Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich. Mam problem który się już ciągnie od jakiegoś czasu. Ostatnio wymieniałem już drugi raz uszczelkę pod głowicą. Myślałem że teraz problem zniknie bo głowica została zrobiona kompletnie od a do z. Jednak problem falowania pomiędzy 2500 a 3500 tys obr, jest nadal. Wymieniłem wszystkie zaworki. Czego nie wymieniłem to przepływki, przepustnicy, modułu zapłonu. Cewki wymieniłem na pewne używki. Co ciekawe to na gazie efekt jest mniej wyczuwalny. Najgorzej jest na zimnym na benzynie, czasem po prostu nie idzie przyśpieszyć. Na cieplym silniku, idzie z tym jakoś żyć. W między czasie zrobiony program u Grześka. Falowanie jest co raz bardziej wyczuwalne. Mam dwa pomysły Pierwszy to zakup jednej nowej cewki i podmienianie. Drugi to używana przepływka na podmiane. W kompie błędów zero. Spalanie w granicach rozsądku. Może zrobię logi, tylko nie wiem które grupy najlepiej. Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam poniżej są zrobione logi. Robione na drugim biegu, bo najbardziej czuć problem na niskich biegach http://vaglog.pl/log_271628.html http://vaglog.pl/log_271629.html http://vaglog.pl/log_271627.html Witam wszystkich. Mam problem który się już ciągnie od jakiegoś czasu. Ostatnio wymieniałem już drugi raz uszczelkę pod głowicą. Myślałem że teraz problem zniknie bo głowica została zrobiona kompletnie od a do z. Jednak problem falowania pomiędzy 2500 a 3500 tys obr, jest nadal. Wymieniłem wszystkie zaworki. Czego nie wymieniłem to przepływki, przepustnicy, modułu zapłonu. Cewki wymieniłem na pewne używki. Co ciekawe to na gazie efekt jest mniej wyczuwalny. Najgorzej jest na zimnym na benzynie, czasem po prostu nie idzie przyśpieszyć. Na cieplym silniku, idzie z tym jakoś żyć. W między czasie zrobiony program u Grześka. Falowanie jest co raz bardziej wyczuwalne. Mam dwa pomysły Pierwszy to zakup jednej nowej cewki i podmienianie. Drugi to używana przepływka na podmiane. W kompie błędów zero. Spalanie w granicach rozsądku. Może zrobię logi, tylko nie wiem które grupy najlepiej. Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam poniżej są zrobione logi. Najświeższe są te na samym dole. Robione na drugim biegu, bo najbardziej czuć problem na niskich biegach http://vaglog.pl/log_271477.html http://vaglog.pl/log_271478.html http://vaglog.pl/log_271479.html Witam ponownie. Dzisiaj założyłem przepływkę którą poddałem czyszczeniu i założyłem uszczelkę przepływomierza, której brakowało. Efekt oczywiście żadny. Auto stało dwa tygodnie, odpalił bez problemu. Nie wiem czy to normalne, ale przez chwilę na początku było czuć zapach świeżego paliwa. Może ktoś coś jest w stanie doradzić ? Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Gość
krzysiekml Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 ja tu programu to nie widzę czy zdejmowane było koło rozrządu na wale korbowym?
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 ja tu programu to nie widzę czy zdejmowane było koło rozrządu na wale korbowym? Koło było zdejmowane
krzysiekml Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 ciasno weszło czy na klinie był luz ?
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 ciasno weszło czy na klinie był luz ? Masz na myśli koło pasowe z tłumikiem drgań ( te czarne duże) czy koło zębate paska rozrządu ?
krzysiekml Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 koło zębate paska rozrządu przykręcane do wału.
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Koło zębate było odkecane. Sama śruba cięzko się odkręcała bo była zawalona klejem. Samo koło jest na klinie a sam klin w stanie idealnym Witam ponownie. Dzisiaj założyłem nówkę przepływomierz Boscha i postanowiłem zrobić nowe logi. Sam efekt jest na plus bo falowanie mniejsze, ale idealnie jeszcze nie jest. Najgorzej w okolicy 3500 obr. Proszę o pomoc, jak ktoś da radę Pozdrawiam http://vaglog.pl/log_275079.html http://vaglog.pl/log_275081.html http://vaglog.pl/log_275082.html Na wykresie pod każdym linkiem na samej górze logi, przed wymianą przepływomierza, robione na drugim biegu bo wtedy najbardziej czuć wachania w przyśpieszaniu. Poźniej też drugi bieg, ale z wymienioną przepływką. Na samym dole trzeci bieg z wymienioną przepływką. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez Gość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się