Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uff, świat uratowany.

Dzisiaj widziałem A5 na tamtych felgach i musiałem głowę odwrócić :D

Opublikowano

Bardzo dobra decyzja ze zmianą felg :thumbup1:

Gdybyś nie zwracał uwagi zimą na estetykę felg to zamiast 17" au założyłbyś 16" stal ;)

Opublikowano (edytowane)

heheh w poprzedniej b8 miałem stal na 16 - jak szedłem w stronę auta głowę trzymałem w drugą stronę hehhe ale tak poważnie były plany żeby zostawić obecną 18 sline na zimę ale szkoda mi felgi - te pojdą na sprzedaż bo opony na następny sezon się już nie nadają, a wjedzie 19 cali

W przypadku felg od A8 kryterium zachowane - nowe i ori.

Sprzedawca zachował się mega fajnie bo w zamian za uszkodzenie poprzednich w tej samej cenie puścił te od A8 i jeszcze przesyłkę gratis więc mega deal :banan:


Szybkie pytanie do ludzi z zachodniopomorskiego - czy ktoś korzystał z usług firmy R-Motors jeśli chodzi o chip bo na wiosne wchodze w układ 225 km i 370-390NM Nm

BTW V-tech odpada


Felga i opona już siadła - ET idealne :)

2fb00dc9aec1f14agen.jpg

6186c5c256df152bgen.jpg

020b2653656cdbfdgen.jpg

a8ce286c1bafc43bgen.jpg


i jeszcze parę fotek w weselny wdzianku

833761e2c56b3720gen.jpg

acef757e7bb2d6d7gen.jpg

Edytowane przez doradca
Opublikowano

Piękna. A te fele 18 byly by idealne na zime ;)

Tapniete z SGS7

Opublikowano

heheh no były.... ale musze je sprzedać, żeby kupic na lato coś wiekszego :) cały czas nie wiem jaką felgę kupic rotor czy pompei w graficie :eusathink:

Opublikowano

Ja bym szedl w nowsze wzory. Minimum Rotor albo nowa fela z Rs. Ew cos nie ori to bedzie mniej oklepane. Jakis Oz lub BBS zerknij... z felgami zawsze jest dylemat. Najlepiej szukac miejsc gdzie mozna od razu przymierzyć na auto :)

Tapniete z SGS7

Opublikowano

No własnie nowy wzór RS7 biorę pod uwagę - problem w tym, że nie widział jeszcze a4 b8 okutych w nie.

Opublikowano

Ja bym jeszcze brał pod uwagę nowe RS6 :)

Opublikowano

Ja bym jeszcze brał pod uwagę nowe RS6 :)

o te chodzi ?:

02a5fe5326395e74gen.jpg

Powiem szczerze, że po głowie chodzą mi jeszcze felgi z A8 - zakochałem się w Daytona Gray widząc to auto własnie na felgach z A8/S8

3a2cb1b419e5226agen.jpg

Opublikowano

Dokładnie to te

Na tych A8 też w tym kolorku fajnie wygląda :)

Opublikowano

Ja bym jeszcze brał pod uwagę nowe RS6 :)

o te chodzi ?:

02a5fe5326395e74gen.jpg

Powiem szczerze, że po głowie chodzą mi jeszcze felgi z A8 - zakochałem się w Daytona Gray widząc to auto własnie na felgach z A8/S8

3a2cb1b419e5226agen.jpg

Mi osobiście znacznie bardziej podoba się poprzedni wzór rs6 od tego nowego. Te koła z a8/a7 wyglądają świetnie na żywo. Polecam

image.jpg

Opublikowano

osobiście też wolę stary wzór pompei - ROTOR juz się trochę opatrzył i jest swoistym wyborem wielu :) dlatego rs6.

