Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomiar z Hamowni


dawid332

Rekomendowane odpowiedzi

w menadżerze automatycznie sie zmienia , jak podlacze zle to wgl sie nie polacze , porty na 100% sa ok , czytalem ze zmienia sie szybkosc czy cos takiego ale
liczba bitow -9600 , bit danych- 8 , parzystosc-brak , bit stopu-1, sterowanie przeplywem -brak


u mnie tak samo szuka szuka , po chwili komunikat

A logi robic na grupach 002 007 025 rofcio podal na wczesnieszych postach


pytam aby kilka razy nie latac na full , bo zbytnio drogi nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale mi już ręce opadają, ja wpiąłem kabel, doinstalowałem sterowniki, ustawiłem taki sam port w VAG jaki jest w menedzerze urządzeń i działa. A zapłon włączyłeś?

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze wlaczony , ja i tak was podziwiam za wytrwalosc ze mna :) , vaga instalowal mi boolek , u niego smiga normalnie , chyba ze kabel c**jow* albo cos zle zainstalowal


vag to release 1.0

Edytowane przez dawid332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze mogłeś kupić kabel od viaken.pl też miałem problemy z kablem z allegro. A w innym aucie łączy się ten kabel ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tak?????????? Mój kabel to najtańszy chinczyk z allegro jaki moze być.

dptjnqdx.jpg

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie Ci wyszły, sonda lambda sprawna, n75 niby steruje, weź napisz do http://a4-klub.pl/index.php?/user/74674-lukasz13/on się lepiej na tym zna, nie chce być od tego specjalistą, na logach niby według mnie jest wszystko ok. Najgorsze jest to, że logi wg mnie są ok a turbo według tego wskaźnika twojego nie chce nic nabić.

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pomiar na hamowni 123km ;/ to chyba torbo idzie papa ,


a sonde zamienilem z 1.6 ze starego silnika

Edytowane przez dawid332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi jeszcze kanału 115+118

Mówię ci, gdzieś masz nieszczelności, bo na tym turbo boscie pokazywało jak byk 0,6 bara jak jechalismy.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi jeszcze kanału 115+118

Mówię ci, gdzieś masz nieszczelności, bo na tym turbo boscie pokazywało jak byk 0,6 bara jak jechalismy.

To stary AEB, tam nie ma takich kanałów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nawet nie wiem. Nie znam się na tyle ja robiłem na tym kanale to myślałem ze u niego też będzie. No ale jak jechalismy 3 ,deska to przy 4k obrotów pokazywało 0,5-0,6 bara.no to jak na moje ok a to ze piszczalo jak cholera tak powietrze uciekało to już inna kwestia.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde zaryzykuje , bolek miales namiar na sprawne turbo nie drogo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś tą szczelność w końcu? jak piszczy i słychać jak ucieka powietrze to nie wiem nad czym się zastanawiasz, logi wyglądają niby w miare ale aeb jest dość ubogi jeśli chodzi o diagnostykę i nie ma czujnika doładowania. Z odpietym węzykiem od wg turbo powinno moment przeładować na 1,5 bar i odciąć paliwo, jesli się tak nie dzieje, to albo jest dziura w dolocie i ciśnienie ucieka, albo jest nieszczelna strona gorąca w turbinie lub źle ustawiona sztanga, mozesz to sprawdzić, odepnij wtyczkę od n75 i sprawdz doładowanie na zegarze powinno być ok 0,3 bar w całym zakresie. Jednak jak było już pisane zacznij od gruntownego sprawdzenia dolotu kompresorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem szczelnosc wydaje sie ok , syczenie jest ze wzgledu ze ukrecila sie jedna szpilka na wyjsciu wydechu , jak robilem pomiar z odpietym wezykiem to odcielo juz kolo 1bara , tak jak wyzej pisalem turbo puszcze olej! .


i sztanga od wg byla juz naprawiana nagwintowana przez znajomego moze z tego jest taka lipa , poniewaz byl pekniety ten kruciec od gruchy i klapka byla caly czas otwarta


Sprawdziłeś tą szczelność w końcu? jak piszczy i słychać jak ucieka powietrze to nie wiem nad czym się zastanawiasz, logi wyglądają niby w miare ale aeb jest dość ubogi jeśli chodzi o diagnostykę i nie ma czujnika doładowania. Z odpietym węzykiem od wg turbo powinno moment przeładować na 1,5 bar i odciąć paliwo, jesli się tak nie dzieje, to albo jest dziura w dolocie i ciśnienie ucieka, albo jest nieszczelna strona gorąca w turbinie lub źle ustawiona sztanga, mozesz to sprawdzić, odepnij wtyczkę od n75 i sprawdz doładowanie na zegarze powinno być ok 0,3 bar w całym zakresie. Jednak jak było już pisane zacznij od gruntownego sprawdzenia dolotu kompresorem.

po odbieciu nie pompuje 0.3 bara tylko 0.1 bara


po zmianie turbo , odczucie takie ze na pierwszym biegu lepiej przyspiesza ale kolejne bez zmian;/


http://www.directupload.net/file/d/4411/w5m34g5f_jpg.htmzdj turbo , bialy nalot to norma ??


i dziwi mnie jeszcze sprawa z doladowaniem ,Rafcio predzej pisal ze powyzej 4.5tys doladowanie powinno spadac , a u mnie wskazowka wariuje drga) na 0.6 bara


Dobra można zamykać , a pożniej milion postow , i w kazdym brak odp jaka byla przyczyna . Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze jeszcze wydech , poniewaz usunelem ten swist , i auto zbiera sie nieco gorzej , a ten swist to nie byl odrazu przu turbo , tylko pod autem na obejmie :) , hm moze tez musze caly uklad przelozyc bo jest teraz z 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...