marcin97 0 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam jak to nie ten dział to proszę o przeniesienie. Jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.8B+G 125KM 1999r. od 2 miesięcy i tak cały czas czasami ciężko odpalić samochód. posiadam takie o to błędy: 16500 P0116 czujnik temp. cieczy chłodzącej-G62 nieprawidłowy sygnał 17972 P1564 jednostka sterująca zaworem przepustnicy-J338 dolna wartość przy podstawowych nastawach 17967 P1559 jednostka sterująca przepustnicą 16487 P0103 przepływomierz powietrza-G70 zbyt wysoki sygnał 16518 P0134 Bank1- Sonda Brak aktywności 01039 czujnik wskażnika temperatury cieczy chłodzącej-G2 Samochód ciężko odpala na benzynie a trochę lepiej na gazie to zależy od dnia bo czasem za pierwszym razem odpalę a jak dzisiaj to kręciłem kilkanaście razy i cały czas mi gaśnie nawet jak jest pedał gazu wciśnięty aż do podłogi i gdzieś dzisiaj stracił moc nie idzie tak jak powinna. Słychać jak pompka paliwa pracuje. Świece zostały przeczyszczone i wcale nie były brudne. Planuję przeczyścić przepustnicę. Proszę jak coś to o wyjaśnienie błędów i tego kłopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Skasuj błędy pojeździć chwilę i zobacz które wrócą wtedy trzeba posprawdzac dane komponenty Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Jak zapalasz i silnik gaśnie to zwróć uwagę na immobiliser. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin97 0 Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 skasowanie błedów nic nie pomaga powracają znowu takie same. Skasuj błędy pojeździć chwilę i zobacz które wrócą wtedy trzeba posprawdzac dane komponentyWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka skasowanie błędów nic nie pomaga powracają drugi raz Jak zapalasz i silnik gaśnie to zwróć uwagę na immobiliser. kontrolka od immobilisera normalnie jak w każdej A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 1 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 No to trzeba teraz wszystko posprawdzac Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Ciężko pali pewnie od czujnika cieczy Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badzar 0 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Zrób adaptacje przpustnicy, jak nie uda się przez kabel to zrób manualnie. Co do czujnika temp obstawiam że jest do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin97 0 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Zrób adaptacje przpustnicy, jak nie uda się przez kabel to zrób manualnie. Co do czujnika temp obstawiam że jest do wymiany. czujnik temperatury jest zwalony i to przez to może być. Planuję przeczyścić przepustnicę ktoś robił jakie klucze trzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się