Skocz do zawartości

Goran TBG

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Goran TBG

Osiągnięcia Goran TBG

0

Reputacja

  1. no i kicha... dzis wszystko dziala jak nalezy:)) wiec na vagu nie ma bledow i klima chodzi jak książka pisze:)
  2. przeczytałem wszystko co piszecie i chyba mam ten sam problem. Wczoraj zauwazyłem ze z prawej strony grzeje na potege a z lewej chłodzi żeby zrobić temperature nastawiona na klimie. Jutro jade podpinac VAG-a to bede troche wiecej wiedzial.... juz sie rozgladam za silnjiczkiem:)
  3. prawdopodobnie walniety zegar. u mnie wskazuje co chce i kiedy chce. czasem nawet nie drgnie z zera a na silniku jest 90 stopni innym razem po zgaszeniu silnika nie opadnie do 0 tylko zostaje gdzies po drodze i potem to miejsce traktuje jak 0 dlatego grzeje do ponac 100:) kalibrowalem nie jeden raz i ciagle to samo. trzeba wymienic zegary i podobno bedzie dobrze. U mnie jest jeszcze inny dziwoląg ze na ciepłym silniku ale zgaszonym VAG pokazuje tylko 10 stopni i dopiero jak odpale to wskakuje na faktyczną tempetarure. Przestałem sie tym zajmowac i nie zwracam wogole uwagi na wskazowke:)))
  4. w tym własnie problem ze mi po nagrzaniu wskazuje dobrze ale tylko na odpalonym silniku. moim problemem na tą chwile jest wskazanie 10 stopni na ciepłym ale nieodpalonym silniku. chyba w koncu musze udac sie do jakiegoś speca zeby popatrzył czy tam faktycznie jest jakieś ustrojstwo które przed zapłonem oszukuje wskazanie temperatury. miałem nadzieje ze ktoś z was miał podobny kłopot ale widze ze nie.
  5. tylko wtedy tez nie masz pewnosci ze ci nie bedzie wariowal,,,,, moj niby teraz sie uspokoil i w czasie jazdy dobrze wskazuje.. tylko ciagle nie wiem czemu mam te 10 stopni przed rozruchem.
  6. samego zegara temp chyba nie da sie wymienic.. a moze sie myle..
  7. masz na myśli ta nakładke od sline? jak by ci szara była niepotrzebna to chetnie wezme:) moja oblazla po myciu
  8. na filmiku pokazane chyba jest skalowanie zegarów kompem i wlasnie widac ze temperatura jest zle wyskalowana. wczoraj kolejny mechanik postawil mi diagnoze... ale przez telefon i jak pojade do niego to sprawdzi czy ma racje... on wywnioskował ze te silniki miały czasem problem z odpalaniem na ciepłym i ktos mógł mu wstawic jakieś ustrojstwo zeby oszukiwało przed rozruchem a potem sie wylączało. w sumie ciekawa teoria i zobaczymy czy trafna:)
  9. może nie do konca tak samo ale podobnie. wyskalowanie mialem naprawiane i chodzi dobrze. podstawowy problem u mnie teraz to wlasnie te 10 stopni na na nieodpalonym ciepłym silniku. przed skalowanieb bywało ze po zgaszeniu silnika nie opadala wskazówka i potem miejsce gdzie sie zatrzymała traktował jak zero i grzał np do 150:) a raz to zamiast opaść na zero to opadł na maxa. wydaje mi sie ze to czujnik nie dostaje takiego napiecia jak pownien i dopiero jak odpale to dostaje kopa.. chociaż nie zawsze bo czasami nawet nie drgnie i chyba wtedy jade cały czas jak by na niedogrzanym silniku i wiecej mi pali:(
  10. własnie w tym problem ze na cieplym silniku przy wlaczonym zaplonie odczyt temperatury jest tylko 10 stopni i dopiero po odpaleniu idzie dalej,... i to nie zawsze bo czasem sie zawiesi i caly czas toi na zero.. no dobra.. to juz wiem ze tak nie powinno być.. ale teraz podpowiedzcie mi co sie popsuło ze zle działa ????[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 10:25_________________________________________________jutro jade jeszce raz do mechanika.. moze to wina czujnika albo poprostu jakieś styki nie działają...
  11. witam. moze nie umiem szukac ale nie znalazlem na forum nic z tym problemem. chodzi o to ze moj wskaznik temperatury wariuje. to jeszce moge zrozumiec ze sie przycina albo ze był zle wyskalowany bo to juz usunołem. zastanawia mnie jedna rzecz. jakie powinno być wskazanie tempertury przy zgaszonym silniku ale przy przekręconej stcyjce. bo u mnie zegar paliwa pokazuje wtedy stan pliwa czyli sie wychyla, zegar tempertury nawet nie drgnie. po podpięciu komp okazło sie ze w tym czasie dostaje on sygnł ze jest 10 stopni. dopiero jak odaple silnik to rusza odczyt temperatury i wtedy pokazuje taka ajka jest aktulnie na silniku. dodam ze w kazdym miejscu odczyty sa takie same czyli na silniku, zegarze i na klimie. Nie mam z kim porownać jak jest w innych A4 wiec pisze z tym pytaniem czy to normalne czy jakaś anomalia.
  12. sam juz nie wiem co wybrac... ostatnio w wiekszosci oponiarskich stacji zachwalają opony KUMHO ma ktos doswiadczenia z takimi kapciami?
  13. czy ktoś z was kupował opony z Jaworzna z serwisu opon co sie na alegro ogłasza? http://allegro.pl/nowa-continental-premiumcontact-205-45r16-83h-i1479555729.html
  14. idzie wiosna i mysle o zmianie kapci. na zime gumiarz namówił mnie na Yokohamy i jestem zadowolony. dlatego mysle o letnich też tej firmy. czy ktos ma doświadczenia z oponką : Yokohama AVS dB Decibel V550 235/45 R17 94 Y lub Yokohama C DRIVE AC 01 235/45R17 97 W XL . z góry dzieki za opinie
  15. może przyną byc to ze jak były mrozy miałem kłopoty z zamknięciem bagaznika i dość mocno nim trasnołem.. bo w sumie gdzies wtedy zaczeły sie te komunikaty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...