lenovo 0 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam . Mam problem z hamulcami w a4 b5 Avant . Miałem zapieczone tylne zaciski (już jestem po wymianie tłoczków ) ale nie w tym rzecz . Chodzi o to że podczas wyciągania zacisków odkręciłem przewody i ich nie zaślepiłem cały płyn uciekł w kanał . Po założeniu zacisków klocków , tarcz i odpowietrzeniu układu przód tarcze trzymają . Podejrzewam że może się zapowietrzyła pompa ABS lub nie tak odpowietrzam bo zaczynam od prawy tył , lewy tył, prawy przód i lewy przód . Proszę o pomoc. Pozdrawiam Damian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojas1996 0 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 z ABS zaczyna się od koła najblizej pompy ABS czyli LP PP LT PT ja pompe odpowietrzałem luzując przewody przy pompie ale z kompresorem normalną metodą nie wiem czy mozna zaryzykowac zeby bardziej nie nabroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenovo 0 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Dzięki za pomoc . W poniedziałek spróbuje je odpowietrzyć jeszcze raz i oby się udało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) z ABS zaczyna się od koła najblizej pompy ABS czyli LP PP LT PT ja pompe odpowietrzałem luzując przewody przy pompie ale z kompresorem normalną metodą nie wiem czy mozna zaryzykowac zeby bardziej nie nabroić Układ hamulcowy z ABS odpowietrza się w następujący sposob:LP i PT PP i LT Edytowane 9 Lipca 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenovo 0 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Więc po moich wysiłkach z odpowietrzaniem lipa .miałem już tego dość , ale wpadłem na pomysł sprawdzenia tłoczków na zaciskach przód . I oto niespodzianka wychodzić wychodzą ale się nie cofają więc je wymieniłem na nowe i problem znikł układ oczywiście bez problemów odpowietrzony .Ale powstał następny problem niby przód się bez oporów kręci ale niemiłosiernie się grzeją zaznaczam tylko przód . A więc tarcze przetoczone , klocki nowe , tłoczki nowe . Czy jest możliwe że to wszystko musi się ułożyć ? Proszę o pomoc bo już nie mam do niego sił . Pozdrawiam Damian Edytowane 12 Lipca 2016 przez lenovo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doin 0 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Klocki na jarzma luźno wchodziły tak ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenovo 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Niestety nie . Potrzebowały troszkę pomocy . Myślisz że to może być wina jarzma ? Może dlatego że jest pordzewiały i klocki nie mają jak się ruszyć . Spróbuje je ściągnąć i porządnie wyczyścić .Bez szczotki drucianki i pilnika się nie obejdzie . Jeśli masz jeszcze inny pomysł daj znać . Pozdrawiam Damian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek6623 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 No to nic dziwnego że Ci się grzeje... Jarzmo powinno być bardzo dobrze wyczyszczone, jak w linku. https://i.ytimg.com/vi/J9F2BROeYEU/maxresdefault.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenovo 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Ok. Dziś po południu się za nie wezmę i dzięki za pomoc . Po moich dzisiejszych zmaganiach z a4 wygrałem w 50% po czyszczeniu jarzma klocki chodzą z luzem ale nadal się przód grzeje lecz mniej doszedłem do wniosku że nie ma co dalej kombinować bo to wszystko musi się samo ułożyć w końcu tarcze przetoczone , klocki nowe , tłoczki też nowe . Pozdrawiam Damian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doin 0 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 No klocki powinny być luźno i najlepiej jakiś smar np ceramiczny na jarzmo dać . Jak masz tandetne klocki to może się okazać, że będzie je trzeba podszlifować na bokach aby weszły luźno, ale to już tak bardziej na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się