Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8 tfsi niskie cisnienie oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czesc.

Mam a4 b8 1,8 tfsi. 2010 r. 160k przebiegu

Dwa miesiace temu zrobilem tloki i pierscienie zeby nie bral oleju. Przez miesiąc wszystko gralo. Po miesiącu jak wymienilem olej na mobila zapalila sie kontrolka cisnienia oleju. Na niskich obrotach, na rozgrzanym silniku, a dokladnie jak auto stoi w miejscu bez wcisnietego pedalu gazu bylo za niskie cisnienie oleju. 0,5

Czujnik wymieniony. Pompa jest ok. Serwis zasugerowal wałki rozrzadu. Zrobione i przy pomiarze pokazuje 0,9

Czy nie jest to dalej za nisko?

EDIT

Jak by kogoś interesowało to przyczyną są wałki rozrzadu, porysowane i przepuszczają olej

kolejnym efektem jest to że na jednym cylindrze jest brak kompresji.

do naprawy głowica i wałki rozrządu. kosztowne i nikt tego sie nie chce dotykać

ogólnie to mam już dosyć 1,8 tfsi. nie dośc że wpier*** olej to problemy z głowicą i walkami rozrządu.

z dala od tego gówna. niestety ja sie na ta minę wsadziłem :/

Edytowane przez wojtekx
Opublikowano

Zakład w Zambrowie na Mazowieckiej zrobi Ci to glowice

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakie masz ciśnienie przy 3000 obr/min ?

Opublikowano

nie podam dokładnej wartości, bo nie ja sprawdzam ale jest w porządku. tylko na rozgrzanym silniku i niskich obrotach (bez dotykania gazu) jest za niskie. Problem zdiagnozowany na wałkach rozrządu.

niestety firma we Wrocławiu już dwa razy to poprawiała i nie potrafią zrobić. trzeci raz do nich odesłali głowice.

niestety kasę wzięli, a zrobili źle już dwa razy, musieli już wymienić wałki rozrządu na inne bo te które im wysłałem z głowicą uszkodzili jeszcze bardziej.

sprawdzę w tym zambrowie, bo te partacze z wroclawia nie potrafią zrobić i przyznać się do braku umiejetności

Opublikowano

Rozmawiałem z właścicielem w Zambrowie ., Dorabiał panewki walka do tych glowic.... 2.0 tfsi na 100% ty masz 1.8 ale obstawiam że są podobne, ogólnie nigdzie nie są dostępne panewki na ten wymiar, oni dorabiali i to śmiga, robią profil robotę, dużo aut 500-800 koni na glowicach od nich jeździ

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Propo 1.8, wczoraj takowe naprawialem, powod 0,5 bara ciśnienia, 2 przy ponad 2 tysiącach obr. ... zacięła się pompa oleju w położeniu najmniejszego wydatku, rozblokowalem ją i na szybko sprawdzilem wyskoczyło na 4 bary,

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

u mnie skonczyło się tak że firma we wroclawiu zamiast zregenerowac głowicę i wałki rozrzadu to uszkodziła je jeszcze bardziej i wysłala druga, sprawną głowicę w bardzo dobrym stanie

poza tym cisnienie na najnizszych obrotach i cieplym silniku 1 bar, to tez chyba ciut zbyt nisko

Edytowane przez wojtekx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...