Pepoelo Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 witam wszystkich zaczne od poczatku. zakupilem 3tyg temu pierwsze auto z turbem a4 b5 1.8t aeb oczywiscie na poczatku wymiany obu rozrz oleje fitry ble ble zalozyłem do niego lpgtecha, lecz niestety wydaje mi sie od poczatku ze brakuje mu mocy. Tak jakby turbo sie nie zalączalo lub cos z nim bylo nie tak. Nie czuc nic na zadnym biegu zeby po 2000obr dostawalo kopa lub cos bylo slychac. Auto sie zbiera jak byla laguna 2.0 8v. Mam do Was ogromna prosbe o analize logów 003+025 http://vaglog.pl/log_269511.html 008+013 http://vaglog.pl/log_269512.html dodam ze sprawdzalem cisnienie manometrem przed kolektorem od strony chlodnicy. z tego co wyczytalem na tym forum do jest wezyk wyjscia dv tak? Dziekuje i czekam na pomoc niestety nie dalem rady dzis zrobic loga z grupy 002+007 bateria mi padla jutro wrzuce
Łukasz13 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Turbo prawdopodobnie nic nie pompuje, możliwe że urwana klapka w turbinie.
Pepoelo Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Opublikowano 7 Lipca 2016 Wrzucic jeszcze jakies logi? Czy te sa jednoznacznie stwierdzajace uszkodzone turbo?
Łukasz13 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Jednoznacznie będzie wiadomo jak sprawdzisz manometrem podczas jazdy czy coś pompuje, albo w programie lpg jest podgląd ciśnienia w kolektorze.
Pepoelo Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Sprawdzalem manomentrem podczas jazdy nic nie pokazywalo. Jedynie troche wzroslo na 0.1bar przed gaszeniem auta Przy okazji wyciagania turbo powymieniac przewody gumowe z zaworow i sprawdzic n75 oraz dv tak? Oraz kolejne pytania laika jak dlugo czasu pochlania wyjecie turbo? Dzieki wielkie za pomoc lukasz13 piwo dla Ciebie Edytowane 7 Lipca 2016 przez Pepoelo
Łukasz13 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Dv trzeba sprawdzić, szczelność dolotu też najlepiej jeszcze przed wyciągnięciem turbo, jeszcze możesz spróbować odpiąć na chwile wężyk z gruszki turbiny i przejechać się ale raczej jak nie pompuje nic teraz to na bank coś z klapką wg. Turbo w zależności czy są problemy ze srubami czy nie od 1h do 2h, zalezy jak kto robi.
Pepoelo Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Jeatem w trakcie sprawdzania szczelnosci. Dobijam do 0,6bar slychac jak olej bulgocze i na opasce lekko puszczy ktora idzie od n75 do gruchy. Cienienie spada do 0 w 15sekund. Gdzie jeszcze moge sprawdzic co jest nie halo Odpialem wezyk od n75 ktory idzie do gruchy nic nie zminilo. Zadnego odczucia. Nie wiem tylko czy powinienem zaslepic koncowke z n75 w miejscu wyciagnietwj rurki. Dmuchnalem w niego sztanga odepchnieta lekko i szybko. Wywalone bledy 00575 intake manifold pressure 00561 mixture adaptation Edytowane 9 Lipca 2016 przez Pepoelo
Łukasz13 Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Zdejmij katalizator i będziesz widział czy jest klapka. Edytowane 9 Lipca 2016 przez ?ukasz13
rafal9119 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Panowie mam to samo silnik delikatnie poszarpuje podczas przyspieszania. Bledy jakie vag wykryl to czujnik stukowy. Odlaczylm wezyk od n75 do gruszki i zero roznicy. W czym szukac problemu Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka
Pepoelo Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Witam ponownie. W sobote zabieram sie za sprawdzenie. Rozumiem ze jak wyciagne kata to pozniej uszczelki nowe mam zalozyc prawda? Panowie mam to samo silnik delikatnie poszarpuje podczas przyspieszania. Bledy jakie vag wykryl to czujnik stukowy. Odlaczylm wezyk od n75 do gruszki i zero roznicy. W czym szukac problemu Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka Co do Twojego pytania ja akurat nie jestem w stanie odpowiedziec jestem amatorem 1.8t uderz z pytaniem do Łukasz13Dzis turbo zostalo rozebrane, przy okazji sprawdzone dv i n75. Wymienilem przewody od n75 do turba oraz z dv do kolektora. Praca zaczeta o 8 skonczona o 16 50 . Pierwszy napotkany problem przy rozbieraniu to zerwany leb sruby od turba( z tych trzech od gory) nastepnie proble z odkreceniem dolnej nakretki od kata. Ciezki dostep. Pozniej poszlo z gorki. Po wyciagnieciu na wierzch turbo ujrzalem taki widok Klapka wogule nie przykrecona. Na sztandze wyregulowalem otwarcie na okolo 0.55 bara. Dolozona kontra do nakretki. Po zlozeniu wszystkiego i przejechaniu sie auto odzylo. Audica idzie jak kuna w agrest od oklo 2.5tys.obr. gdyby nie to forum jak zdemontowac z innego tematu oraz pomocy Lukasz13 niedalbym rady. To pierwsze moje doswiadczenie z wyciaganiem turba oraz takimi manewrami. Takze WiieeeeeeeeelkiE DZIEKI!!!!! Duze piwo dla kilku userow. Wrzuce na dniach logi jak teraz wyglada. Pozdrawiam I znow wracam. Mam pytanie jeszcze jedno pytanie a propos bledu. Od czasu zalozenia lpg wywala blad mixture adaptation 00561 14-10 adaptation limit (add) exceeded-intermitted Coz z tym poczac? Czyzby przeplywka? Prosze o pomoc Edytowane 16 Lipca 2016 przez Pepoelo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się