dawid332 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witam jak w temacie , auto ma tylko 123km 176Nm , po odpieciu wezyka od gruchy 128km 196Nm po przejechaniu but w podloge sonda nie wrasta za uboga mieszanka , gdzie szukac przyczyny , sonda , przeplywka ?po odbieciu sondy brak rezultatu , jedzie tak samo
piter-eg Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Kolego po Twoim opisie nikt Ci nic nie powie. Mozesz wymieniac na oslep albo zrobic logi. Daj pelne logi dynamiczne i bedzie wszystko jasne.
dawid332 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2016 Kolego po Twoim opisie nikt Ci nic nie powie. Mozesz wymieniac na oslep albo zrobic logi. Daj pelne logi dynamiczne i bedzie wszystko jasne. hm to zakupie vaga i porobie , jak mozesz to podeslij linka z allegro jaki kupic;)
piter-eg Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Nie poradze z allegro. Kupilem ori vcds.pl
--Rafcio-- Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Kupiłem taki, z tej aukcji, najtańszy jaki się da, i działa tylko musiałem trochę ten plastik dookoła podpiłować bo nie wchodziło http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-kkl-obd2-obdii-usb-i6288392203.html#delivery
dawid332 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 no ja cos podobnego kupilem , tylko niech ktos mi powie jak te logi porobic , bo nie mialem nigdy stycznosci z vagiem ;/ kupilem rowniez wskaznik boost ciekawe jakie doladowanie mam , podlacza sie go w wezyk ktory idzie do dv'ki ?
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Do DV trójnikiem albo ten co leci do regulatora paliwa
dawid332 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 znalzlem post to bylo to foto http://www.directupload.net/file/d/4401/vvym5ky6_jpg.htmno chyba ze zrobisz fotke gdzie dokladnie wpiac
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Wepnij jak na focie, wstaw trojnik mędzy kolektor a DV i podłącz, zaraz ci tu wstawie z obrazkami jak logi zrobić Edytowane 29 Czerwca 2016 przez --Rafcio--
dawid332 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 ok bede wdzieczny , mam nadzieje ze to ogarne jak dojdzie kabel z opragromowaniem
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Tam gdzie pisze Group (zdjecie powyżej), wpisujesz w pierwszej 002, w kolejnej 007 i najniższej 025, klikasz LOG, wyskoczy ci takie okienko, z przyciskiem START, wbijasz trzeci bieg i 1500 obrotów, naciskasz start, but w podłogę i tak do 6000-6500tys obr, naciskasz stop(przy końcu obrotomierza) oraz save. Loga znajdziesz w głównym folderze VAG w podfolderze logs. Wstawiasz go na tą stronę http://vaglog.pl/?l=pl i link dajesz na forum. Zegarem do pomiaru ciśnienia doładowania wpinasz się w jedno z miejsc zaznaczonych czerwoną kropką. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez --Rafcio--
dawid332 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-vw-audi-skoda-seat-pro-i5202562401.html http://allegro.pl/wskaznik-boost-cisnienie-doladowania-defi-apexi-ag-i6294452494.html to zamowilem vag bedzie git do logow? dzieki wielkie kolego , jak dojdzie odrazu robie pomiary , mam nadzieje ze dojdziemy gdzie podziala sie moc , mozliwe ze turbo juz do wym , ale dodam rowniez ze podczas wyjecie turbiny peknieta byla sztanga czy jak sie to nazywa co otwiera wg , znajomy jakos tam nagwintowal , niby trzyma , przy gazowaniu niby delikatnie sie rusza , ale nie wiem czy trzeba to jakos wywarzyc czy regulowac? moze z tego taki wynik? dodam ze jak byla caly czas otwarta to przy 5tys bylo czuc jak wbija w fotel , a teraz tego nie ma , wsumie zobaczymy co logi pokaza .
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Wepnij zegar i sprawdz jak to pompuje ma wskoczyć na 0.6 pozniej powyżej 4500tys obr ma spasc tak do 0.5-0.4 bar i trzymać tak do końca, przy odpiętej wtyczce N75 zegar od spodu do końca obrotomierza ma pokazywać 0.3 bar. W tym silniku usterka każdej z części skutkuje spadkiem mocy, zaczynając od sprawdzenia szczelności dolotu, poprzez sprawdzenie zaworku n75, DV, przepływki, sondy lambda, kończąc na turbinie. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez --Rafcio--
dawid332 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 racja n75 wym pod 12v pstryka otwiera 3 kruciec dv rowniez wym po nacisnieciu zasysa palec , a jeszcze zapytam te logi musza byc wylacznie robione na trzecim biegu ? bo kurde tu sie nie rozpedze do 160km /h , czy moge na dwojce ?
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Powinienes na 3 bo na 2 biegu silnik się tak nie obciąży dobrze, abyś zrobił do 6tyś jakoś , masz ten boost gauge ?
dawid332 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 ten wskaznik boost zamowilem , pewnie do piatku dojdzie , to mowisz obowiazkowo trzeci bieg i do 6tys
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Tak bo wtedy najwięcej będzie widać, jak przyjdzie boost gauge to podłącz go najpierw, zobaczymy ile pompuje z podłączonym n75 i odłączonym wężem od wastegate.
--Rafcio-- Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Możesz zrobić logi albo filmik z tego jak pompuje, zalezy co tam bedziesz miał pierwsze.
dawid332 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 siema kurcze przyszedl sam kabel , myslalem ze jest jakies opr , mozna gdzies darmowo pobrac ? kabel to kkl vag-com for 409.1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się