tolek1980 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Mam pytanko bawiłem sie vag'iem oczywiscie tylko opcjami bezpiecznymi i niestety coś delikatnie porąbałem ponieważ zaraz po zapaleniu samochodu włacza mi sie podświetlenie zegarów bez właczania swiateł to jedno a drugie przestała mi sie zapalać rezerwa paliwa . Niewiem jak to się stało , jedyne co robiłem to wykasowałem błedy ... co zrobić żeby było ok ? wystarczy rozłączyć akumulator ? Pozdr
domjenick Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 najpierw przeprowadz test,wejdz w sterownik zegarow 17 (ang. INSTRUMENT CLUSTER) i bedzie opcja test ,kliknij na nia,bedzie tam kilka opcji .Po zakonczeniu testu zobacz czy problem pozostal-jesli tylko kasowales bledy-nie mogles nic popsuc-jedynie czym mogles cos nawywijac-to zmiana kodowania,lub ktorychs wartosci ...powodzenia...
mateogda Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 zaraz po zapaleniu samochodu włacza mi sie podświetlenie zegarów Normalna sprawa w tym roczniku...
pwrlax Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Z tym podświetleniem to faktycznie standard a jeśli chodzi o dziwne zachowanie to też tak miałem kiedy robiłem test elementów ale nie skończyłem go tylko wyszedłem z funkcji testu. Ponowne wykonanie pełnego testu naprawiło wszystko. pzd pwrlax
tolek1980 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 No właśnie macie racje co do podświetlenia zegarów zawsze tak było tylko nie zwróciłem na to uwagi wcześniej bo w innych autkach zegary są podświetlone dopiero po włączeniu świateł... A co do rezerwy okazuje się że działa tylko teraz po moim vag'owaniu przy innej ilości paliwa (mniejszej) . Może wiecie jak można sprawdzić wiatrak od klimy ten mniejszy czy jest sprawny ? bo w lato w upałach miałem problem bo się nie właczał i temp. skakała ponad 100stopni i wyłaczała się klima . Wiem że taki wiatrak jest drogi i chciałbym się upewnić czy jest uszkodzony , czy może jeszcze coś innego sprawdzić co jest odpowiedzialne za jego prace . Pozdr
FAFAL Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 U mnie podobnie, podświetlenie zegarów się włącza od razu - norma
Hercus Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 wybaczcie że odświerzam ale może mi pomożecie, mam w a4 zegary od a6 i brak rególacji podświetlenia w a4 był w zegarach a w a6 na zewnątrz no i lipa podświetlenie świeci średnio ale świeci ....... da sie to VAGiem zmienić ???
Hercus Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 ?? co jak wygląda ?? zegary jak zegary a napewno to kwestja rególacji bo klimatronik tez świeci ciemniej niż świecił no i kicha
domjenick Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 zegary,jak zegary,w B5 masz pokretlo pod obrotomierzem, a w B6 przyciski +/-...to na pewno jest kwestia regulacji,chodzilo mi o to,czy nic takiego nie ma kolo zegara,do ustawiania zegarka,czy daty...
Hercus Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 właśnie chodzi że niema : zegary od A6 = regulacja zboku przy włączniku świateł zegary od A4 = regulacja w zegarach (u mnie by ło pokrętło z prawej) rozbierałem i jedne i drugie kiedyś od A4 teraz od A6 poprostu niema tego "potencjometru" w zegarach ...... dlatego pytam o VAG bo kolega przemierzył mi go tyle że w octawi (taki sam w pasacie i A6) i on nie zachowuje sie jak potencjometr czyli nim nie jest to jakiś sterownik albo cuś i dlatego postawiłem pytanie czy Vagiem można zwiększyć podświetlenie ..... bo jak nie to pozostanie mi podac 12V na pierwszy lepszy plus podświetlenia np z oświetlenia kabiny na plus do tych ledów od sufitem które też ściemniły sie razem z zegarami .... dzięki za wszelkie podpowiedzi .....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się