzo miły podrzucił nas na miasto, bo z warsztatu było 7 km. Miało się zejść do dzisiaj(sobota) po południu. pokręciliśmy się po mieście, później hotel... o 19 dostaję telefon od Gregora. ROBOTA SKOŃCZONA... Nie dowierzałem... Zajęło im 7h, montaż z przetestowaniem wszystkiego :kox: Ba... Jeszcze auto mi pod hotel podrzucili :) Polecam wizytę każdemu niezdecydowanemu!

Dodam, że w aucie był program ABT co potwierdził Grzesiek. Te programy mają to do siebie, że czasem niechętnie współpracują z LPG i trzeba mapować jeszcze raz... Gregor uporał się i z tym! :):banan: Jak zapytali mnie, żebym pokazał gdzie zamontowali LPG to nic pod maską nie zauważyłem, dopiero gdy wskazali, dało się zauważyć. Na pierwszy rzut oka - niewidoczne. Przycisk ukryty też w mało widocznym z zewnątrz miejscu, zbiornik 70l, a wlew oczywiście pod klapką :P Blokada silnika działa jak ta lala ;)

Bardzo cieszę się też z oceny auta przez Grześka - "Wszystko poszło bez komplikacji bo auto było w pełni sprawne" :)

Edytowane przez mashet
Opublikowano (edytowane)

A nie mowilem ze będziesz zadowolony? :)

Ja następnym razem chyba biore dziewczyne też i jedziemy na dwa auta bo jak byłem u niego na montazu FMICa to cale Jaslo chyba zwiedzilem :P teraz trzebaby drugim autem gdzieś po okolicy pojezdzic kiedy Grzegorz będzie robil robote

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez cinkers
Opublikowano

To byś musiał do innego miasta podjechać bo Jasło jest tak małe, że całe można zwiedzić w 2-3h spacerkiem :D

Opublikowano

No wiem właśnie dlatego na dwa auta trzeba jeździć - jedno zostawiasz a drugim latasz po okolicach :)

Opublikowano

My zrobiliśmy tak, że piatek w Jaśle, a od wczoraj w Zakopanem, bo to juz całkiem blisko :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...