Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeładowanie B5 AJM komplet logów proszę o ocenę


xys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od paru tygodni męczę się z problemem przeładowania w moim Audi. Problem objawia się następująco:

ostre dodanie gazu na 3,4,5 biegu powoduje przełączenie w tryb awaryjny i auto "nie jedzie". Zjazd na pobocze, wyłączenie i włączenie auta - wszystko ok.

Kiedy gazu dodaję spokojnie to jest ok ale przy prędkości ~120-130 km/h często zdarza się przełączenie w tryb awaryjny. Auto raczej nie kopci(w lustrze nie widać). W zimę przy -18 ciężko odpalał(długie kręcenie, później tak jakby na nie wszystkie garki palił).

W związku z tymi problemami mam pytanie jakie logi zrobić przede wszystkim? Mam na myśli:

Statyczne:
grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.
grupy Basic Settings: 000, 003, 011
Dynamiczne:
grupy normalnie: 008, 010, 011
Mam zamiar oddać auto do mechanika celem czyszczenia turbo(coś mi już jakiś czas temu diagnozował, że zapieczone turbo jest) ale chcę sam coś też wiedzieć.
Czy po podłączeniu VAGa będę widział jakieś zapisane błędy w komputerze?
Dzięki z góry!
Edytowane przez xys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien wyskoczyć błąd "positive deviation" czyli przeładowanie. Możesz porobić te wszystkie logi jednak, jeśli chodzi o przeładowanie to skup się na 11BS i 11 dynamicznej.

A co do złego odpalania to zrób logi 4, 13, 18, 23 statyczne i sprawdź świece żarowe, wymień filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co wrzucam statyczne bo do dynamicznych nie mam operatora laptopa ;-) Tutaj stałem z awaryjnym trybem tj. po odłączeniu turbo nie zrobiłem restartu auta..

Statyczne:

000: http://vaglog.pl/log_267800.html

001: http://vaglog.pl/log_267801.html

007: http://vaglog.pl/log_267802.html

004: http://vaglog.pl/log_267803.html

013: http://vaglog.pl/log_267804.html

003: http://vaglog.pl/log_267805.html

023: http://vaglog.pl/log_267806.html

018: http://vaglog.pl/log_267807.html

BS:

011: http://vaglog.pl/log_267799.html

003: http://vaglog.pl/log_267798.html

000: http://vaglog.pl/log_267797.html

Edyta:

Logi dzisiejsze:

Dynamiczne:

011: http://vaglog.pl/log_267846.html- włączył się awaryjny

003: http://vaglog.pl/log_267845.html- włączył się awaryjny

Nowy statyczny 003:

http://vaglog.pl/log_267844.html

Z tego co widzę, to kierownice stoją dęba? Cały czas otwarte i leci full doładowanie?!

Pompki widzę, że nawet w normie..


Wrzucam logi po regeneracji turbo:

003: http://vaglog.pl/log_268629.html

011: http://vaglog.pl/log_268628.html

Proszę o info

Edytowane przez xys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W górnym zakresie obrotów przepływka już zaczyna obcinać dawkę,spróbuj umyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki. Tylko czy jest sens przy takim spadku?

A co do złego odpalania to podobno 3/4 świece były spalone..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływke na razie zostaw w spokoju, zrób resztę logów dynamicznych kanały 01, 04, 08

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...