Gorbiii Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Co sądzicie o tych ligach? Mam wrażenie że auto nie ma 163 KM. http://vaglog.pl/log_271350.html http://vaglog.pl/log_271349.html Dodam, że przed pomiarami miałem błąd dotyczący sondy jednak nie zapisałem go- na poboczu ustawianie komputera musi trwać jak najkrócej :-)
Łukasz13 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Przeplywka troche malo wskazuje, reszta ok.
Gorbiii Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Witam po dłuższej przerwie. Od ostatniego mojego postu wymienilem w aucie: -przeplywomierz (uzywany) -zawór dv - nowy salon -zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej - swiece Auto czasami mam wrażenie że jeździ lepiej a czasem gorzej. Dolot sprawdziłem i nigdzie nie zauważyłem jakiś nieszczelności. Jedyny niepokojący objaw to bucząca pompa paliwa przy odpaleniu. Auto jest juz na gazie i nie widzę różnicy w jeździe na obu paliwach. Pomozcie vo tu jrszcze mozna zdzialac. Logi z dzisiaj na pb http://vaglog.pl/log-002_032_033_I1kQyz.html http://vaglog.pl/log-120_115_118_zvAv0u.html
Gorbiii Opublikowano 14 Marca 2017 Autor Opublikowano 14 Marca 2017 Korekty w kanale 33 nie są zbyt duże? Moment obrotowy nie jest za maly? Wartosci dla przeplywomierza dalej za male. Po zmianie w trakcie jazdy w grupie 002 widniala wartosc 127 g/s natomiast w logach dynamicznych max wartosc to 118. Dodam ze wersja silnika to BFB. Gdy robilem logi mialem wrazenie jakby momentami słabł objawialo sie to delikatnymi szarpnieciami.
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Co do pierwszego loga to chyba patrzysz na stary log, przewiń na sam dół tam jest aktualny log, i zrób jeszcze 003+020 na pb i 002+033 na lpg. Edytowane 14 Marca 2017 przez Łukasz13
Gorbiii Opublikowano 14 Marca 2017 Autor Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Nawet nie wiesz jak mi humor poprawiłeś informacją o nowym logu znajdującym się niżej , a coś mi nie pasowało. Poniżej logi o których mówiłeś. http://vaglog.pl/log-003_020_uw3SD.html http://vaglog.pl/log-002_033_puQ054.html Teraz tak patrze na logi z kanalu 020 i wyglada ze mam spalanie stukowe. Co teraz z tym zrobic? ASO i sprawdzic czy łapię się na akcje serwisową wymiany cewek? Czy przyczyną będzie gdzieś indziej? Co do logów na lpg to po wymianie przeplywki instalacja gazowa nie byla jeszcze kalibrowaba. Edytowane 14 Marca 2017 przez Gorbiii
Gorbiii Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Opublikowano 16 Marca 2017 Zrobiłem jeszcze dodatkowe logi grupy 003: na lpg: http://vaglog.pl/log-003_031_033_wED2oD.html na pb: http://vaglog.pl/log-020_003_033_7bkvaGK.html Zastanawiam się czy to nie problem słabej pompy. Idzie ją sprawdzi vcds'em? Dzwoniłem do ASO w sprawie akcji serwisowej na wymianę cewek i niestety niby już nie obowiązuje, ale dowiedziałem się że w 2011 jedna była wymieniana. Doradźcie coś Panowie bo już mi ręce opadają...
lukaszlsw Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 zostaw pompę w spokoju wszystko masz ok poza tym że cofa Ci zapłon, najmocniej na 2 ostatnich cylindrach to może twój napinacz już dobrze hałasuje i czujniki łapią stuk . Ale generalnie ja to zawsze sprawdzam na start kompresję, ustawienie rozrządu wałków, prace napinacza, potem paliwo, świece na koniec cewki ale cewka jak pada to szarpie przerywa. zwłaszcza na lpg
Gorbiii Opublikowano 18 Marca 2017 Autor Opublikowano 18 Marca 2017 lukaszlsz: Dzieki za odpowied. Z braku czasy przy robieniu logów za drugim razem byłem trochę roztargniony i zapomniałem wykasować błędów mimo, że ich nie było w celu wykasowania korekt długoterminowych. Nieskalibrowana instalacja lpg miała wpływ na wyniki. Zauważyłem w pokrywie w gniazdach świec 2 i 3 cylindra olej. Czy to może być problem? Poniżej logi z wczoraj myślę, że jeszcze lepiej to wygląda: http://vaglog.pl/log-011_030_032_6EEWk.html http://vaglog.pl/log-003_015_016_Z62E3HP.html http://vaglog.pl/log-002_020_033_24MuR0.html
Łukasz13 Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Jest wporządku nie ma sie co spinać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się