klusio1990 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Witajcie mam pytanko , kopiłem sobie A4 B6 i nie działa mi central zamek z pilota , koleś od którego odkupiłem auto zapewniał ze to rozładowana bateria w pilocie , ale jak zwykle to nie bajka i coś nie działa,wymieniłem baterie i nic. Podłączyłem Vaga i wyskoczyły mi błędy : 00955 - key 1 35-00 i 00956 - key 2 35-00 próbowałem podpiąć kluczyki w module komfortu vag (46) niby je widzi ale wywala błędy i nie działa z pilota , Czy mieliście już z czymś takim problem? Wspomóżcie Świeżaka Pozdrawiam
kt65c453 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 mnie po włożeniu bateri też nie działa z pilota, dopiero jak nim auto odpalę to działa,
klusio1990 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 To niestety nie działa , bo cały czas jeżdżę na tym kluczyku a co nie działa to nie działa. Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak ?
kt65c453 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 może ktoś zmieniał moduł komfortu, jak wstawił zły może nie działać, moduły były na rożne częstotliwości pilotów
MariuszKK Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Mi po całkowitym rozładowaniu baterii w kluczyku też nie działało. Wystarczyło zaadaptować od nowa. Przekręcamy zapłon, wciskamy na kluczyki zamknij na 2s, później otwórz na 2s i działa. Możesz spróbować wcisnąć guziki w odwrotnej kolejności, bo pamięć mnie może mylić. Po odłączeniu akumulatora tez adaptowałem tą procedurą. Wysłane z mojego SM-G901F
GreGoriO Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 JUŻ KIEDYŚ PISAŁEM. Sprawdź na zamkniętym aucie czy kluczyk jest widziany w module komfortu. Zamknij auto, poczekaj aż się uśpi, gasząc wszystkie diody. Potem spróbuj otworzyć pilotem. Jeśli wybudzi auto podświetlając przycisk awaryjnych, to znaczy że kluczyk jest widziany, trzeba go tylko zadaptować na nowo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
klusio1990 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Tylko jak sprawdzam vagiem w blokach pomiarowych to po wciśnięciu przycisku na pilocie pokazują ze to np 2 przycisk pilota nr 1 czy 2, co do adaptacji próbowałem kilka razy wciskałem przycisk pokazywało się recognize i save. Dalej nic, dlatego napisałem ten wątek bo nie wiem czy pilot jest niekompatybilny czy po prostu jest coś uszkodzone. A jak sprawdzić czy pilot jest na dobrej częstotliwości ? PS: sprawdziłem vagiem modół konfort i niby to jest 8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu. A jak sprawdzić pilota ? Edytowane 19 Czerwca 2016 przez klusio1990
crash Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Tylko jak sprawdzam vagiem w blokach pomiarowych to po wciśnięciu przycisku na pilocie pokazują ze to np 2 przycisk pilota nr 1 czy 2, co do adaptacji próbowałem kilka razy wciskałem przycisk pokazywało się recognize i save. Dalej nic, dlatego napisałem ten wątek bo nie wiem czy pilot jest niekompatybilny czy po prostu jest coś uszkodzone. A jak sprawdzić czy pilot jest na dobrej częstotliwości ? PS: sprawdziłem vagiem modół konfort i niby to jest 8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu. A jak sprawdzić pilota ? http://forum.vw-passat.pl/threads/104621-B%C5%82%C4%85d-00956-wyprany-kluczyk http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=6 Edytowane 28 Czerwca 2016 przez crash
klusio1990 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Spróbuje metodę z ostatniego posta. Zobaczymy czy coś pomorze Edytowane 27 Czerwca 2016 przez klusio1990
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się