KmK Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Rzeczywiscie auto nie ma spryskow-w koncu amerykanie moga nam czesgosc pozazdroscic nie każdy, nie ma niektórzy amerykanie lepiej brzmi :>
WITT33 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 o co Wam chodzi z tymi zderzakami bo nie kapuję ? a wykres poszukam na stronie...[br]Dopisany: 11 Grudzień 2008, 21:49_________________________________________________proszę:
KmK Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 dzięki za wykres, jednak liczyłem na konkretny wykres dotyczący Twojego zhamowanego egz., bo jak rozumiem [mam nadzieję, że źle rozumiem] wykres jest "ogólny" ? Serie są najróżniejsze, tak więc miałem nadzieje, na konkretne dane konkretnego auta.
WITT33 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2008 a to takiego nie mam, to jest chip APR więc myślę że parametry będą zbliżone, chip kosztował coś koło 700$, na hamownię się nie wybieram bo nie mam potrzeby a spalanie tak przy okazji przy butowaniu po mieście mam na nim do 12 litrów ;-)
KmK Opublikowano 12 Grudnia 2008 Opublikowano 12 Grudnia 2008 a ja przy mega emerycko-spokojnej jeździe obecnie mam 11, w lecie ~10 powiem Ci jednak, że przy butowaniu na trasie 2.0T spala ok 18 tak więc podobne wartości można przyjąć na jazde miejską ale butowanie butowaniu nie równie podobnie jak miasto miastu. nie ma co drażyć tematu mocy, poprostu moim zdaniem takie uogólnianie tak zróżnicowanej sprawy jak silnik i jego parametry w danym egz, jest mocno naciągane. a jeszcze z ciekawości, juz pisałem, ale powtórze, jak podnosisz parametry to zazwyczaj dlatego, że jest za mało, w takim razie po co przełącznik do mocy bazowej ? pozdrawiam :>
WITT33 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 może w ameryce pożyczają komuś auto np ;-) albo dając dziecku nie chcą żeby się zabiło w pierwszy dzień, myślę że to typowo dla porównania (osiągi, spalanie) tym bardziej że można maksymalnie mieć wgrane 4 mapy ( ja mam dwie) co do mojej praktyki ( zrobiłem tym autem 3 tys km ok ) to najwiecej mialem 17 litrow spalanie ale po miescie, ciagle start/stop i gaz do spodu, myślę że takie spalanie jest trochę za duże tym bardziej że trasa to ja rozumiem przyśpieszanie i ciągła zmiana prędkości a nie ciągle ruszanie i zatrzymywanie się a właśnie tutaj najwięcej paliwa quattro bierze, czy przy ruszaniu pali Ci sie kontrolka trakcji? bo mi tak. mam teraz Dunlopy Winter 3D 235/45/17
KmK Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 WITT33 nic się nie świeci, nawet przy lekkim strzale ze sprzęgła dokładnie 17.8, 2.0T audi a3 fwd trasa kilkaset km, ale przyjąłbym to za ekstremum, natomiast, podkręcisz tempo na autostradzie i przy 200+ poniżej 20 nie zejdziesz :gwizdanie: lato miałem ten rozmiar co Ty, na zime zmieniłem na 215.50.17, z tym, że BS lm25. będziesz miał okazje, zmierz 100-200, ciekawy jestem porównania. elastyczność można sobie darować, no bo kto wyprzedza z 60 na 4 biegu
Piasek k-6 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 no furka mymiata:)bardzo ładna sztuka:)i pod maska niezły wymiatacz:)gratuluje zakupu:)miłego użytkowania życzę
WITT33 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 No odpowiem tak ze ja dawniej od zawsze bylem przeciwny chipowaniu, jednak po tym jak wsiadlem z mojego golfa 1.8T 20V 205km/330Nm do audi brata identycznego jak Twoje to wydawało mi się że to auto stoi a nie jedzie. Duża tutaj zasługa stosunkowo sprężystego zawieszenia, Golf miał mocno utwardzone a nawet bardzo mocno już nie pisząc o absurdalnie krótkich przełożeniach w tym audi skrzyni 6-biegowej. Golfem 125 na 2-ce czy 180 na 3 biegu to była normalna sprawa i ciągnął równo od 2tys obrotów do końca. Skoro piszesz o wyprzedzaniu to spokojnie przy 60 na 4 biegu można, przy 70-80 wrzucam piątkę i auto płynnie przyśpiesza :-) czego nie mogę powiedzieć o nie zachipowanym identycznym egzemplarzu mojego brata. Od 100 do 200 sprawdze tylko nie wiem gdzie i kiedy bo jedyna trasa gdzie mogę to zrobić to będą góry i doliny a to już nie będzie obiektywne ale może będzie okazja to dopiszę.
