Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Licznik działa, nagle przestaje działać, potem znowu to samo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pojawił się u mnie problem z licznikiem - podczas jazdy czasem licznik umiera (opadają wszystkie wskazówki) i po jakimś 1km znowu wszystko ożywa. Problem pojawia się zawsze na zimnym silniku. Ostatnio licznik nie działał i grało radio i w pewnej chwili(setna sekundy) radio się wyłączyło na załączyło razem z licznikiem. Miał może już ktoś taki problem - proszę o pomoc.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 23:03_________________________________________________CZYLI NIKT NIC NIE PORADZI NA MÓJ PROBLEM :(

Opublikowano

Kolego po pierwsze sprawdź wtyczki licznika może coś się poluzowało. Jakie masz radio?? Czujnik prędkości jest w skrzyni od strony pasażera przykręcony do skrzyni możesz też go sprawdzić.

Opublikowano

pisząc licznik umiera mam na myśli opadające wszystkie wskazówki (prędkość, obroty, temp.silnika, stan paliwa) ale oświetlenie zegarów działa. Co do radia mam sony CDX-GT (podłączone normalnie - bez CAN'a).

Wczoraj zauważyłem że alternator mi nie daje napięcia jak powinien (jutro wymieniam regulator w alternatorze i napiszę po testowaniu czy to było przyczyną czy co innego).

Opublikowano

Ty nie masz wogóle CAN-a w swoim aucie. Spróbuj odpiąć radio i wtedy po testować czy będzie się coś działo z licznikiem

Opublikowano

w tych modelach nie było can'a ale to pewnie wiadome. Piszę o tym że nie posiadam can'a bo można było by założyć konwerterek jakby chciało się podłączyć concert2. Przy szwankowaniu konwertera może pojawić się problem z załączaniem zegarków i radia co godzinę-dlatego piszę żeby wykluczyć jeden z powodów ;)

Dziękuję za rade - zobaczę czy po wymianie regulatora na alternatorze i jeżeli problem będzie dalej to wyjmuję radio.

O rezultatach napiszę.

Opublikowano

CAN jest ale nie do diagnozy. W tym modelu po CANie gada ABS z ECU silnika i automatem.

Jeśli opadają tylko wskazówki a reszta na zegarze działa to może być procesor ,ale to juz czarny scenariusz. Prędzej zimne luty lub gdzieś napięcie po stacyjce (+15) siada.

Opublikowano

tak więć po wymianie regulatora napięcia w alternatorze jeżdżę sobie już kilka dni i problem z licznikiem nie pojawił się :) wynika z tego że prawdopodobną przyczyną dziwnego zachowania się zegarów była nieprawidłowa praca regulatora (zbyt duży spadek napięcia podczas jazdy) - przynajmniej mam taką nadzieję bo niechciałbym powracać do poszukiwań przyczyny ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...