Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Głośna praca silnika - dudnienie - wideo


s33d

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

po frezowaniu gniazd wtrysków, wymianie rozrządu, oleju i filtrów około 2 miesiące temu auto zaczęło głośno pracować.

Nie mam pojęcia co to jest... wydech, dolot a może zawory? Może ktoś już się spotkał z takim odgłosem. Chodzi o taki dudniący odgłos - najbardziej słychać go z boku na wysokości koła w okolicach 1 sek:

https://vid.me/FxGr

Wymieniłem także DPF ale tutaj nie było żadnej różnicy w działaniu.

Edytowane przez s33d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to znaczy, że tylko filtr byłby do wymiany?

Jeden mechanik też powiedział, że to z filtra powietrza ale poprosił żebym przygazował - coś tam posłuchał i zostawił ten temat.

Edytowane przez s33d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem:

- 16 popychaczy zaworów. Producent Kolbenschmidt - 110zł sztuka

- jakieś dwie półośki po 250zł sztuka.

Silnik chodzi idealnie :)

Edytowane przez s33d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki odglos to wlasnie efekt działających nieprawidłowo hydropopychaczy zaworów ssacych, blokujacych sie lub też braku odpowiedniego cisnienia smarowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem:

- 16 popychaczy zaworów. Producent Kolbenschmidt - 110zł sztuka

- jakieś dwie półośki po 250zł sztuka.

Silnik chodzi idealnie :)

Jak nie dudniło przed remontem, to popychacze były sprawne. :decayed:

Widać padły od leżenia w czasie remontu :grin:

A tak pewnie to się niechcący podczas składania zamieniły na takie wyjęte ze skrzynki ze złomem :whistling:

No ale już teraz masz nówki sztuki :) ( albo i nawet swoje stare :P:naughty: )

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem:

- 16 popychaczy zaworów. Producent Kolbenschmidt - 110zł sztuka

- jakieś dwie półośki po 250zł sztuka.

Silnik chodzi idealnie :)

Jak nie dudniło przed remontem, to popychacze były sprawne. :decayed:

Widać padły od leżenia w czasie remontu :grin:

A tak pewnie to się niechcący podczas składania zamieniły na takie wyjęte ze skrzynki ze złomem :whistling:

No ale już teraz masz nówki sztuki :) ( albo i nawet swoje stare :P:naughty: )

Raczej odpada - też się nad tym zastanawiałem ale mechanik frezował mi gniazda - i to mogło być przyczyną.

Dodatkowo - wymiana tego ustrojstwa w BRD jest ponoć mega ciężka i czasochłonna (na szczęście udało się bez zdejmowania głowicy).

Co mnie jednak martwi - wczoraj po raz pierwszy od tej wymiany na biegu jałowym po 80 sekundach silnik jakby tak dziwnie drgnął i zaczął troszkę inaczej pracować. Póżniej powtórzyło się to jeszcze jeden raz (specjalnie się zatrzymałem i czekałem kilka razy). Ale już chyba dam sobie spokój bo za dużo kasy włożyłem :(

Edytowane przez s33d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...