wojtekx Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Czesc.Mam a4 b8 1,8 tfsi. 2010 r. 160k przebieguDwa miesiace temu zrobilem tloki i pierscienie zeby nie bral oleju. Przez miesiąc wszystko gralo. Po miesiącu jak wymienilem olej na mobila zapalila sie kontrolka cisnienia oleju. Na niskich obrotach, na rozgrzanym silniku, a dokladnie jak auto stoi w miejscu bez wcisnietego pedalu gazu bylo za niskie cisnienie oleju. 0,5Czujnik wymieniony. Pompa jest ok. Serwis zasugerowal wałki rozrzadu. Zrobione i przy pomiarze pokazuje 0,9Czy nie jest to dalej za nisko? EDIT Jak by kogoś interesowało to przyczyną są wałki rozrzadu, porysowane i przepuszczają olej kolejnym efektem jest to że na jednym cylindrze jest brak kompresji. do naprawy głowica i wałki rozrządu. kosztowne i nikt tego sie nie chce dotykać ogólnie to mam już dosyć 1,8 tfsi. nie dośc że wpier*** olej to problemy z głowicą i walkami rozrządu. z dala od tego gówna. niestety ja sie na ta minę wsadziłem :/ Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez wojtekx
koziol1172 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zakład w Zambrowie na Mazowieckiej zrobi Ci to glowice Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Jakie masz ciśnienie przy 3000 obr/min ?
wojtekx Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 nie podam dokładnej wartości, bo nie ja sprawdzam ale jest w porządku. tylko na rozgrzanym silniku i niskich obrotach (bez dotykania gazu) jest za niskie. Problem zdiagnozowany na wałkach rozrządu. niestety firma we Wrocławiu już dwa razy to poprawiała i nie potrafią zrobić. trzeci raz do nich odesłali głowice. niestety kasę wzięli, a zrobili źle już dwa razy, musieli już wymienić wałki rozrządu na inne bo te które im wysłałem z głowicą uszkodzili jeszcze bardziej. sprawdzę w tym zambrowie, bo te partacze z wroclawia nie potrafią zrobić i przyznać się do braku umiejetności
koziol1172 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Rozmawiałem z właścicielem w Zambrowie ., Dorabiał panewki walka do tych glowic.... 2.0 tfsi na 100% ty masz 1.8 ale obstawiam że są podobne, ogólnie nigdzie nie są dostępne panewki na ten wymiar, oni dorabiali i to śmiga, robią profil robotę, dużo aut 500-800 koni na glowicach od nich jeździ Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Propo 1.8, wczoraj takowe naprawialem, powod 0,5 bara ciśnienia, 2 przy ponad 2 tysiącach obr. ... zacięła się pompa oleju w położeniu najmniejszego wydatku, rozblokowalem ją i na szybko sprawdzilem wyskoczyło na 4 bary, Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
wojtekx Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) u mnie skonczyło się tak że firma we wroclawiu zamiast zregenerowac głowicę i wałki rozrzadu to uszkodziła je jeszcze bardziej i wysłala druga, sprawną głowicę w bardzo dobrym stanie poza tym cisnienie na najnizszych obrotach i cieplym silniku 1 bar, to tez chyba ciut zbyt nisko Edytowane 6 Września 2016 przez wojtekx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się