ja_reckia4 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam, Właśnie jestem po wymianie licznika w mojej A4 z 1999 (model 2000), pełny FIS, 3 wtyczki z tyłu. Kupiłem zegary od A6 i po wymianie zauważyłem kilka problemów: 1. Odwrotnie działający wskaźnik poziomu paliwa – podobno można włożyć czujnik od Passata – zamówię w przyszłym tygodniu - rozwiązanie tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t23457.0.html;highlight=zegary . 2. Brak informacji na wyświetlaczu o otwartych drzwiach i otwartej klapie bagażnika, - w starych zegarach miałem taką opcję. 3. I najbardziej irytujący mnie problem – słabe natężenie oświetlenia zegarów – w starych zegarach regulację taką miałem z poziomu samego zegara (prawy „cycek” - od kasowania licznika dziennych kilometrów), w nowych regulacji nie ma, z tego co wyczytałem regulacja taka była poza zegarami Może ktoś miał podobne problemy (pkt. 2,3), z którymi sobie poradził. Proszę o pomoc.
Hercus Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 mam ten sam problem .... a rozwiązanie jest takie chyba.... jeżeli wiadaomo a wiadomo że A6 rególacje miało poza zegarami to znaczy że regulacja przychodziła z zewnątrz. Szukam właśnie schematów wtyczek zegarów .... znajomy elektronik mówił że jak dam mu schematy to nie powinno być problemu .... trzeba będzie zadać odpowiedni prąd i maksymalne podświetlenie zrobi sie na stałe tylko dalej niemam schematów jak byś coś miał to PW pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się