Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana rozrzadu problem


nicematii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, silnik 1.8 TFSI 160 km,poszedl na wymiane rozrzadu, po odebraniu auta ciezko krecil i zapalil sie check engine, wrocilem do mechanika skasowal bledy i zapalil od strzala, wrocilem do domu znowu sie zapalil check engine i znowu ciezko krecil. rano odstawilem auto zpowrotem, auto jezdzi normalnie, pracuje normalnie, obroty niefaluja, mechanik dzwoni ze jest lekkie przesuniecie na Vanosie , i musza to skorygowac, pytanie czy stalo sie cos powaznego silnikowi? Czy jesli spotkaly by sie tloki z zaworami to raczej bym niejechal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, silnik 1.8 TFSI 160 km,poszedl na wymiane rozrzadu, po odebraniu auta ciezko krecil i zapalil sie check engine, wrocilem do mechanika skasowal bledy i zapalil od strzala, wrocilem do domu znowu sie zapalil check engine i znowu ciezko krecil. rano odstawilem auto zpowrotem, auto jezdzi normalnie, pracuje normalnie, obroty niefaluja, mechanik dzwoni ze jest lekkie przesuniecie na Vanosie , i musza to skorygowac, pytanie czy stalo sie cos powaznego silnikowi? Czy jesli spotkaly by sie tloki z zaworami to raczej bym niejechal.

witam co to jest vanos?? i jak to skorygować, a czemu pytam mam silnik 1.8 cdhb i mam taki problem ze silnik na wolnych obrotach pracuje nie równo i szarpie tez trzeba kręcić go z 2 sekundy zeby odpalił, po wymianie łańcucha problem jest dalej, i juz niemam pojęcia gdzie rece włorzyc a na dodatek nie ma żadnego błędu.

Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie skorygują gamonie.

Brak wiedzy, nic innego.

Dlaczego był wymieniany rozrząd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie skorygują gamonie.

Brak wiedzy, nic innego.

Dlaczego był wymieniany rozrząd ?

Bo się wyciągnął za pewne :wink: Źle jest ustawiony pewnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem łańcuch rozrządu bo byłem przekonany ze on jest powodem złego chodzenia silnika i po otwarciu i rozebraniu okazało się ze napinać miał uszczelniony ząb który go blokuje na obudowie metalowej było normalnie widać miejsce gdzie łańcuch ocierał o nią, sam łańcuch był rozciągnięty o 5mm od nowego, wiec wymiana była zasadna. tylko auto dalej chodzi jak ursus po założeniu nowego,fakt nie tyka tak głośno ale dalej obroty to ok 800 i czasie silnikiem, dalej trzeba czekać 2-3 sekundy a żeby auto odpaliło kolejną dziwną rzeczą są ze iskry w momencie rozruchu nie są od razu podawane na świece tylko po ok 2-3 sekundach, wiec możne to czujnik położenia wału?? jak wypnę czujnik położenia wałka podczas pracy auta jego praca się nie zmienia, macie jakiś pomysł??

Dodam ze kompresja na każdym cylindrze jest książkowa.

Edytowane przez rafpia86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...