Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapowietrza się układ wspomagania po regeneracji maglownicy - A6 2.5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Regenerowałem maglownice - wymienione uszczelnienia i listwa zębata. Układ odpowietrzony, jeździło się normalnie. Po 100 km przekładnia się rozciekła, poszła na gwarancję. Ponoć zostały założone nowe uszczelnienia i od tego momentu mam problem z zapowietrzającym się układem wspomagania. Koła w górze, kręcę kierownicą do oporu z lewej na prawą stronę i widać jak pęcherzyki powietrza lecą cały czas powrotem do zbiorniczka, a lewa osłona gumowa na przekładni zostaję zasysana - czy jest możliwe aby tamtędy do układu dostawało się powietrze?

Zbiorniczek nowy, płyn nowy, podkładki miedziane na maglu nowe, wycieków brak.

Płyn w zbiorniczku po nalaniu do max stanu przy pierwszym kręceniu zamiast opadać to się podnosi ponad max stan.

Edit:

Po zamontowaniu nowej przekładni w/w problem zniknął. Nie rozbierałem stergo magla więc nie wiem co mogło być powodem (może jakieś uszczelnienie). Tak czy siak zapowietrzał się prze magiel.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357328-reg-maglownicy-gdzie/

Temat można zamknąć lub usunąć.

Pozdrawiam

Edytowane przez Damian_1821

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...