Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mozliwosc zakupu wtryskow od lt lub t4 a gdzies slyszalem ze ktores wtryski podchodza do afna i sa to tzw 216. Jakie to wtryski i czy podejda do mojego afna i czy rzeczywiscie sa to 216

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wtryski beda sprawdzone u pompiarza przed montazem takze spokojna glowa

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wtryski beda sprawdzone u pompiarza przed montazem takze spokojna glowa

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

wtryski AFN to nie 216

Opublikowano

Wiem ze nie 216 tylko slyszalem ze od t4 2.5 albo lt 2.5 sa 216 a moge miec takie wtryski tanio tylko nie wiem z jakim numerem to sa 216

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zdaje sie ze 216 sa od motorow 150km 2.5tdi r5

Opublikowano (edytowane)

Zdaje sie ze 216 sa od motorow 150km 2.5tdi r5

Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano

Ale cY od wszystkich czy jakies oznaczenie musi byc?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kompletne:

AHY - 074 130 201 K (KX), sterujacy - 074 130 202 R (RX)

AXG - 074 130 201 T, sterujący - 074 130 204 C

Opublikowano (edytowane)

i o takie info mi chodzilo. Wielkie dzieki

Edytowane przez Maras
Opublikowano

mam na zbyciu swoje bosch AXG po przebiegu poniżej 50tys km/2 lata, spisywały się luks, tylko cisnienia wypadało by od nowa ustawić

Opublikowano

Nie lepiej kupic nowe koncowki z wzm 216 i zrobic na swoich korpusach w cenie do 600 zl ?

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie odnosnie wtryskow. Ma seryjnych w AFNie chyba jest cisnienie 190/300. Mozna zalozyc 220/300? Co to wogole zmienia?

Opublikowano

zmniejsza zadymienie kosztem większego spalanie, na 220bar 0,2L będzie większe spalanie, AFN ma 190bar i spełnia normę emisji co2 euro 2, nowsze konstrukcje AHF i ASV różnią się przede wszystkim wtryskami, AHF ma 190bar i spełnia dalej euro 2, a asv 220bar i spełnia euro 3, afn po czipie nad wyraz już dobrze się odpycha i o dym nie trudno jeżeli cokolwiek nie domaga, w AHF też na czipie jest bardzo dobry przyrost czego nie można powiedzieć o asv, w którym pomimo lania paliwa wiadrem o dym nie ma się co martwić ale ciężko uzyskać tak dobry efekt jak w AHF, bo cyferki to nie wszystko, agresywność silnika, żywość, nawet muskając pedał gazu na postoju widać jak mułowato reaguje jeden czy drugi, w afn CO 0,53 g/km więc łapie się na euro 3 ale dyskfalifikuje go HC+NOx

Opublikowano

zmniejsza zadymienie kosztem większego spalanie, na 220bar 0,2L będzie większe spalanie, AFN ma 190bar i spełnia normę emisji co2 euro 2, nowsze konstrukcje AHF i ASV różnią się przede wszystkim wtryskami, AHF ma 190bar i spełnia dalej euro 2, a asv 220bar i spełnia euro 3, afn po czipie nad wyraz już dobrze się odpycha i o dym nie trudno jeżeli cokolwiek nie domaga, w AHF też na czipie jest bardzo dobry przyrost czego nie można powiedzieć o asv, w którym pomimo lania paliwa wiadrem o dym nie ma się co martwić ale ciężko uzyskać tak dobry efekt jak w AHF, bo cyferki to nie wszystko, agresywność silnika, żywość, nawet muskając pedał gazu na postoju widać jak mułowato reaguje jeden czy drugi, w afn CO 0,53 g/km więc łapie się na euro 3 ale dyskfalifikuje go HC+NOx

ASV jest mnie podatny na chiptunung niż AFN?

Opublikowano

pytanie zbyt ogólne, podatność obu jest podobna, ale przejechał byś się kilkoma na czipie afn i potem kilkoma asv i byś stwierdził że zrywniejsze lepiej się odpychające był afn, zawsze trafi się jakiś zrywny rodzynek asv ale takich jest mało, pomimo ze wykręcane czasy i moc będą podobne, na seryjnych wtryskach asv da się ponad 170km uzyskać wiec bardzo dużo, ale prawie zawsze potencjał wtrysków asv jest o kilka procent mniejszy niż afn, podobnie jest w tryskami 216 ahy i axr, obydwa w seri uzyskują 150km, ale ahy maja 190bar i uzyskują ze słabsza pompą te 150km, a axr słabsze bo otworki tylko 0,203mm z mocniejszą pompą dająca 1600bar uzyskują te 150km, ale i tak dające dużo mocy, mam do sprzedania takie

Opublikowano

Miałem kiedyś seryjnego ASV i był strasznie zrywny. Miałem okazję też przejechać się kilkoma AFNami i wydawały mi się zawsze trochę słabsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...