xys 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, Od paru tygodni męczę się z problemem przeładowania w moim Audi. Problem objawia się następująco: ostre dodanie gazu na 3,4,5 biegu powoduje przełączenie w tryb awaryjny i auto "nie jedzie". Zjazd na pobocze, wyłączenie i włączenie auta - wszystko ok. Kiedy gazu dodaję spokojnie to jest ok ale przy prędkości ~120-130 km/h często zdarza się przełączenie w tryb awaryjny. Auto raczej nie kopci(w lustrze nie widać). W zimę przy -18 ciężko odpalał(długie kręcenie, później tak jakby na nie wszystkie garki palił). W związku z tymi problemami mam pytanie jakie logi zrobić przede wszystkim? Mam na myśli: Statyczne: grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 011 Dynamiczne: grupy normalnie: 008, 010, 011 Mam zamiar oddać auto do mechanika celem czyszczenia turbo(coś mi już jakiś czas temu diagnozował, że zapieczone turbo jest) ale chcę sam coś też wiedzieć. Czy po podłączeniu VAGa będę widział jakieś zapisane błędy w komputerze? Dzięki z góry! Edytowane 25 Czerwca 2016 przez xys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Powinien wyskoczyć błąd "positive deviation" czyli przeładowanie. Możesz porobić te wszystkie logi jednak, jeśli chodzi o przeładowanie to skup się na 11BS i 11 dynamicznej. A co do złego odpalania to zrób logi 4, 13, 18, 23 statyczne i sprawdź świece żarowe, wymień filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xys 0 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Póki co wrzucam statyczne bo do dynamicznych nie mam operatora laptopa ;-) Tutaj stałem z awaryjnym trybem tj. po odłączeniu turbo nie zrobiłem restartu auta.. Statyczne: 000: http://vaglog.pl/log_267800.html 001: http://vaglog.pl/log_267801.html 007: http://vaglog.pl/log_267802.html 004: http://vaglog.pl/log_267803.html 013: http://vaglog.pl/log_267804.html 003: http://vaglog.pl/log_267805.html 023: http://vaglog.pl/log_267806.html 018: http://vaglog.pl/log_267807.html BS: 011: http://vaglog.pl/log_267799.html 003: http://vaglog.pl/log_267798.html 000: http://vaglog.pl/log_267797.html Edyta: Logi dzisiejsze: Dynamiczne: 011: http://vaglog.pl/log_267846.html- włączył się awaryjny 003: http://vaglog.pl/log_267845.html- włączył się awaryjny Nowy statyczny 003: http://vaglog.pl/log_267844.html Z tego co widzę, to kierownice stoją dęba? Cały czas otwarte i leci full doładowanie?! Pompki widzę, że nawet w normie.. Wrzucam logi po regeneracji turbo: 003: http://vaglog.pl/log_268629.html 011: http://vaglog.pl/log_268628.html Proszę o info Edytowane 25 Czerwca 2016 przez xys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 W górnym zakresie obrotów przepływka już zaczyna obcinać dawkę,spróbuj umyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xys 0 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Ok dzieki. Tylko czy jest sens przy takim spadku? A co do złego odpalania to podobno 3/4 świece były spalone.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Przepływke na razie zostaw w spokoju, zrób resztę logów dynamicznych kanały 01, 04, 08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się