Ale osobiscie uważam, iż wzór od A8 jest mega wypasem

tu : http://www.audizine.com/forum/showthread.php/499793-My-2013-Audi-A4-Avant-Daytona-Grey

jest temat kolesia który własnie ma przepiękną b8 w moim kolorze i własnie na tych felgach ale 20 cali na które się nigdy nie zdecyduje. Ale można kupić ten wzór w 19 calach na ET 35

Opublikowano

Można stwierdzić, że wybór dokonał się sam.

Opublikowano (edytowane)

Można stwierdzić, że wybór dokonał się sam.

hehe zobaczymy zakupy bede robił w okolicy lutego do tego czasu może mi coś w oko wpaść jeszcze - czegoś nie od audi nie chce :)

BTW Panowie

W piątek byłem na jeździe próbnej nowym leonem cuprą ST 290 DSG - jak to zapierd..... to mało powiedziane,, ba nawet przedni napęd (a padał deszcz) nie przeszkadzał w czerpaniu garsciami radochy z jazdy tym cudem.

od 0 do 200 to auto rozpędza się w trybie wow - wszystko dzięki masie 1370 kg - w lutym do oferty wchodzi wersja R 300km i 4x4 - poważnie się zastanawiam nad tym autem.

W środku może nie ma luksusu i są rzeczy mega wkurzające typu scyzoryk i zwykła stacyjka itp ale to auto to czysty fan z jazdy. Polecam każdemu pokatować to auto - ja akurat trawiłem na mega spoko sprzedwace który pozwalał mi na wszystko łacznie ze startami launch control itp

Jazda ta sprawiła, że marcu robie soft w swojej A4 i zobaczymy jak wtedy bedzie jezdzic - musze ogarnąc zakup nowego M większego i wtedy bede zastanawiał sie co dalej z autem

Edytowane przez doradca
Opublikowano

Znajomek ma 280 w manualu i wg. niego cupra i trakcja to 2 różne pojęcia.

Opublikowano

Stwierdzam, że sporo osób tutaj z FWD nie wie co to trakcja :)

Cuprą nie jeździłem, ale "zwykłym" Leonem 5F zrobiłem ładnych parę tysięcy km. Nie ma on szpery, ale często dynamiczna jazda nim to walka - ja nie odczuwam przyjemności (wręcz przeciwnie) gdy non stop musi interweniować ASR.

Powiem tak - coś w tym jest, że to auto jest tańsze od Golfa. Po niecałych 3 latach i 55k km w aucie zbyt często zaczynają się odzywać plastiki.

Jak na kompakt jest to bardzo fajne auto, ale w wielu kwestiach (np. wyciszenie) nie ma porównania do B8. Nie wyobrażam sobie przesiąść się na stałe na to auto.

Właśnie robią lifting Leona (i Golfa), dojdzie sporo elementów wyposażenia - w tym keyless czy wirtualne zegary.

Opublikowano (edytowane)

Wiadomo że nie ma takie trakcji jak 4 naped ale w porówananiu do standardowego mocnego FWD jest w moim odczuciu bardzo dobrze - elektronika na jeżdzie interweniowała tylo na 1 biegu potem juz ok - gorzej jak w zakrecie dało się pełen ogien.

Co do liftingu - to z informacji jakie dostałem w salonie to jedyny zmiany jesli o leona chodzi - to grill przedni a w środku likwidacja recznego na rzecz przycisku. Jak spytałem o VC to powiedzieli, że nie ma szans na to.

Co do wyciszenie w B8 to bym mocno podyskutował - uważam, że nie jest to mega dobrze wyciszone auto ale napewno wyciszenie jest takie samo jak nie gorsze w leonie.

Miałem przedlifta co prawda w ON i z nalotem ponad 200k km i tam było przy predkosciach 140 + głosno. W pollificie w moim odczuciu jest znacznie lepiej jesli chodzi o wyciszenie i spasowanie ale i tak oczekiwałbym wiecej :) W A6 C7 wyciszenie bije na głowe to w B8 ale wiadomo inna klasa auta.. Jednak chociażby passat najnowszy bije wyciszeniem b8 na głowe - jak i wykończeniem i spasowaniem elementów.