variocustoms Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Wiem, że to nie ten temat ale mój paździoch na 4ce od 60 bardzo ładnie się wkręca i wyprzedzanie jest milutkie
KmK Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jeśli faktycznie masz parametry o jakich piszesz /szkoda, że nie potwierzone hamownią/ to auto powinno o wiele lepiej przemieszczać się od serii, bo Nm większy o 120 a moc o 40 KM robi swoje :hi :> Jednak odzwierciedleniem mocy auta nie jest jego elastyczność w niskich przedziałach , a przyrost predkości przy wiekszych predkościach dlatego właśnie mierzenie 60-100, 80-120 trąci autoświatem Mam wykresy 2.0T 268KM i 404Nm, ale nie sam chip to spowodował, dlatego właśnie tak mnie ciekawi ten ogromny przyrost Nm u Ciebie wszystko można, jednak zatrubione silniki nie są tym zachwycone
suave_pl Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 a ja przy mega emerycko-spokojnej jeździe obecnie mam 11, w lecie ~10 powiem Ci jednak, że przy butowaniu na trasie 2.0T spala ok 18 tak więc podobne wartości można przyjąć na jazde miejską ale butowanie butowaniu nie równie podobnie jak miasto miastu. nie ma co drażyć tematu mocy, poprostu moim zdaniem takie uogólnianie tak zróżnicowanej sprawy jak silnik i jego parametry w danym egz, jest mocno naciągane. a jeszcze z ciekawości, juz pisałem, ale powtórze, jak podnosisz parametry to zazwyczaj dlatego, że jest za mało, w takim razie po co przełącznik do mocy bazowej ? pozdrawiam :> [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2010, 15:35_________________________________________________choroba zgadzam sie, od roku mam takie samo i nie schodzę w mieście poniżej 15, oszczędnie nie dam rady jechac dłużej niż 3 minuty,i zawsze wychodzi średnio 15
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 wpadlbys na spota niezly motorek tam siedzi
WITT33 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 for special request dla wrclaguna wstawiam pikczersy centralnego modułu elektryki czy tam modułu komfortu jak kto woli swojego auta. Miniaturki małe, natomiast na dole linki do pełnych zdjęć, każde ponad 5 mega... Korzystając z okazji zapraszam za parę dni do luknięcia na mój pościk, będą nowe fotki z konwersji oświetlenia żarówkowego całego wnętrza na pełne LEDowe. Prawie 130 diód wewnątrz tak więc w tym roku choinka zbędna. Będzie Merry Fuckin' Christmas http://img403.imageshack.us/img403/198/dsc1717m.jpg http://img259.imageshack.us/img259/1394/dsc1718.jpg http://img529.imageshack.us/img529/8501/dsc1720c.jpg http://img27.imageshack.us/img27/7453/dsc1721g.jpg http://img269.imageshack.us/img269/5312/dsc1722ex.jpg
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 piekne foty ladowaly sie z pol godziny u mnie dawaj fotki auta
WITT33 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 już dałem ;-) na pierwszej stronie. co mam dawać jeszcze? album rodzinny?
Goran TBG Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ładna bryczka.. pogratulować koledze:) może kiedys bede miał przyjemność przez chwile za tobą pojechac:)
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 już dałem ;-) na pierwszej stronie. co mam dawać jeszcze? album rodzinny? daj fotki tej RS4 w czarnym macie
WITT33 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 A oto konwersja z żaróweczek na LEDy, 40 minut roboty i dwa browary :beer1:
variocustoms Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Ciekawe kiedy padną? aczkolwiek w tym miejscu bywają w miarę żywotne, nie to co na postojach i w tablicy rejestracyjnej, miałem też w swojej EX i ładnie to wygląda wieczorem szczególnie z zewnątrz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się