Stoorm Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam.Jestem raczej szczęśliwym właścicielem audi a4 b5 98r. lecz od kiedy ją mam to dusi się na wyższych obrotach i nie ma mocy.Elektryk dał diagnozę że ma wgrane oprogramowanie "dla dziadków" żeby mniej palił i może wgrać nowe w kwocie 300zł. Powiedział że kable, świece, przepływomierz wszystko ok. Co możecie o tym powiedzieć? Czy jest sens robienia tego? I czy jest to wgl prawda?
mravel Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 programem mozna zrobic duzo, ale akurat ograniczanie mocy przez kierowców jest malo popularne. Bez jakichkolwiek logów nikt ci nie powie czy to prawda w Twoim aucie i czy wszystko z nim jest ok.
Tiger1143 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Ja na twoim miejscu bym pojechał do kogoś kto naprawdę sprawdzi czy z autek wszystko ok . Istnieje możliwość że jest zmniejszona moc ale raczej nie było objawów "duszenia się " , powiedz mi czy masz dostęp do kompa
Stoorm Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Sam nie mam, on sprawdzał i niby na komputerze wszystko ok. Chyba że sam kupie kabelek i sprawdze, najwyżej logi tu podam. Z lewej strony kierownicy mam też małą naklejke po niemiecku że dla mojego bezpieczeństwa max 190km/h i kod podany nie wiem czy to jest z tym coś związane. Byłem u innego mechanika tydzień temu około to powiedział że ten samochód taki już jest i niektórzy wolą wolniejszą jazde.. Ale to dlaczego się dusi na jedynce nawet że mam problemy z ronda wyjechać żeby nikt we mnie nie przypakował? ... Edytowane 6 Lipca 2016 przez Stoorm
Tiger1143 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Naklejka jest po to żeby wiedzieć jaką prędkością maksymalną możesz podróżować i nie powinna mieć związku z twoim problemem. Mechanik troszkę dziwnej odpowiedzi ci udzielił mówiąc że niektórzy lubią wolniejsza jazdę ( co prawda nie wszyscy muszą jeździć szybko) biorąc pod uwagę ze mu powiedziałeś że auto się dusi, ale miesza o większości co Ci powiedział . Czy twój problem występuje zawsze ( zimny / ciepły silnik) ? Problem może ale nie musi leżeć po stronie programu , tak samo twój problem może leżeć po stronie urządzenia nie dającego sygnał na vaga ( dlatego elektryk powiedział że auto jest ok bo nie było kodów a nie sprawdził blokami pomiarowymi). Moja sugestia jest następująca sprawdź wszystkie świece , kable itp oraz stan filtrów powietrza i paliwa , popatrz także na doloty powietrza ( może zasysa lewe powietrze) . W razie co pisz nawet na priv , może uda nam się znaleźć przyczynę .
Stoorm Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 Dzięki za zainteresowanie moim tematem. Problem czasem jest a czasem nie. Nie zawsze się dusi ale najczęściej gdy jest ciepły. Chyba na sam początek wymienie filtr paliwa.. Zobaczymy jakie będą efekty.
lucabar Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Kolego sprawdź wiązkę elektryczną w obudowie komputera pod maską, miałem podobne problemy, okazało się że styki w kostkach miały słabe przewodzenie sygnału, choć wyglądały dobrze. Po wymianie kostek problem znikną. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się