Nie miałem okazji jeździć b9 bo dopiero w Szczecinie maja budować salon Audi ale z checia sprawdze co zmienili wzgledem b8 i czy jest lepiej niz w passeratii

Edytowane przez doradca
Opublikowano (edytowane)

W salonie to jak zwykle g*wno wiedzą :)

W końcu zrobili fajne kierunki led z przodu, z tyłu też zrobili led (do tej pory były zwykłe żarówki :o ).

A virtual cockpit będzie, ale nie od razu.

http://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/seat/facelifted-2017-seat-leon-unveiled-latest-pictures-and-details/

Średnio raz na 2 tygodnie jeżdżę Leonem (a Cupra nie jest pod tym względem lepsza). I tak, na pewno Leon jest gorzej wyciszony.

Odczuwałem to już zanim u mnie pojawiła się przednia szyba akustyczna. Mówię tu głównie o wyciszeniu przy niższych prędkościach, fakt powyżej 140 km/h w A4 jest sporo szumu waitru.

Albo np. takie audio. W ponad 5 letnim Audi zwykłe audio gra lepiej (głośniej i więcej basu), nie powodując przy tym zniekształceń i hałasowania tapicerki. W Leonie było spoko, mniej więcej przez rok użytkowania. Teraz przy słuchaniu na max, boczki strasznie hałasują (a nie były nigdy rozbierane).

Taki Leon to pewnie na max 2 lata leasingu :)

A4 B9 szału nie robi.

Edytowane przez komoornik
Opublikowano (edytowane)

faktycznie ma wejsc pare ciekawych rzeczy - wiec jesli cos to warto poczekać na lift :)
B9 przetestuje moze za miesiac bo krotoski ma niby jedna na stanie w salonie VW na jazdy próbne

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
Panowie jest problem- w weekend podłączyłem sie kablem zeby ogarnac temat ADS -bez przycisku tylko sterowanie po mmi. I powstał problem, a mianowicie auto nie zależy czy przełączy sie w tryb comfort czy dynamic to układ kierowniczy pozostaje w trybie dynamic - jest wyraźnie bardziej twardy nic przed programowaniem. Miał ktoś taki problem w polifcie. Tu jest układ elektryczny dynamiczny. Robiłem wszystko według tutorialu dla polifta ale w oparciu o mmi 3G plus a ja mam Basia na pokładzie . Engine działa ok na komforcie auto bardziej ospale reaguje na gaz. Jedyne czego nie robiłem przy kodowaniu to ustawienia w adaptacji w jakim trybie auto ma startwować gdyz domyślnie jest AUTO i tak chciałem żeby zostało więc nie ruszałem.

Robiłem według tego tutoriala:

http://www.audienthusiasts.com/VagCom_FL_ADS.html

Edytowane przez doradca
Opublikowano

Dawno mnie nie było ale wykańczanie i zakup nowego M mnie pochłonął - a z nim budzet na modyfikacje auta... 

Auto wczoraj odebrane z serwisu olejowego + klocki na przód i płyn hamulcowy. 

Interwał robie co 15 000 na Motulu 5W30 Xclean + - od serwisu do serwisu ubyły mi 3 kreski na MMI.

Niestety okazało się, że pompa wody puszcza płyn i w następnym tygodniu auto wraca do Zelepiena na wymiane pompy na nową :) tak auto bajka 

ZA tydzien wjeżdzaja jeszcze nowe gumy - niestety felga 19 cali od A8 temat na nastepny sezon gdyż finanse nie pozwolą. 

Guma to Fulda SportControl - sprawdzona w poprzednim BMW - polecam każdemu kto lubi mega cichą opone z indeksem A na mokre. Mega dobrze się klei a przy tym kosztuje 500zł sztuka przy rozmiarze 245/35/18

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...