dominio_1 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 witam wszystkich potrzebuje porad,podpowiedzi itp na temat problemu z moim zlomkiem jakim jest audi a4 b5 1.8 t AEB z 99 roku LPG auto mialo dzisiaj wielkie problemy podczas jazdy, zaczelo sie od tego ze wracalem z pracy 50 km do domu bede pisal po kolei zeby czegos nie ominac. Warunki pogodowe 30 stopni C wlączona klimatyzacja 1.zapalila sie kontrolka niski stan oleju - pomrugala troche i przestala wiecej sie juz nie pojawila 2.wylaczylem klime troche jeszcze przejechalem i w korku zaczal sie dusic , na wolnych obrotach zaczalem odczuwac przedmuchy powietrza takie puf puf 3.w koncu jak dojechalem pod dom ,wylaczylem dziada i dalem mu troche ostygnac 4. po godzinie jak pojechalem do miasta na zakupy podczas stania w korku zaczalem czuc w aucie zapach zgnilych jaj ale po jakims czas ustal 5. obroty dalej falowaly i slychac bylo nierowna prace silnika (obroty nie skacza jakos bardzo duzo ale troszke skacza) 6.jak wlaczylem klime to obroty zaczely bardzo falowac az prawie silnik gasl wiec wylaczylem klime 7.a na koniec spalila sie zarowka od swiatel mijania (1 raz auto mam prawie 2 lata) dodam ze audi jest kilka dni po wymianie kompletnego sprzegla i wszytko bylo ok jak zadzwonilem do mechanika to odrazu powiedzial ze jest walniety katalizator tylko sek w tym ze audi ma wyciety katalizator (ma 2 sondy ) jedna wymieniona koncowa czy jakos tak. w audi jest lpg ale objawy sa tez na benzynie jesli chodzi o moc auta to nie odczulem zeby byla slabsza. przcyztlaem juz sporo tematow podobnych ale nie znalalem podobnego zlozonego tematu ,nie do konca znam na mechanice (cos tam liznelem tematu) dlatego potrzebuje waszego wsparcia technicznego czy te wszystkie problemy sa ze soba powiazane? zanim oddam auto do mechanika wolalbym mniej wiecej wiedziec o co chodzi zeby mnie nie naciagnal na niepotrzebna naprawe czesci auta ktora jest dobra gdzies doczytalem ze moze byc problem z akumulatorem ale nie do konca jestem przekonany ze to moze byc to...
czechcu Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Od cewek bym zaczął ale ta migająca kontrolka oleju może oznaczać zatkanego smoka... Zacznij od podpięcia Vag-a i jakieś błędy coś podpowiedzą
dominio_1 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2016 Od cewek bym zaczął ale ta migająca kontrolka oleju może oznaczać zatkanego smoka... Zacznij od podpięcia Vag-a i jakieś błędy coś podpowiedzą spoko dzieki ta kontrolka zapalila sie ttylko raz wiec wydaje mi sie ze to poczatek ,bardziej mnie martwi te duszenie i ze obroty na klimie spadaja tak bardzo jakby mial zaraz zgasnac co o tym myslisz ,powiazane jest to z tym smokiem ? ludziska pisza tez na innych tematach na forum w miare podobnych do mojego ze moze to zapchana przepustnica?
czechcu Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 wejdź na wątek ze spotami w twoim rejonie i zapytaj czy ktoś podepnie ci kompa bo bez tego to wróżenie z fusów, jeżeli chcesz sprawdzić przepustnice to wystarczy odkręcić jedną opaskę i zerknąć.
dominio_1 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 wejdź na wątek ze spotami w twoim rejonie i zapytaj czy ktoś podepnie ci kompa bo bez tego to wróżenie z fusów, jeżeli chcesz sprawdzić przepustnice to wystarczy odkręcić jedną opaskę i zerknąć. ok spoko ,jutro bede dzialal Od cewek bym zaczął ale ta migająca kontrolka oleju może oznaczać zatkanego smoka... Zacznij od podpięcia Vag-a i jakieś błędy coś podpowiedzą problem prawie rozwiazany, mechanik wymienil mi wszystkie cewki zaplonowe i teraz auto nie muli , nie skacza obroty ,normalnie jezdzi na klimie nic nie smierdzi, jedyne co zostalo to pojawiajaca sie podczas upalu i dluzszej jazdy ok 50 km kontrolka niskie cisnienie oleju , pomruga troche i przestaje a po kilku minutach znowu ,jak myslisz co to moze byc ? dodam ze na kompie nic wyszlo.
czechcu Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Albo pada czujnik ciśnienia oleju albo masz zapalnego smoka w miss olejowej Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
dominio_1 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 Albo pada czujnik ciśnienia oleju albo masz zapalnego smoka w miss olejowej Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka ok to bedzie kolejna rzecz ktora sie zajme ,pozdrawiam dzieki za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się