Skocz do zawartości

Łukasz13

Pasjonat
  • Postów

    5925
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz13

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

29034 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Łukasz13

  1. Łukasz13

    Logi B7 1.8T seria

    Mocy nie oblicza się z przepływu, ważne są tez inne kwestie, zapłon, afr itd.
  2. Z tych logów co wrzuciłes wygląda ze turbo wstaje dobrze, przy 2100 masz juz 1,6 bar.
  3. Łukasz13

    Logi B7 1.8T seria

    To juz musisz skonsultować ze swoim fachowce, ja gdybym to robił pewnie wrzuciłbym nową na chwile i sprawdzić ile brakuje i wtedy podejmował decyzje.
  4. W serii klapka powinna zacząc sie otwierac przy 0,3 bar, u cb przy 0,5, reasumując masz zle ustawiona gruszke, i to powoduje przeładowanie na sprawnym n75, ten zamiennik co masz jest beznadziejny dlatego nie przeładowuje. Potrzebujesz sprawnego zaworka i prawidłowo ustawionej sztangi i wtedy bedzie to działać.
  5. Łukasz13

    Logi B7 1.8T seria

    Jest prawie dobrze, od biedy moze zostac.
  6. Masz źle ustawiona gruszke w turbinie, albo źle podłączasz n75.
  7. Łukasz13

    Logi B7 1.8T seria

    Przepływka do wymiany bo zaniża, reszta jest ok.
  8. Wchodzisz w pomiary rozszerzone, masz wyszukiwarke z boku, wpisujesz ciśnienie doładowania wymagane i rzeczywiste ewentulanie wysterowanie nastawnika plus tego obr silnika, możesz u góry wcisnać tez przycisk "turbo" wybierasz "zapis danych" , start i jedziesz.
  9. Zajrzyj do puszki z ecu, tam jest przekaznik, może woda...
  10. Awt bez problemu do zrobienia, wiadomo musi wszystko działać, z tym gaśnieciem to raczej nie wina przepustnicy, jak chcesz to ogarnę kompleksowo od diagnozy i naprawy po strojenie.
  11. Przepływke podmien na sprawną bo mało mierzy.
  12. Już nic więcej w zasadzie w tym silniku po logach nie ocenisz, możesz jeszcze sprawdzić kanał 093 czyli ustawienie rozrządu.
  13. Logi wyglądają w porządku.
  14. Tak masz rację żle spojrzałem, oczywiście w logach zmienna faza pracuje prawidłowo, być może nie zawsze tak sie dzieje i w pewnych warunkach napinacz nie zmienia fazy dlatego pojawia się błąd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...