Audimaniaka4 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Witam mam problem z moja a4,załączył mi się tryb awaryjny skrzyni ,po podpięciu Elm 327 wyskoczyły mi dwa kody usterki : P0733 i P0744. Po skasowaniu tych kodów ,jak delikatnie operuje gazem auto jakość jedzie ale przy większym dodaniu gazu mam wrażenie poślizgu z 2 biegu na 3 obroty idą silnika wysoko ale auto nie przyspiesza , i załącza się znów tryb awaryjny skrzyni. Usterka poważna tylko warsztat asb czy samemu coś zdziałam,.P0733: Gear 3 Incorrect Ratio P0734: Gear 4 Incorrect Ratio
kajmanovsky Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 podobne objawy mial znajomy w a6 z 5biegowym tiptronic nie chce cie straszyc ale u niego skonczylo sie to wymiana skrzyni bo poszlo sprzeglo, kosz i plyta sterujaca
Audimaniaka4 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Opublikowano 12 Lipca 2016 No dokładnie jak zadzwoniłem do fachowca co zajmuje się naprawa ASB to na dzień dobry 3500 tys woła ,ale znalazłem skrzynie z gwarancja rozruchową za 600zł taka sama ,tylko przekładkę zrobić na dniach jadę do innego mechanika i będę wiedział na czym stoję.
Audimaniaka4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Witam Skrzynia która kupiłem już zamontowana w audi i śmigam dalej ,a już miałem dać na przekładkę na manualna,jedynie co to konwerter dawałem do regeneracji ,i już jest ponad rok i audi bez problemu nie szarpie nie ślizga się
Marcin Gugu33 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 a gdzie regenerowałeś i za ile?
Audimaniaka4 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 regenerowałem w poznaniu w firmie od automatów dałem jak dobrze pamiętam 450zł +skrzynia 600zł o takich samych numerach +wymiana oleju ze w sumie z robocizna zam kłem się w 2600 zł ze wszystkim,tylko firma która regenerowała mi sprzęgło według ich stronki w necie mieli 12 mc gwarancji a przy odbiorze tylko 6 mc ale na razie problemu nie ma oby tak dalej
Hezen Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Tryb awaryjny przy takich błędach to żadne zaskoczenie.Pierwszy błąd wskazywał na mechaniczne uszkodzenie tj. brak możliwości zasprzęglenia jednego z koszy 3 bieguDrugi błąd, zbyt duży uślizg na sprzęgle hydrokinetycznym - zużyte, nadające się tylko do regeneracji.W przypadku naprawy własnej skrzyni lub montażu używki, zawsze zaleca się zregenerować sprzęgło hydrokinetyczne, nawet w przypadku poprawnej jego pracy... bo nie wiadomo jak długo pochodzi a oszczędzając na tym w krótkim czasie wychodzi że hydro siada i trzeba znowu odstawić auto do roboty. Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się