prrezes 0 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Cześć. Mam luźny ręczny. Czy da sie go jakoś wyregulować? Wymiana klocków nie pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfi 2 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Ręczny ma samo regulację, ale należy stawić długość linki. Wykonuje się to po wymianie zacisków, tarcz lub linek. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/273796-regulacja-recznego-quattro-b5/ Fakt opis dotyczy quattro ale to żadna różnica.Trzeba mieć kanał ( bez niego trudno tego dokonać), odkręcasz osłonę termiczną nad rura wydechową i zobaczysz dwie linki z regulacją jak w podanym linku. Dodam że samoregulacja działa ale w małym zakresie i dotyczy bardziej zużywających się okładzin ciernych. Odbywa się ona poprzez naciśnięcie hamulca roboczego i kilka krotne podciągniecie ręcznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 No właśnie wymieniałem zaciski więc pewnie będę musiał zrobić tak jak napisałeś. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doin 0 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Sprawdzałeś dźwigienki ręcznego na zaciskach ?. Możliwe, że są zapieczone i nie będą pracowały w pełnym zakresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekmaciej 0 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 główną przyczyną "luzu" na ręcznym jest nie do końca działające "odbijanie" zacisku. najlepiej go ściągnąć i rozebrać, przeczyścić, założyć nowe gumki z zestawu naprawczego i musi działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfi 2 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Panowie czytacie ze zrozumieniem? cytat: "Cześć. Mam luźny ręczny. Czy da sie go jakoś wyregulować? Wymiana klocków nie pomogła." Możesz sprawdzić ten twój "nieodbijający zacisk": 1. ściągasz koło i kręcisz tarczą, patrząc czy lekko się obraca 2. podciągasz ręczny (najlepiej żeby zrobił to ktoś w środku) patrzysz czy kolo zahamowało. 3. jeśli hamowanie jest za słabe podciągasz ramię przy kopycie np. śrubokrętem i badasz efekt W celu lepszego sprawdzenia siły hamowania można wkręcić szpilki od koła i sprawdzić przez tzw. dłuższe ramię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się