Maras Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam. Mam mozliwosc zakupu wtryskow od lt lub t4 a gdzies slyszalem ze ktores wtryski podchodza do afna i sa to tzw 216. Jakie to wtryski i czy podejda do mojego afna i czy rzeczywiscie sa to 216 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zostaw to,po co ci wtryski z milionem na karku.
Maras Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 Wtryski beda sprawdzone u pompiarza przed montazem takze spokojna glowa Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
mebleusz Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Wtryski beda sprawdzone u pompiarza przed montazem takze spokojna glowa Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka wtryski AFN to nie 216
Maras Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 Wiem ze nie 216 tylko slyszalem ze od t4 2.5 albo lt 2.5 sa 216 a moge miec takie wtryski tanio tylko nie wiem z jakim numerem to sa 216 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Zdaje sie ze 216 sa od motorow 150km 2.5tdi r5
lukasz51237 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Zdaje sie ze 216 sa od motorow 150km 2.5tdi r5 Edytowane 23 Czerwca 2016 przez lukasz51237
Maras Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Opublikowano 10 Lipca 2016 Ale cY od wszystkich czy jakies oznaczenie musi byc? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 kompletne: AHY - 074 130 201 K (KX), sterujacy - 074 130 202 R (RX) AXG - 074 130 201 T, sterujący - 074 130 204 C
Maras Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) i o takie info mi chodzilo. Wielkie dzieki Edytowane 11 Lipca 2016 przez Maras
ciahciah Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 mam na zbyciu swoje bosch AXG po przebiegu poniżej 50tys km/2 lata, spisywały się luks, tylko cisnienia wypadało by od nowa ustawić
Klicho Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Nie lepiej kupic nowe koncowki z wzm 216 i zrobic na swoich korpusach w cenie do 600 zl ?
Maras Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Mam jeszcze pytanie odnosnie wtryskow. Ma seryjnych w AFNie chyba jest cisnienie 190/300. Mozna zalozyc 220/300? Co to wogole zmienia?
ciahciah Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 zmniejsza zadymienie kosztem większego spalanie, na 220bar 0,2L będzie większe spalanie, AFN ma 190bar i spełnia normę emisji co2 euro 2, nowsze konstrukcje AHF i ASV różnią się przede wszystkim wtryskami, AHF ma 190bar i spełnia dalej euro 2, a asv 220bar i spełnia euro 3, afn po czipie nad wyraz już dobrze się odpycha i o dym nie trudno jeżeli cokolwiek nie domaga, w AHF też na czipie jest bardzo dobry przyrost czego nie można powiedzieć o asv, w którym pomimo lania paliwa wiadrem o dym nie ma się co martwić ale ciężko uzyskać tak dobry efekt jak w AHF, bo cyferki to nie wszystko, agresywność silnika, żywość, nawet muskając pedał gazu na postoju widać jak mułowato reaguje jeden czy drugi, w afn CO 0,53 g/km więc łapie się na euro 3 ale dyskfalifikuje go HC+NOx
lukasz51237 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 zmniejsza zadymienie kosztem większego spalanie, na 220bar 0,2L będzie większe spalanie, AFN ma 190bar i spełnia normę emisji co2 euro 2, nowsze konstrukcje AHF i ASV różnią się przede wszystkim wtryskami, AHF ma 190bar i spełnia dalej euro 2, a asv 220bar i spełnia euro 3, afn po czipie nad wyraz już dobrze się odpycha i o dym nie trudno jeżeli cokolwiek nie domaga, w AHF też na czipie jest bardzo dobry przyrost czego nie można powiedzieć o asv, w którym pomimo lania paliwa wiadrem o dym nie ma się co martwić ale ciężko uzyskać tak dobry efekt jak w AHF, bo cyferki to nie wszystko, agresywność silnika, żywość, nawet muskając pedał gazu na postoju widać jak mułowato reaguje jeden czy drugi, w afn CO 0,53 g/km więc łapie się na euro 3 ale dyskfalifikuje go HC+NOx ASV jest mnie podatny na chiptunung niż AFN?
ciahciah Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 pytanie zbyt ogólne, podatność obu jest podobna, ale przejechał byś się kilkoma na czipie afn i potem kilkoma asv i byś stwierdził że zrywniejsze lepiej się odpychające był afn, zawsze trafi się jakiś zrywny rodzynek asv ale takich jest mało, pomimo ze wykręcane czasy i moc będą podobne, na seryjnych wtryskach asv da się ponad 170km uzyskać wiec bardzo dużo, ale prawie zawsze potencjał wtrysków asv jest o kilka procent mniejszy niż afn, podobnie jest w tryskami 216 ahy i axr, obydwa w seri uzyskują 150km, ale ahy maja 190bar i uzyskują ze słabsza pompą te 150km, a axr słabsze bo otworki tylko 0,203mm z mocniejszą pompą dająca 1600bar uzyskują te 150km, ale i tak dające dużo mocy, mam do sprzedania takie
lukasz51237 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Miałem kiedyś seryjnego ASV i był strasznie zrywny. Miałem okazję też przejechać się kilkoma AFNami i wydawały mi się zawsze trochę słabsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się