Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie podczas przyspieszania 1600-2200 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Borykam się z szarpnięciami auta przy przyśpieszaniu na 1,2 i czasami 3 biegu. Jak na razie szarpnięcia występują czasami. Sytuacja podobna jak występuje w 2 litrowych dieslach w B7. Tylko żeby było ciekawiej u mnie występuje gdy jeżdżę na gazie. Na benzynie nie szarpie. Auto było u gazownika, stwierdził że wtryski padają i wymieniłem na Barracudy. Instalacja wystrojona wszystko powinno być ok a tu dalej szarpie. Błędów w silniku brak. Co to może być jak sądzicie? Dwumas? EGR? A może świece?

Opublikowano

Świece jeśli dawno nie zmieniane to warto zmienić. U mnie jest podobnie na gazie. Na benzynie tego nie ma. Więc przyczyny szukał bym w instalacji lpg. Poszarpywanie mam bardzo delikatne a instalacja jest nowa...

Opublikowano

Świece mają z 3 lata. Jutro wymienię i sprawdzę czy jest lepiej. A we wtorek może podjadę do gazownika nie wiem czy coś poradzi. Nie chciałbym niepotrzebnie wydawać pieniędzy. A może ktoś miał i rozwiązał ten problem.

Opublikowano

Witam

Borykam się z szarpnięciami auta przy przyśpieszaniu na 1,2 i czasami 3 biegu. Jak na razie szarpnięcia występują czasami. Sytuacja podobna jak występuje w 2 litrowych dieslach w B7. Tylko żeby było ciekawiej u mnie występuje gdy jeżdżę na gazie. Na benzynie nie szarpie. Auto było u gazownika, stwierdził że wtryski padają i wymieniłem na Barracudy. Instalacja wystrojona wszystko powinno być ok a tu dalej szarpie. Błędów w silniku brak. Co to może być jak sądzicie? Dwumas? EGR? A może świece?

Zużyte cewki dają często podobne objawy.

Opublikowano (edytowane)

Cewka dałaby chyba błąd na komputerze. Przynajmniej tak było jak mi ostatnio jedna padła. I szarpało też na benzynie. Słabiej ale szarpało.

Edytowane przez Pan-Paluch
Opublikowano

No najpierw wymień świece bo to czas najwyższy na gazie trzeba częściej zmieniać. A potem na regulacje do gazownika. Może parownik daje za niskie ciśnienie.

Opublikowano

Miałem tak samo - padnięta cewka zapłonowa. Na benzynie jest wszystko ok bo potrzebuje do zapłonu mniej energii niż LPG. Dlatego jak cewka zaczyna umierać to na początku objawy, takie jak u Ciebie, pojawiają się na gazie, potem zaczyna nierówno pracować na LPG, następnie te same objawy przechodzą na benzynę.

Opublikowano

a jak sprawdzić czy to na pewno cewka? Można jedną wymienić czy odrazu komplet?

Opublikowano

U mnie winne okazały się jednak świece. Po wymianie wróciło wszystko do normy. Dzięki za pomoc. Co do cewek wydaje mi się że jak by padała to sypneła by błędem. Ja kiedyś tak miałem. Jeśli chodzi o wymianę to można wymienić jedną. Nie trzeba całego kompletu.

Opublikowano

a jak sprawdzić czy to na pewno cewka? Można jedną wymienić czy odrazu komplet?

Podpinasz Vaga i patrzysz na którym cylindrze nie ma zapłonu, potem zamieniasz cewkę z innego cylindra i znowu patrzysz na Vagu, jak problem razem z cewką przechodzi na inny cylinder to sprawa jest jasna ;) Tak było u mnie

U mnie winne okazały się jednak świece. Po wymianie wróciło wszystko do normy. Dzięki za pomoc. Co do cewek wydaje mi się że jak by padała to sypneła by błędem. Ja kiedyś tak miałem. Jeśli chodzi o wymianę to można wymienić jedną. Nie trzeba całego kompletu.

U mnie nie było jeszcze błędu, a cewka już umierała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...