Damian_1821 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Regenerowałem maglownice - wymienione uszczelnienia i listwa zębata. Układ odpowietrzony, jeździło się normalnie. Po 100 km przekładnia się rozciekła, poszła na gwarancję. Ponoć zostały założone nowe uszczelnienia i od tego momentu mam problem z zapowietrzającym się układem wspomagania. Koła w górze, kręcę kierownicą do oporu z lewej na prawą stronę i widać jak pęcherzyki powietrza lecą cały czas powrotem do zbiorniczka, a lewa osłona gumowa na przekładni zostaję zasysana - czy jest możliwe aby tamtędy do układu dostawało się powietrze? Zbiorniczek nowy, płyn nowy, podkładki miedziane na maglu nowe, wycieków brak. Płyn w zbiorniczku po nalaniu do max stanu przy pierwszym kręceniu zamiast opadać to się podnosi ponad max stan. Edit: Po zamontowaniu nowej przekładni w/w problem zniknął. Nie rozbierałem stergo magla więc nie wiem co mogło być powodem (może jakieś uszczelnienie). Tak czy siak zapowietrzał się prze magiel. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357328-reg-maglownicy-gdzie/ Temat można zamknąć lub usunąć. Pozdrawiam Edytowane 20 Lipca 2016 przez Damian_1821
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się