panas71 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam, Jako, że moje turbo trochę lubi wypić trzeba je wymienić i stąd pomysł o założeniu turba z BEX mając na uwadze chęć podniesienia mocy w najbliższym czasie. Po rozmowie z pracownikiem firmy, w ktorej chce je kupić, okazało się, że może nie pasować bo w nim sa dwa wyjscia do podłączenia w gruszce a u mnie powinno być jedno, i może mi sprzedać za 1150 zł (za turbo do BEX 999zł) turbo takie jak moje ale przerobione, które będzie dmuchać jak to z BEX po czym dzwoni do mnie żebym sprawdził czy mam jedno czy dwa wyjscia w gruszce bo nie wiadomo ile i jak cos to wysle mi bez gruszki jeżeli są dwa, ponieważ tej części sie nie wymienia i jest praktycznie nie do dostania. Przez to zgłupiałem calkiem, ponieważ skoro z BEX ma nie pasowac z powodu gruszki to dlaczego miałbym brac to droższe po przeróbce i przekładać starą gruszkę jezeli ma dwa wyjścia? Zmieniał ktoś tak turbo i wie jak to jest lub może polecić gdzie i jakie turbo kupić jeżeli planuje zrobić 200-220 km? Z góry dzięki za pomoc!
hunter91 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 jeżeli masz anb to bedzie pasowac wszystko,panu pewnie chodziło o wyjscie sai a w anb jest takze k03s pasuje bez problemu i na 220 km starczy
1wi7 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Czy to pewna informacja? Ja też posiadam ANB i będe się przymierzał do modzienia. Znalazlem że u mnie siedzi K03-005 (058 145 703J), a to nie jest K03s. Czy turbo z BEX pasuje P&P? I czy lepiej pakować zdrowe BEXowe czy robić hybryde? Planuje ustrzelić okolice 230-240KM (oczywiscie nie samym turbo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się